Jurassic World (2015)

Actie / Avontuur

geregisseerd door Colin Trevorrow
met Chris Pratt, Bryce Dallas Howard en Vincent D'Onofrio

Inmiddels zijn er 22 jaar verstreken sinds de gebeurtenissen uit Jurassic Park. Het eiland Isla Nublar is eindelijk omgebouwd tot een volledig functionerend pretpark genaamd Jurassic World. Owen maakt deel uit van een groep medewerkers die niet alleen werkt in Jurassic World, maar ook op het eiland woont. Samen onderzoeken zij het gedrag van de dinosaurussen. Een aantal onderzoekers experimenteert met de genen van bestaande dinosauriërs, wat resulteert in een levensgevaarlijke dreiging.

Vandaag even gezien.dit is een mooi vervolg.heb me prima vermaakt.ben nu ook het volgende deel aan het zien.maar dit deel is een leuke en spannende film.had dit deel nog niet eerder gezien.ja een leuke film.

avatar van Forrest001
De filosoof schreef:
Een clichématig maar goed gemaakt filmpje.

Vooral clichématig, wel visueel goed gemaakt filmpje. Het lijkt er op dat de acteurs slecht overweg konden met een green/blue screen gezien de houterigheid waarmee ze acteerden. Het plot is ook al niet origineel (ontsnapte dino's) .

Afijn, mijn sterren gaan naar de dino's.

1 blijft de beste maar deze staat wel op 2. Stuk beter dan deel 2 en het belabberde deel 3. Deel 5 moet ik nog altijd zien. Heb mij met deze iig prima vermaakt.

avatar van shimahero
Als kind verknocht aan Jurassic Park. De eerste Jurassic park vind ik nog steeds top.
De tweede ook heel goed. 3 was een flop.

De Jurassic worlds hebben me nooit kunnen overtuigen.
Niet wat betreft het verhaal en ook de personages/acteurs storen me erg

avatar van xxERWINxx
Vandaag weer eens herbekeken!

De Film komt langzaam op gang, maar eenmaal als de dino ontsnapt is, begint de film steeds beter te worden, leuke scenes tussendoor met de attracties (in de bol) en ook leuk dat we nog stukjes zagen van het 1e deel met de jeeps, mooie natuurbeelden, veel dino's en een geweldig einde!

Mijn persoonlijke top 5

1. Jurassic Park 3
2. Jurassic World (2015)
3. Jurassic Park 1
4. Jurassic Park: Fallen kingdom
5. Jurassic park 2 (lost world)

avatar van robertinho
xxERWINxx schreef:

Mijn persoonlijke top 5

1. Jurassic Park 3
2. Jurassic World (2015)
3. Jurassic Park 1
4. Jurassic Park: Fallen kingdom
5. Jurassic park 2 (lost world)

Oké, oke, hot take!