Mijn Series +

Chicago Fire - Seizoen 6 (2017-2018)

Actie / Drama

ontwikkeld door Derek Haas en Michael Brandt
met Monica Raymund, Joe Minoso en Eamonn Walker

Chicago Fire is een actiereeks waarin de levens van de helden van de Chicago Fire Departement centraal staan. Geen baan is stressvoller, gevaarlijker en opwindender dan deze van de brandweermannen, de reddingsteams en het verplegend personeel van Chicago Firehouse 51. De enorme verantwoordelijkheden van hun baan eisen hun persoonlijke tol. Grote reputaties en opgeblazen ego's, in combinatie met de druk om te presteren en onmiddellijk de juiste beslissing te kunnen nemen, zorgen voor heel wat conflicten tussen de leden. Wanneer een tragedie een slachtoffer maakt binnen het team, wordt het team verscheurd door schuldgevoelens en verwijten.

1. It Wasn't Enough
  23. The Grand Gesture
avatar van 606
zo weinig afleveringen

avatar van Robbie.T.
606 het worden er waarschijnlijk meer, maar dit is wat tot nu toe 'officieel' op de planning staat. No worries

Waar kijken jullie ze?

avatar van Phantasm
Op naar seizoen 7 als ik deze in bezit heb.