Mijn Series +

Gidseltagningen - Seizoen 2 (2019)

Alternatieve titel: Below the Surface

Denemarken
Misdaad / Thriller

ontwikkeld door Kasper Barfoed
met Johannes Lassen, Søren Pilmark en Ola Rapace

Philip heeft na de gijzeling in de metro van Kopenhagen een tijdje vrijaf genomen om zijn PTSS, opgelopen tijdens een militaire missie in het Midden-Oosten, met wat professionele hulp de kop in te drukken. Hij heeft nog maar net de staat van pure ontspanning bereikt of de volgende uitdaging staat alweer voor de deur. Letterlijk. June al-Baqee, een oude kennis en vrijheidsstrijdster die in Syrië tegen IS vocht, heeft zijn hulp nodig. Philip heeft dan wel een kleine pauze ingelast met betrekking tot zijn nieuwe werk bij een Deense antiterreureenheid, hij is niet te beroerd om aan June's verzoek tegemoet te komen. Misschien niet de slimste beslissing, want voordat hij het weet zit hij weer tot aan z'n nek in de ellende.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8

Weinig kijkplezier door traagheid, ongeloofwaardige ontwikkelingen en flashbacks op onlogische momenten.
De serie had in chronologisch volgorde in 4 afleveringen boeiend kunnen zijn.

avatar van nlkink
Integendeel! Fantastische serie. Heb 'm in drie of vier avonden bekeken. Hopelijk komt er een derde seizoen.

Nou net afgekeken Seizoen 2 vond het een goed seizoen naar mijn mening zelfs beter als seizoen 1 ( seizoenen staan los van elkaar ook wel lekker ) ik zou zeggen kom maar op met een seizoen 3 !!

avatar van DjFrankie
Ik was ook aan de buis gekluisterd bij deze, 2 avonden bingen en gezien. Vond dit een sterkere serie als deel 1

avatar van Toontje G
Spannende serie, seizoen 2 nog beter dan 1. Op naar 3.

avatar van wimaroca
De serie is niet verkeerd,maar redelijk richting Amerikaans,