Mijn Series +

Scrubs - Seizoen 3 (2003-2004)

Drama / Komedie

ontwikkeld door Bill Lawrence
met Zach Braff, Donald Faison en Sarah Chalke

John "J.D." Dorian is net begonnen als medisch assistent in het ziekenhuis Sacred Heart. We volgen zijn carrière door zijn ogen.. en fantasieën. Hij wordt vergezeld door zijn maatje en assistent chirurgie Chris Turk en de gedreven Elliot Read, medisch assistent. Deze groentjes worden in de gaten gehouden door directeur Bob Kelso, de sarcastische Dokter Perry Cox, verpleegkundige Carla Espinosa en de schoonmaker.

1. My Own American Girl
  2. My Journey
  3. My White Whale
  4. My Lucky Night
  5. My Brother, Where Art Thou?
  6. My Advice to You
avatar van Ataloona
My Screw Up

avatar van The Oceanic Six
De Ross & Rachel opmerking van The Janitor

Wel een aanmerking op de lopende verhaallijn, een bijzonder onsympathieke actie van J.D. om Elliot de liefde te verklaren waarna zij haar relatie verbreekt om haar daarna meteen weer te lozen omdat hij haar toch niet wil. Zo'n onaardig verhaal past niet goed bij deze 2 hoofdrolspelers...