• 8.612.331 stemmen

The Addams Family (1964-1966)

2 seizoenen

Met onder meer: John Astin, Carolyn Jones en Jackie Coogan

Release datum: 18 september 1964

• Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot The Addams Family

The Addams Family is een satirische versie van de ideale Amerikaanse kernfamilie. De Addams zijn een excentrieke rijke familie, die houden van alles dat groteske en luguber is. Ze zijn zich totaal niet bewust van het feit dat anderen hen vreemd of angstaanjagend vinden. Bizar genoeg is de familie zelf vaak doodsbang voor 'normale' mensen.

imageimage

Meningen over The Addams Family

avatar van Baggerman

Baggerman

maandag 14 december 2015
The Addams Family seizoen 1 Grappig, Jackie Coogan, het schattige jongetje die samen met Charlie Chaplin in 'The Kid' speelt, is hier Uncle Fester! Ik vond het altijd een leuke serie. Overigens vond ik de casting van de film zoveel jaren later knap gedaan, want die acteurs leken toch sprekend op die van in deze serie.
avatar van joolstein

joolstein

dinsdag 15 december 2015
The Addams Family seizoen 1 Ik ben niet in deze tijd geboren dus later pas kennis met de Addams familie gemaakt. Maar vanaf de eerste afleveringen ben ik verkocht. De humor is grandioos en gaat fijn samen met deze griezelfamilie. Als je ouder word ondekt je ook de metaforen van de all American family.