• 8.985.339 stemmen

Law & Order: Special Victims Unit (1999-2025)

Alternatieve titels: L&O: SVU / SVU / Special Victims Unit / Law & Order: SVU

Genre: Misdaad / Drama

Ontwikkeld door: Dick Wolf

Met onder meer: Mariska Hargitay, Ice-T en Christopher Meloni

Release datum: maandag 20 september 1999

Eerst uitgezonden op: NBC (Verenigde Staten)

Plot Law & Order: Special Victims Unit

De verhalen van de "Special Victims Unit" van de New Yorkse politie - een groep elite detectives die de daders van seksueel getinte misdaden voor het gerecht moet zien te slepen. Hoewel hun professionele expertise in hun werk op de proef wordt gesteld, moeten de detectives ook hun roerige privéleven in goede banen zien te leiden.

Komt er een Law & Order: Special Victims Unit seizoen 27?

Meningen over Law & Order: Special Victims Unit

HALVE TAMME.

zaterdag 20 mei 2017
Law & Order: Special Victims Unit seizoen 1 ''Christopher Meloni & Mariska Hargitay.'' Goede cast, geloofwaardige acteerprestaties, spannend, mooie combinatie van misdaad/drama en tevens wordt in elke vertoonde aflevering de sfeer uitermate realistisch weergegeven. Vier sterren van mijn kant voor Law & Order: Special Victims Unit.