ad
  • 8.079.821 stemmen

Gidseltagningen - Seizoen 1 (2017)

Show titel: Gidseltagningen

Seizoenen: 2 seizoenen

Afleveringen: 8

Datum van release: zondag 2 april 2017

• Netflix Bekijk seizoen 1 via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Gidseltagningen

Afleveringen Seizoen 1 (2017)

1. Aflevering 1

Drie zwaargewapende mannen kapen een metrostel met vijftien gijzelaars. De antiterreureenheid van de politie, onder leiding van Philip Nørgaard, schiet in actie.

2. Aflevering 2

Naja, de journaliste die werd ontslagen na een ongeoorloofd interview, besluit geld in te zamelen om het losgeld voor de gijzelaars te betalen.

3. Aflevering 3

Philip plant een gewapende reactie op de eerste vermoorde gijzelaar. Het is echter een gevaarlijke missie die tweedracht zaait in het team.

4. Aflevering 4

Het team krijgt meer duidelijkheid over de identiteit van de gijzelnemers. Naja heeft twijfels over haar inzamelactie, tot ze Jonas, de zoon van een van de gijzelaars, ontmoet.

5. Aflevering 5

Wanhoop verspreidt zich onder de gijzelaars in de metro. Ze overwegen in opstand te komen. Bij TTF vermoeden Philip en Louise dat er meer zit achter de grondige voorbereiding van de gijzelaars.

6. Aflevering 6

Het onderzoek van TTF leidt hen naar het Deense leger, wat hen dicht bij een doorbraak in de zaak brengt.

7. Aflevering 7

Philip ontdekt de identiteit van de belangrijkste gijzelnemer. Hij raakt overstuur door zijn persoonlijke betrokkenheid in de situatie en de belangrijke rol die Naja daardoor speelt.

8. Aflevering 8

Philip duikt zelf de metro in om de laatste drie overgebleven gijzelaars te bevrijden en wordt geconfronteerd door de man waarvan hij dacht dat hij dood was.

avatar van ZAP!

ZAP!

• 2071 berichten

Weer een Deense 'wel-te-doen' serie met een paar grote namen (in Denemarken dan vooral).

Men probeert een balans te vinden tussen drama en actie / thriller, maar vooral het drama aspect weet nauwelijks te boeien (behalve wat momentjes), zoals ik dat wel vaker ervaar met Deense / Scandinavische series.

avatar van DjFrankie

DjFrankie

Een spannende korte serie, de moeite waard.

avatar van Phantasm

Phantasm

Spannende serie die lekker wegkijkt.

avatar van wimaroca_mm

wimaroca_mm

Ik vind het een mooie /spannende serie met goede acteurs,mag best wel enkele seizoenen komen wat mij betreft

Op naar seizoen 2

avatar van Joy4ever

Joy4ever

Erg goed. Zeker tegen het einde ook bloedje spannend. Goed acteerwerk. Aanrader.