Mijn Series +

His Dark Materials - Seizoen 2 (2020)

1 stem

Verenigd Koninkrijk / Verenigde Staten
Avontuur / Fantasy

ontwikkeld door Dan McCulloch
met Dafne Keen, Ruth Wilson en Amir Wilson

Lyra Belacqua, een wees, leeft in een parallel universum waarin wetenschap, theologie en magie met elkaar verweven zijn. Lyra's zoektocht naar een gekidnapte vriend onthult een sinister complot van gestolen kinderen en verandert in een zoektocht om een mysterieus fenomeen te begrijpen dat Dust wordt genoemd. Ze wordt vergezeld op haar reis door Will Parry, een jongen die een mes bezit dat vensters tussen werelden kan snijden. Terwijl Lyra de waarheid over haar ouders en haar voorspelde lot ontdekt, raken de twee verwikkeld in een oorlog tegen hemelse machten die zich over vele werelden uitstrekt.

1. The City of Magpies
  2. The Cave
  3. Theft
  4. Tower of the Angels
  5. The Scholar
  6. Malice
  7. Æsahættr
  • volgende aflevering: zondag 29 november (aflevering 4, HBO)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.