Mijn Series +

Chicago Fire - Seizoen 2 (2013-2014)

Actie / Drama

ontwikkeld door Derek Haas en Michael Brandt
met Jesse Spencer, Taylor Kinney en Monica Raymund

Chicago Fire is een actiereeks waarin de levens van de helden van de Chicago Fire Departement centraal staan. Geen baan is stressvoller, gevaarlijker en opwindender dan deze van de brandweermannen, de reddingsteams en het verplegend personeel van Chicago Firehouse 51. De enorme verantwoordelijkheden van hun baan eisen hun persoonlijke tol. Grote reputaties en opgeblazen ego's, in combinatie met de druk om te presteren en onmiddellijk de juiste beslissing te kunnen nemen, zorgen voor heel wat conflicten tussen de leden. Wanneer een tragedie een slachtoffer maakt binnen het team, wordt het team verscheurd door schuldgevoelens en verwijten.

1. A Problem House
  20. A Dark Day
  21. One More Shot
  22. Real Never Waits
avatar van Phantasm
Net zo goed als zijn voorganger.