Mijn Series +

Chicago Fire - Seizoen 9 (2020)

Actie / Drama

ontwikkeld door Derek Haas en Michael Brandt
met Christian Stolte, Jesse Spencer en Taylor Kinney

Chicago Fire is een actiereeks waarin de levens van de helden van de Chicago Fire Departement centraal staan. Geen baan is stressvoller, gevaarlijker en opwindender dan deze van de brandweermannen, de reddingsteams en het verplegend personeel van Chicago Firehouse 51. De enorme verantwoordelijkheden van hun baan eisen hun persoonlijke tol. Grote reputaties en opgeblazen ego's, in combinatie met de druk om te presteren en onmiddellijk de juiste beslissing te kunnen nemen, zorgen voor heel wat conflicten tussen de leden. Wanneer een tragedie een slachtoffer maakt binnen het team, wordt het team verscheurd door schuldgevoelens en verwijten.

1. Rattle Second City
  19. Aflevering 19
  20. Aflevering 20
  21. Aflevering 21
  22. Aflevering 22
  • volgende aflevering: woensdag 11 november (aflevering 1)
avatar van 606
Komt deze reeks ook op de NL tv ???