Jurassic World: Fallen Kingdom (2018)

Actie / Avontuur

geregisseerd door J.A. Bayona
met Chris Pratt, Bryce Dallas Howard en Rafe Spall

'Fallen Kingdom' volgt Owen en Claire die enkele jaren na de gebeurtenissen van 'Jurassic World' terugkeren naar Isla Nublar. Een vulkaan op het eiland dreigt uit te barsten en vormt een gevaar voor de overgebleven dinosaurussen. Owen en Claire zijn de aangewezen personen om er voor te zorgen dat de dinosaurussen niet uitsterven en proberen met Claires organisatie, de 'Dinosaur Protection Group', de overgebleven dino's te evacueren van het eiland.

kappeuter (moderator)
In Film > Nieuws > Jurassic World: Fallen Kingdom (2018):

Ook weer mede geproduceerd door Spielberg.

After becoming the third highest grossing movie of all time yesterday, Universal Pictures and Amblin Entertainment have officially announced a follow-up to Jurassic World is set for release on June 22, 2018 and that stars Chris Pratt and Bryce Dallas Howard.

Bron / meer info: Jurassic World Sequel Dated for June 22, 2018, Chris Pratt & Bryce Dallas Howard returning - ComingSoon.net

avatar van Donkerwoud
Hopelijk meer mothereffing T-Rex...

avatar van thunderball
Is J.World echt op twee na (derde) de film die het meest heeft opgebracht ooit? Dat kan ik bijna niet geloven.

avatar van kleintje 2
Wordt zeker weer even verrassend als de eerste.

avatar van mjk87
thunderball schreef:

Nee, 4e.

avatar van kleintje 2
Zullen Chris en Bryce in J. World nu als koppel voorkomen?

avatar van luukve
Met wat kleine wetenschappers/dierentemmers in naaldhakken op de motor...

avatar van kleintje 2
Iemand het ooit opgevallen dat er in elke J. Park en in J. World kinderen voorkomen
Kunnen ze dat ooit gewoon een keer niet doen? Wie weet zal het een andere reactie geven.

kleintje 2 schreef:

Ja, maar ik snap niet helemaal wat het probleem is. Is voor mij ook deel van de charme: dat kinderlijke naar dinosaurussen.

Donkerwoud schreef:

Ik zie er ook gene probleem in, maar ik vraag me gewoon af of mensen er dan een andere reactie op zouden geven

kleintje 2 schreef:

Kan, maar voor mij hoort het net zo goed bij de franchise als de dino's.

Donkerwoud schreef:
Kan, maar voor mij hoort het net zo goed bij de franchise als de dino's.

Voor mij geld dat ook, ikzelf heb hier hartstikke veel zin in ook al zitten er kinderen in.

avatar van 84robkuh
Ik ben heel benieuwd naar het verhaal. Aangezien we nu al 2 films hebben gehad over een "pretpark" dat is mislukt en 2 films over een verwilderd eiland met Dino's (waarvan er 1 nog deels in de stad afspeelt). Het zou voor mij op voorhand al een afknapper zijn als ze opnieuw een pretpark uit de grond stampen en hier weer dino's ontsnappen. Ook het creeren van een nieuwe super dino is nu al 2x gebruikt en dus hoop ik dat ze het gewoon gaan doen met realistische dino's.

'Jurassic World 2' bevat gestoorde actie | Filmtotaal filmnieuws

Gestoorde actie in de nieuwe Jurassic World. Het moet allemaal spannender enger worden dan de vorige. ("Het wordt diepgaander, leunt meer op personages en tegelijk op spanning, vooral in de tweede helft,"). zegt Collin Trevorrow. Ook wordt duidelijk gesproken dat Jeff Goldblum weer voor Ian Malcom zal gaan spelen.

Door dit te lezen krijg ik er eigenlijk ook veel meer zin in.

avatar van Alexander1900
Praatjes vullen geen gaatjes. Vaak zijn het verkooppraatjes dus gewoon afwachten.

avatar van kleintje 2
Wel leuk dat Ian Malcom terugkeert. Ik vraag me af of hij een grote of kleine rol zal krijgen

avatar van kleintje 2
Fallen Kingdom klinkt niet echt lekker voor een Jurassic park film. Maar ze zullen er waarschijnlijk wel het beste van maken.

avatar van Esteban
Ik ben ook geen fan van de titel, het klinkt niet echt en ligt ook niet goed in de mond. Nuja, voornamelijk dankzij de regisseur ben ik wél benieuwd naar de film op zich.

The Lost Park : Jurassic World

avatar van luukve
Fallen Kingdom... zou dat verwijzen naar het koninkrijk der mensen of dino's? Of beiden?

luukve schreef:

Waarschijnlijk de dino's, want ons koninkrijk is nog lang niet vergaan.

avatar van Lancher
kleintje 2 schreef:

Waarschijnlijk de dino's, want ons koninkrijk is nog lang niet vergaan.

Denk dat het daarnaast ook meer de The Lost World: Jurassic Park (1997) kant op gaat qua rauwheid.

avatar van Donkerwoud
Het heeft allemaal iets Transformerigs, maar we zien wel waar het toe leidt.

avatar van arno74
Misschien iets Planet of the Apes-achtigs. In de laatste zag je al eventjes dino's partij kiezen, leiders volgen en samenwerken. Een geëvolueerd dino-wereld die aan een oorlog onder ging? Al wijkt dat wel veel af van het originele concept.

Ajax&Litmanen1 schreef:

Het wordt bij de launch van de nieuwe Star Wars, dus je mag nog precies 2 maanden wachten.

Eerste 'Jurassic World: Fallen Kingdom'-trailer op 13 december te zien | Filmtotaal filmnieuws

Yes eindelijk.

avatar van Kondoro0614
Ben benieuwd naar de trailer.