Mijn Series +

The Sommerdahl Murders - Seizoen 1 (2020)

Alternatieve titel: Sommerdahl

Denemarken
Misdaad / Drama

ontwikkeld door Lolita Bellstar
met André Babikian, Laura Drasbæk en Peter Mygind

In zijn woonplaats aan de Deense kust onderzoekt Dan Sommerdahl recent gepleegde moorden. Daarbij werkt hij samen samen met zijn vrouw Marianne, die op het technisch laboratorium werkt, en met rechercheur Flemming Torp. Maar Dan Sommerdahl staat erom bekend dat hij zich compleet verliest in zijn werk. Dat moet een keer fout gaan…

1. Til Døden Os Skiller - Del 1
  6. Gengældelsen - Del 2
  7. Fatalt Selvmål - Del 1
  8. Fatalt Selvmål - Del 2

avatar van DjFrankie
Veel onderling drama, wat mij betreft iets teveel. Daarnaast vond ik de 4 verhalen niet zo sterk als ik had gehoopt voor een scandinavische crimi.