Mijn Series +

Chicago Fire - Seizoen 4 (2015-2016)

Actie / Drama

ontwikkeld door Derek Haas en Michael Brandt
met Monica Raymund, Eamonn Walker en David Eigenberg

Chicago Fire is een actiereeks waarin de levens van de helden van de Chicago Fire Departement centraal staan. Geen baan is stressvoller, gevaarlijker en opwindender dan deze van de brandweermannen, de reddingsteams en het verplegend personeel van Chicago Firehouse 51. De enorme verantwoordelijkheden van hun baan eisen hun persoonlijke tol. Grote reputaties en opgeblazen ego's, in combinatie met de druk om te presteren en onmiddellijk de juiste beslissing te kunnen nemen, zorgen voor heel wat conflicten tussen de leden. Wanneer een tragedie een slachtoffer maakt binnen het team, wordt het team verscheurd door schuldgevoelens en verwijten.

1. Let It Burn
  21. Kind of a Crazy Idea
  22. Where the Collapse Started
  23. Superhero
avatar van 606
Bedankt Janchii heb ik lang op gewacht

Ik ook

avatar van Phantasm
Prima mee vermaakt.

avatar van Kos
Kos
Haha, dit heb ik ooit een stukje gezien, van die veel te knappe brandweerlui. Super ongeloofwaardig allemaal. Vreselijk.