Mijn Series +

Modern Family - Seizoen 7 (2015-2016)

ontwikkeld door Steven Levitan en Christopher Lloyd
met Ed O'Neill, Sofía Vergara en Ty Burrell

Modern Family volgt de families van Jay Pritchett, zijn dochter Claire Dunphy en zijn zoon Mitchell Pritchett. Claire is een echte huisvrouw, Jay is getrouwd met een jongere vrouw en heeft ook nog een zoon in de pubertijd en Mitchell en zijn vriend hebben een Vietnamese baby geadopteerd.

1. Summer Lovin'
  20. Promposal
  21. Crazy Train
  22. Double Click
avatar van The Oceanic Six
- I can't believe you asking that cheap hoe to the prom.
- Cam!
- Sarah Ho, she give me a five dollar giftcard for teacher appriciation day..

Zo af en toe kom je weer in een nieuwe aflevering dialogen tegen van het niveau van de eerste seizoenen. Kijk nog elke keer weer uit naar de nieuwe aflevering.

avatar van Kos
Kos
Gewoon weer leuk. Hoop alleen niet dat zoontje van Gloria en Jay weer zo'n grote rol krijgt net als die dochter van Cam en Mitch in het begin.
Super irritant die quasi grappige kinderen.

avatar van 3 2 1 cut
Hmmm, een wat mindere serie. Mag ook weleens. Phil Dunphy blijft geweldig. Claire zwakt wat af.

avatar van brawljeff
Moeilijk om dit seizoen te beoordelen. Ik heb er wederom van genoten, maar het is allemaal wel een heel stuk minder dan de vorige seizoenen. De personages zijn leuk, de verhaallijnen nog steeds prima, maar de humor is echt ver te zoeken. Zelfs Phil, mijn favoriete personage, heeft me zelden laten lachen. En wat is die Joe een eng kind ineens zeg.

Voor mij waren Jay en Mitchell, normaal gesproken niet per se mijn favoriete personages, dit seizoen de meest positieve uitschieters. Ik merkte duidelijk dat deze acteurs het beste in hun rol zaten en dat hun grappen het beste geschreven waren. De rest was allemaal wat minder dan normaal.

Helaas weer bijna een jaar wachten tot het achtste deel op Netflix staat..

avatar van Pinguin#13
Mja… kinderen worden groot en dat is gewoon niet meer zo grappig. Kleine Joe blijkt ook dik tegen te vallen - wat een lelijk, vervelend kind - en dus wordt het allemaal wel wat minder.
Maar we dalen natuurlijk wel af van de Olympos. Bij tijd en wijlen komen er toch nog wel eens tranen bij kijken: Jay die 'Double-clickt' blijft hi-la-risch. Nu kom ik stilaan bij afleveringen terecht die ik soms maar één keer bekeken heb… spannend.