Mijn Series +

Fargo - Seizoen 4 (2020)

Komedie / Misdaad

ontwikkeld door Noah Hawley
met Chris Rock, Kelsey Asbille en Jason Schwartzman

Het vierde seizoen van Fargo speelt zich af in de jaren '50. In Kansas City zijn er conflicten tussen Zuid-Europeanen uit landen zoals Italië, en de Afro-Amerikanen die er al eerder woonden.

1. Welcome to the Alternate Economy
  8. Aflevering 8
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10
  11. Aflevering 11
  • volgende aflevering: zondag 1 november (aflevering 7)

avatar van Esteban
Trailer : FARGO Installment 4 Official Trailer (HD) Chris Rock - YouTube

Wat de cast betreft, ben ik iets minder enthousiast dit seizoen.

Kos
Ik hoop dat het weer wat meer gaat vlammen. Het is tot nu toe elk seizoen minder geworden helaas.

avatar van ZAP!
Ik heb op elk seizoen wel wat aan te merken, tegelijk vind ik het ook een geweldige reeks. Ik ga proberen me niet teveel van deze teleurstellende trailer aan te trekken en zie wel waar het schip strandt.

Ik verwacht overigens veel verwijzingen naar Miller's Crossing (1990) (zag er al 1 in de trailer).

avatar van Septua
Zolang er geen aliens zijn..... Poh wat was dat een afknapper.

avatar van Toontje G
Ik kan niet wachten, laat maar komen.

avatar van jerome998
Seizoensposter is in ieder geval wel heel erg gaaf.

And we're off!

Alle drie seizoenen van Fargo zijn vanaf 11 oktober daar te zien, net als de eerste drie afleveringen van het vierde seizoen. Hierna zal er elke week een nieuwe aflevering te zien zijn.

Even schakelen: populaire serie Fargo verhuist naar Videoland | RTL Nieuws - rtlnieuws.nl

Videoland is pure bagger.

Je weet dat dit seizoen niet op Netflix staat hè? Ik ben blij dat het nu bijna te zien is in Nederland iig.

MJ_DA_MAN schreef:

Ja, dat weet ik.

Lees dat de eerste twee afleveringen voor Fargo-begrippen niet heel goed zijn ontvangen; beide lager dan een 8 gescoord op IMDB, terwijl letterlijk alle andere afleveringen nooit lager dan een 8 scoorde.

Kos
Wel cool dat Gennaro uit Gomorra zo'n flinke rol heeft haha

Kos
Ben er nog niet zo kapot van. Het is allemaal wel weer goed gemaakt enzo maar om nou te zeggen dat het enorm boeit..

Oraetta Mayflower is eigenlijk het enige echt goede personage en Jason Schwartzman en Chris Rock zijn eigenlijk niet al te best gecast..

Deze kan ik niet zien, want heb enkel Netflix. Ik begrijp echter dat ieder seizoen op zich staat. Zijn de andere seizoenen het bekijken waard?

avatar van ZAP!
Shimahero - ik zou zeggen van wel. Heb de 1e 3 seizoenen al meermaals bekeken.

Staan inderdaad bijna volledig op zichzelf, wat ook prettig is. Hoewel ik de serie ieder seizoen iets af vind lopen, zou ik zeker adviseren te kijken, minimaal seizoen 1 en 2.

avatar van Esteban
Je kan ze inderdaad elk probleemloos afzonderlijk bekijken, maar s1 en S2 hebben wel degenlijk een link. En het is fijn om die mee te hebben.

avatar van ZAP!
En dan is er nog de filmFargo (1996) en meer uit het oeuvre van de Coens waarnaar flink gelinkt en uit ge'quote' wordt in de serie...

avatar van mcdaktari
Wat hebben ze met die Chris Rock mis gecast zeg. Die komt toch totaal niet over als een gangsterbaas????
Nee dat is even behoorlijk fout gegaan. Wie dat zijn idee geweest is weet ik niet, maar die is iig niet geschikt voor zijn werk.