Mijn Series +

Comedians in Cars Getting Coffee - Seizoen 5 (2014)

Komedie / Reality

ontwikkeld door Jerry Seinfeld
met Jerry Seinfeld, Amy Schumer en Fred Armisen

In Comedian in Cars Getting Coffee stapt Jerry Seinfeld telkens met een collega komiek (en soms een acteur of een president) in een van zijn vele klassieke auto’s, om ergens koffie te gaan drinken en verhalen uit te wisselen. Zo waren onder meer Ricky Gervais, Chris Rock, Steve Martin en Will Ferrell al te gast in de serie.

1. Kevin Hart: You Look Amazing in the Wind
  2. Amy Schumer: I'm Wondering What It's Like to Date Me
  3. Bill Burr: Smoking Past the Band
  4. Miranda Sings: Happy Thanksgiving Miranda
  5. Fred Armisen: I Wasn't Told About This...
  6. Ali Wentworth: I'm Going to Take a Percocet and Let That One Go
  7. Jimmy Fallon: The Unsinkable Legend: Part 1
  8. Jimmy Fallon: The Unsinkable Legend: Part 2
avatar van Robbie.T.
Ups en downs dit seizoen. Fallon zoals altijd overdreven en zo nep als maar kan zijn. Miranda Sings had ik nog nooit van gehoord en daar hoef ik verder ook niets meer van te zien; verschrikkelijk. Schumer en Armisen lichtpuntjes in een verder matig seizoen.

avatar van Pinguin#13
Miranda Sings kan ik nog wel plaatsen: het was gewoon fout van Seinfeld om dit zo aan te pakken… normaal gaat hij toch gewoon een praatje maken met de mens áchter het fenomeen? Vond dat laatste halve minuutje na de credits met Miranda dan ook het interessantst. Wat mij betreft zit alleen Bill Burr op eenzame hoogte (naast JS zelf natuurlijk)