Addams Family Reunion (1998)

Familie / Komedie

geregisseerd door Dave Payne
met Tim Curry, Daryl Hannah en Ed Begley Jr.

Derde film van the Addams Family. Gomez en Morticia Addams laten een bedrijf hun stamboom uitzoeken, om zo een familiereunie te kunnen organiseren. Door een fout wordt echter de verkeerde familie uitgenodigd.

Véel minder goeie cast ! Evengoed nog wel te pruimen.

Kan bij lange niet tippen aan het eerste deel. Gewoon ff kijken als er niets anders is

avatar van jedymaster
viel r bij in slaap!

MaTtIeBoY
Ik vond de film nou niet zo geweldig maar ik vond die daryl hannah zo lekker.Daardoor *** sterren maar er zitten toch ook nog wel aardige stukjes in hoor!!!

Een tegenvaller!

maar leuk voor kinderen tot een jaar of 14 **1/2

avatar van Flipman
Goh, de poster ziet er erg amateuristisch uit, maar Tim Curry als Gomez Addams lijkt me eigenlijk een perfecte keus! Maar Raul Julia is inderdaad wel een gemis, lijkt me.

avatar van BoordAppel
Flipman schreef:
maar Tim Curry als Gomez Addams lijkt me eigenlijk een perfecte keus

Lijkt mij een vrij waardeloze keus. Een Addams Family film zonder Raul Julia, Anjelica Huston en vooral Christina Ricci en Christopher Lloyd lijkt me echt drie keer niets.

kArIzMa_TuRk
vond deze niet zo leuk.. krijgt wel een 2** voor de moeite..

deTuinman
BoordAppel schreef:

tja doden kunnen je niet tot leven wekken

avatar van DeCol
Andere cast vergeleken met de voorgaande films, daarom zo waardeloos.

avatar van Legan
Gewoonweg vreselijk. Weg zijn de originele cast (m.u.v. Carel Struycken als Lurch), de regisseur, de heerlijk neergezette personages, de sfeer, … Zelfs de poster is stukken minder. Een schande dat deze film de titel Addams Family mag dragen.

3,5 uit 10 (1,5*)

avatar van INSTITUT777
aardig filmpje, die niet kan tippen aan de meesterlijke originele delen. er werd ook nog een tv-serie gemaakt met deze cast geloof ik, toen te zien op veronica. 3*

avatar van Film Pegasus
Film Pegasus (moderator)
Aan de ene kant probeert men braaf alle elementen van de Addams Family films te gebruiken in deze komedie. Maar langs de andere kant wil men een eigen stijl gebruiken. Daardoor lukken de grappen niet en is de sfeer helemaal verdwenen. Het cynische komt helemaal niet uit de verf en de film gaat eerder richting Flodder dan Addams. Serieuze overacting die in de vorige films nog leuk was als gimmick, maar hier de bal serieus mis slaat.

is die hier te krijgen?

avatar van Nicolage Rico
Haha, de poster zegt genoeg.

avatar van PEN15
Ik klepperde met mijn ogen toen ik dit zag. Addams Family re-u-ni-on? Nooit van gehoord, schijnt puur als teeveeuitzending te zijn gemaakt en als pilot voor een geplande "new" addams family 1998-1999 met weer andere acteurs als in deze film.

Natuurlijk heb je met zo'n geheel nieuwe cast alles tegen en zal iedereen zijn neus hier voor ophalen, probeer de vacatures van de onvervangbare acteurs van de vorige films maar eens te vervullen. Ik heb puur gekeken voor Tim Curry. Hij kan veel beter dan dit, het heeft er alle schijn van dat de producer wilde dat hij Raul Julia moest gaan nadoen. Tim Curry is veel te klein, spreekt met brits accent en heeft geen latijnsamerikaanse uitstraling. Iedereen uit de eerdere twee films mis ik, zelfs Granny was daarin beter. Het verhaal vind ik eigenlijk nog niet eens zo slecht. Dat geval met "waltzheimer"(wat een idee) en een family-reunie vond ik geweldig en zelfs beter dan van deel I en II, helaas is wat faalt al het overige. Op de filmposter lijkt het alsof Wednesday een tennisracket vasthoudt, ik moest het plaatje vergroten om te zien dat het wat anders is

Bijzonder:
Tim Curry en Ed Begley Jr speelden ooit samen in een geweldige ec-comic verfilming van tales from the crypt. Aflevering genaamd death of some salesman. Daarin vertolkt Tim Curry drie rollen van vader, moeder en dochter! Een schmink- en verkleedpartijtje waar Curry zo om bekend staat. must see
In 1991 sloeg Cher het aanbod af om Morticia te spelen, maar wilde ze ook niet meer in 1998 of was ze toen toevallig druk bezig met haar come back als zangeres met hitsingles als "believe"? hmmm