Mijn Series +

The Crown - Seizoen 4 (2020)

1 stem

Verenigd Koninkrijk

ontwikkeld door Peter Morgan
met Olivia Colman, Gillian Anderson en Emma Corrin

The Crown richt zich op de vijfentwintig-jarige, pasgetrouwde Koningin Elizabeth II die geconfronteerd wordt met het ontmoedigende vooruitzicht van het leiden van 's werelds beroemdste monarchie. Ondertussen smeedt ze een relatie met de legendarische premier Sir Winston Churchill. Het Britse Rijk is in verval, de politieke wereld in wanorde en een jonge vrouw bestijgt de troon...een nieuw tijdperk is aangebroken.

1. Aflevering 1
  8. Aflevering 8
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10
  • dit seizoen is vanaf zondag 15 november te zien op Netflix

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.