ad

Met onder meer: Elizabeth Olsen, Paul Bettany en Kathryn Hahn

Release datum: 15 januari 2021

• Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Over WandaVision

Zich afspelend in de jaren 50, volgen we het verhaal van Wanda Maximoff en Vision, twee krachtige superhelden die nu eindelijk hun ideale leventje lijken te leven in een Amerikaanse buitenwijk. Maar wanneer er in hun omgeving steeds vreemdere vertoningen voordoen, beginnen Wanda Maximoff en Vision te vermoeden dat dit ideale leventje niet is wat het lijkt.

Social Media

Meningen over WandaVision

avatar van horizons

horizons

zaterdag 6 maart 2021
WandaVision seizoen 1 Laatste aflevering had meer actie dan ik had verwacht. De gehele afwikkeling is netjes te noemen. Zoals gezegd zijn Olson en Bettany de pluspunten van de serie.
avatar van kleintje 2

kleintje 2

vrijdag 5 maart 2021
WandaVision seizoen 1 "Marvel Studios maakt een gewaagde gok door 'WandaVision' te laten dienen als de officiële start van Phase 4 binnen het Marvel Cinematic Universe. De experimentele benadering geeft originaliteit aan het verhaal, maar niet aan alle elementen in gelijke mate, waardoor de serie de verwachtingen nog net niet genoeg naar behoren kan overtreffen. Zo brengt de serie ondanks schijnbare tekortkomingen binnen het acteerwerk, camerawerk en dialoog nog steeds een overtuigend verhaal voort met oprechte meeslepende emoties en intrigerende mysteries waar het publiek van kan genieten."

Van mij nog een 7,5/10, maar had eigenlijk meer verwacht van de finale aflevering. Aflevering 8 is naar mijn mening de sterkste aflevering in de serie.
avatar van legian

legian

zondag 7 februari 2021
WandaVision seizoen 1 Op aanraden van vrienden toch maar eens begonnen. Maar tot zover niet echt onder de indruk. Pas vanaf aflevering 4 wordt het enigszins interessant. Waarbij vooral duidelijk wordt dat bingen hier veel beter werkt. Had ik dit per week gevolgd dan was ik nooit verder gekomen dan de eerste aflevering.

De rest spaar ik ook maar op. Misschien dat ze er nog wat leuks van kunnen maken. Voor nu is het vooral en interessant uitgangspunt met niet zo'n interessante uitwerking.
avatar van legian

legian

maandag 22 februari 2021
WandaVision seizoen 1 Maar ik vraag me nu toch echt af wanneer het dan goed begint te worden?
Ik zit een beetje met hetzelfde. Door aanraden toch maar de eerste 5 afleveringen gezien en pas vanaf 4/5 vond ik het wat interessant worden. Maar dat komt misschien ook wel door de hoeveelheid alcohol die ik maar tot mij genomen had die avond.