Mijn Series +

Comedians in Cars Getting Coffee - Seizoen 10 (2018)

Alternatieve titel: New 2018: Freshley Brewed

Komedie / Reality

ontwikkeld door Jerry Seinfeld
met Jerry Seinfeld, Zach Galifianakis en Jerry Lewis

In Comedian in Cars Getting Coffee stapt Jerry Seinfeld telkens met een collega komiek (en soms een acteur of een president) in een van zijn vele klassieke auto’s, om ergens koffie te gaan drinken en verhalen uit te wisselen. Zo waren onder meer Ricky Gervais, Chris Rock, Steve Martin en Will Ferrell al te gast in de serie.

1. Zach Galifianakis: From the Third Reich to You
  2. Dave Chappell: Nobody Says, “I Wish I Had a Camera"
  3. Ellen DeGeneres: You Said It Wasn’t Funny
  4. Tracy Morgan: Lasagna with Six Different Cheeses
  5. Brian Regan: Are There Left Handed Spoons?
  6. Dana Carvey: Na.. Ga.. Do.. It
  7. Hasan Minaj: Nobody Cries at a Joke
  8. Neal Brennan: Red Bottom Shoes Equals Fantastic Babies
  9. John Mulaney: A Hooker in the Rain
  10. Kate McKinnon: A Brain in a Jar
  11. Alec Baldwin: Gyrating, Naked Twister
  12. Jerry Lewis: Heere’s Jerry!
avatar van Robbie.T.
Opnieuw een meer dan prima seizoen dat zich lekker wegkijkt. Geweldig ook om Jerry Lewis nog een keertje te kunnen zien.

avatar van Pinguin#13
Leuk contrast met Galfianakis… toch een beetje een rare kwast. Chapell was aardig… De Generes heel beminnelijk. Heel open ook leek me wel… en Seinfeld blijft geweldig.