Mijn Series +

Actie / Avontuur
Miniserie, 540 minuten

ontwikkeld door Matt Shakman
met Elizabeth Olsen, Paul Bettany en Kathryn Hahn

Zich afspelend in de jaren 50, volgen we het verhaal van Wanda Maximoff en Vision, twee krachtige superhelden die nu eindelijk hun ideale leventje lijken te leven in een Amerikaanse buitenwijk. Maar wanneer er in hun omgeving steeds vreemdere vertoningen voordoen, beginnen Wanda Maximoff en Vision te vermoeden dat dit ideale leventje niet is wat het lijkt.

1. Aflevering 1
  6. Aflevering 6
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
  9. Aflevering 9
  • volgende aflevering: vrijdag 22 januari (aflevering 3, Disney+)

avatar van brawljeff
Ik zie nu pas dat dit over 3 weken de aftrap van Marvel Phase 4 gaat zijn. Aangezien ik nog wat Disney+ tijd over heb dankzij The Mandalorian, ga ik dit ook wel proberen. De trailer spreekt mij echter nog niet zo heel erg aan, maar ik zie graag hoe Disney de films en series samen gaat laten komen de komende 3 jaren.

avatar van filmobsessie
Paul Bettany kan bij mij niks verkeerd doen

avatar van kleintje 2
Zou oorspronkelijk ergens in december verschijnen op de streamingservice Disney+, die met deze serie vast en zeker een geweld kijkcijferkanon gaat binnenhalen. En dat gun ik ze al vanaf dag één, aangezien deze (en aankomende) serie(s) mijn uiterste motivatie waren om de streamingdienst te nemen. De critici zijn er gelukkig erg lovend over, hoewel 90% dit vast weer met een korrel zout neemt.

Ik ben er in ieder geval super hyped voor sinds ik er voor het eerst van hoorde, samen met natuurlijk alle aankomende Marvel series die erna zullen volgen. De trailers spreken erg aan en het zal in grote lijnen aansluiten op 'Spider-Man 3' en 'Doctor Strange in the Multiverse of Madness'. Na het emotionele afscheid van de eerste generatie met Endgame gaan we eindelijk van start met de nieuwe, ik gun ze alle lof en wens ze veel succes.

avatar van kleintje 2

Niets van geloven totdat het tegendeel is bewezen, alle andere recensies zijn namelijk wel erg goed enthousiast. We zullen morgen zien...

avatar van The Oceanic Six
kleintje 2 schreef:

Ik vorm altijd zelf meningen, maar daarom is zo'n verhaal wel helder. Ik ben eerlijk, WandaVision trok me sowieso al niet.

avatar van brawljeff
Iemand die al daadwerkelijk gekeken heeft en iets wil delen?

brawljeff schreef:
Iemand die al daadwerkelijk gekeken heeft en iets wil delen?

Prima serie zeker als je van de mcu houdt. Kijkt lekker weg, goeie, soms flauwe, humor. Elizabeth Olsen en Paul Bettany zijn top.

avatar van ZAP!
Dit deed me meteen denken aan Pleasantville (1998) en die film wordt er ook regelmatig bij gehaald in allerlei online artikelen.
Mcu - ik moest het opzoeken - boeit mij verder niet zo.

avatar van ZAP!
filmobsessie schreef:
Paul Bettany kan bij mij niks verkeerd doen
Die had ik niet herkend!

Iets nieuws proberen is meestal wel leuk, maar de eerste 2 afleveringen hebben weinig met marvel te maken. Ik begrijp dat het een voorbode voor iets is, maar een uur lang flauwe humor vind ik dan wel erg lang. Stem nog niet omdat het nog wel zal veranderen...hoop ik!