Godzilla: King of the Monsters (2019)

Alternatieve titel: Godzilla II: King of the Monsters

Actie / Avontuur

geregisseerd door Michael Dougherty
met Vera Farmiga, Millie Bobby Brown en Kyle Chandler

'Godzilla: King of Monsters' volgt de heldhaftige pogingen van het crypto-zoölogische agentschap, Monarch genaamd, dat het opneemt tegen een reeks reusachtige monsters. Onder hen bevinden zich de machtige Godzilla, Mothra, Rodan en de aartsvijand, de driekoppige King Godirah. Terwijl de wezens allemaal strijden voor suprematie, hangt het voortbestaan van de mensheid aan een zijden draadje.

• Vanaf donderdag 30 mei in de bioscoop

In Film > Nieuws > Godzilla 2 (2019):

Er zijn details bekend gemaakt over de opvolger van Godzilla (2014).

SDCC: Mothra, Rodan en King Ghidorah in 'Godzilla'-vervolg - FilmTotaal filmnieuws

avatar van Thorak
Zó nutteloos! Zeer zonde van het geld!

avatar van jarno1975
Gareth Edwards has left 'Godzilla 2,' which was recently set for a March 22, 2019 release

avatar van Zwolle84
Zal vast zonder Elizabeth Olsen zijn, dus laat maar zitten.

Zwolle84 schreef:
Zal vast zonder Elizabeth Olsen zijn, dus laat maar zitten.

Alsof het in een Godzilla boeiend is welke mensen een rolletje spelen.

avatar van Zwolle84
Ajax&Litmanen1 schreef:

Alsof het in een Godzilla boeiend is welke mensen een rolletje spelen.

Wel als je alle films van die bepaalde persoon verzamelt.

Vanaf 30 mei 2019 in de bioscoop (Warner Bros)

avatar van Kondoro0614
Hmm.. weer een nieuwe..

avatar van EW101
Ik ben zeker benieuwd hoe Mothra eruit gaat zien.
En het is toch King Ghidorah? Of is dat veranderd in deze film?

avatar van 84robkuh
Heb de trailer 2x moeten kijken. Ik was de eerste keer steeds afgeleid door de muziek die (in mijn ogen) totaal niet past bij wat er gebeurt. Verder zijn de monsters wel extreem groot en dit is extreem goed overgebracht.

avatar van mjk87
Zo hé, dit is er één voor op een heel groot scherm. Visuals zijn verrukkelijk en gaan verder op de sfeer van het eerste deel. Lijkt me echt een spektakel worden in de bios. CGI ook erg overtuigend, behalve bij dat éne monster van heel dichtbij. Muziek past niet nee, maar vind het wel bijzonder waardoor dit m.i. juist wel past.

avatar van Kondoro0614
Gaaf hoor! Alleen die ' Millie Bobby Brown', weet niet of ik dat wat ga vinden voor deze film.

avatar van Nicholas
Kijk hier heel erg naar uit. Gisteren nog eens Godzilla gezien, maar blijf dat toch gewoon een prima film vinden.

avatar van Uier
Ziet er wederom erg donker uit.

avatar van Shadowed
Dougherty

avatar van 606
Blijkbaar volledig afgebrand, erg zonden maar ik geef het sowieso een kans.

Trailer 'Godzilla II: King of the Monsters' | Filmtotaal filmnieuws

Wát gaaf zeg! Heb de hele oude reeks gezien, dus al deze bekende vijanden in beeld is echt wel mooi.

avatar van Nicholas
Lijkt me ideaal IMAX vermaak.

avatar van Uier
Final trailer ziet er fantastisch uit zeg.
Al vond ik de trailer van de vorige film ook goed, maar was de film zelf een dikke deceptie.

avatar van Brave-Neo
Zeker een mooie trailer en ik heb hier zin in en ik hoop ook op een IMAX release!

avatar van Shadowed
Lijkt heel cliché en voorspelbaar te worden, maar van dit soort trailers verschijnt er altijd wel een glimlach op mijn gezicht. Gevechten tussen kolossale monsters gaan er bij mij altijd heel goed in. Nu alleen hopen dat het geen Pacific Rim: Uprising resultaat gaat worden waarbij de monsters alleen op het einde op komen dagen.