• 8.985.897 stemmen

Comedians in Cars Getting Coffee - Seizoen 9 (2017)

Show titel: Comedians in Cars Getting Coffee

Ontwikkeld door: Jerry Seinfeld

Met: Jerry Seinfeld, Kristen Wiig en Norm Macdonald

Datum van release: donderdag 5 januari 2017

Eerst uitgezonden op: Crackle (Verenigde Staten)

Plot Comedians in Cars Getting Coffee

In Comedian in Cars Getting Coffee stapt Jerry Seinfeld telkens met een collega komiek (en soms een acteur of een president) in een van zijn vele klassieke auto’s, om ergens koffie te gaan drinken en verhalen uit te wisselen. Zo waren onder meer Ricky Gervais, Chris Rock, Steve Martin en Will Ferrell al te gast in de serie.

Afleveringen Seizoen 9 (2017)

1. 1. Kristen Wiig: the Volvo-ness

5 januari 2017 (17 minuten)

Jerry Seinfeld en Kristen Wiig rijden rond in een Volo 122S Amazon uit 1964. Ze gaan naar het House of Pies in Los Angeles voor koffie en een gesprek.

2. 2. Norm MacDonald: a Rusty Car in the Rain

12 januari 2017 (22 minuten)

Jerry Seinfeld en Norm MacDonald rijden rond in een Porsche Speedster uit 1958. Ze zijn op weg naar het Jackson Hole Diner in Queens, New York.

3. 3. Cedric the Entertainer: Dictators, Comics, and Preachers

19 januari 2017 (15 minuten)

Jerry Seinfeld en Cedric the Entertainer rijden rond in een Bentley S1 Continental uit 1959. Ze zijn op weg naar The Butcher's Daughter in New York City.

4. 4. Lewis Black: at What Point Am I Out from Under?

26 januari 2017 (16 minuten)

Jerry Seinfeld en Lewis Black rijden rond in een Cadillac Eldorado uit 1967. Lewis is nogal grofgebekt dus kan Jerry niet zomaar overal met hem naartoe.

5. 5. Christoph Waltz: Champagne, Cigars, and Pancake Batter

2 februari 2017 (14 minuten)

Jerry Seinfeld en Christoph Waltz rijden rond in een BMW 507 Series II Roadster uit 1957. Christoph heeft nog nooit bij IHOP gegeten, dus wil Jerry hem daar naartoe brengen.

6. 6. Bob Einstein: It's Not So Funny When It's Your Mother

9 februari 2017 (15 minuten)

Jerry Seinfeld neemt Bob Einstein mee naar het Urth Caffe en de Bay Cities Deli & Bakery waar hij zijn vriend trakteert op koffie en een broodje. Als Bob grappig genoeg kan zijn mag hij mee in de Acura NSX uit 2016 van Jerry.

Vier hoogtepunten in een kort seizoen. Beste van dit negende seizoen: Wiig, MacDonald, Black en Waltz. Opnieuw hardop moeten lachen om gesprekken en situaties. Jerry heeft er nog steeds veel plezier in na negen seizoenen. Van mij mogen ze gerust het tiende seizoen ingaan, of stopt hij weer na negen.....?

avatar van Pinguin#13

Pinguin#13

Wiig vond ik leuk: je ziet echt dat ze opgepikt is, geen fancy hair of zo. You gotta love that girl. Waltz vond ik dus een beetje slap… je voelde het ook aan de vragen op de duur… het soort vragen dat je op een paiertje hebt staan 'als het niet echt vlot loopt'. Misschien was Waltz wel echt teleurgesteld door het het droevige hol waar Seinfeld hem mee naartoe had gesleept.

avatar van Pinguin#13

Pinguin#13