Mijn Series +

Chicago Fire - Seizoen 5 (2016-2017)

Actie / Drama

ontwikkeld door Derek Haas en Michael Brandt
met Jesse Spencer, Taylor Kinney en Monica Raymund

Chicago Fire is een actiereeks waarin de levens van de helden van de Chicago Fire Departement centraal staan. Geen baan is stressvoller, gevaarlijker en opwindender dan deze van de brandweermannen, de reddingsteams en het verplegend personeel van Chicago Firehouse 51. De enorme verantwoordelijkheden van hun baan eisen hun persoonlijke tol. Grote reputaties en opgeblazen ego's, in combinatie met de druk om te presteren en onmiddellijk de juiste beslissing te kunnen nemen, zorgen voor heel wat conflicten tussen de leden. Wanneer een tragedie een slachtoffer maakt binnen het team, wordt het team verscheurd door schuldgevoelens en verwijten.

1. The Hose or the Animal
  20. Carry Me
  21. Sixty Days
  22. My Miracle
avatar van 606
Bijna klaar met het seizoen, een heel mooi seizoen met regelmatig veel emotie dat heel echt overkomt.

avatar van 606
Zo wat een beladen aflevering, nummer 20..... man deze serie laat je geregeld even met natte ogen zitten. pffff

Nee

606,

wel stemmen kerel...

avatar van 606
stinissen Sorry was zo ontdaan dat ik het vergat.

Het einde van PD en vooral Med was ook geniaal.

avatar van 606
Ja inderdaad, Med moet ik nog zien.

avatar van Phantasm
Weer een prima seizoen.