Mijn Series +

Scrubs - Seizoen 2 (2002-2003)

Drama / Komedie

ontwikkeld door Bill Lawrence
met Zach Braff, Sarah Chalke en Donald Faison

John "J.D." Dorian is net begonnen als medisch assistent in het ziekenhuis Sacred Heart. We volgen zijn carrière door zijn ogen.. en fantasieën. Hij wordt vergezeld door zijn maatje en assistent chirurgie Chris Turk en de gedreven Elliot Read, medisch assistent. Deze groentjes worden in de gaten gehouden door directeur Bob Kelso, de sarcastische Dokter Perry Cox, verpleegkundige Carla Espinosa en de schoonmaker.

1. My Overkill
  20. My Interpretation
  21. My Drama Queen
  22. My Dream Job
avatar van Black Math
Een beetje gemengde gevoelens bij dit seizoen. Enerzijds beginnen de karakters wat meer gestalte te krijgen, maar aan de andere kant voelen de laatste paar episodes een beetje blasé aan. Maar over het geheel nog steeds één van de betere komedies met een fijne chemie tussen de hoofdrolspelers. 3*.