Mijn Series +

Top Boy - Seizoen 3 (2019)

Alternatieve titel: Top Boy: Summerhouse

Verenigd Koninkrijk
Misdaad / Drama

ontwikkeld door Ronan Bennett
met Ashley Walters , Kane Robinson en Malcolm Kamulete

In de dramaserie Top Boy wordt de moeder van de dertienjarige Ra'Nell opgenomen in het ziekenhuis. Samen met Heather bedenken ze een gevaarlijk plan om haar kind straks de kansen te kunnen geven die Heather zelf nooit heeft gehad. Dushane wil de criminele wereld toetreden.

1. Bruk Up
  8. Bad Eye
  9. Everyone's Got Family
  10. You Don't Know Me
avatar van Dorstigjimmyke
WOW. Een derde seizoen van Top Boy. Leuke verrassing. Zijn de eerste twee seizoenen ook terug te bekijken?

avatar van jarno1975
jarno1975 (crew)
Dorstigjimmyke Seizoen 1 en 2 staan op Netflix.

avatar van Baldur
Nog steeds zo rauw als de eerdere kortere seizoenen. Onverwachts vind ik dit nog een stukje beter zelfs.

avatar van david bohm
Vind dit wel wat meer slepen het ziet er ook wat gelikter uit allemaal komt natuurlijk omdat het net nieuw is maar toch. Ook een pak meer afleveringen dan de vorige twee seizoenen.

avatar van david bohm
Na het seizoen te hebben afgekeken toch een stuk positiever. Dankzij een aantal omwentelingen sterk en ook wel verrassend.

avatar van Dorstigjimmyke
Baldur schreef:

Ik vond dit derde seizoen ook gewoon nog beter dan de eerste twee seizoenen. Het is nu allemaal meer uitgewerkt. Ik vind wel dat Jamie niet zo veel charisma uitstraalt als Sully en Dushane. Voor de rest ook veel pakkende momenten. De dood van Driss. Heftig moment. De dood van Jason was nog zo een moment. Ook uitstekende muziek bij dit seizoen. Ik kijk enorm uit naar seizoen 4.