menu

Filmdragers en apparatuur / Koop en ruil / Gezocht: Veel films in 1x inkopen

zoeken in:
Bart Simpson
Ik wil in een keer veel films inkopen, omdat ik een grote wenslijst heb en omdat dat dan goedkoper uitkomt.
Ik zoek voornamelijk:

- Oudere oorlogsfilms (R1 mag ook)
- Klassiekers
- Recente films (Indy 4 b.v)
- Kerstfilms
- Komedie films
- Boxsets

Dus als je veel dvd's hebt die je weg wilt doen, PM mij dan. Vergeet niet de titels te vermelden en de prijs die je ervoor wilt hebben excl. verzendkosten

Misschien hier iets

In mijn topic staan klassiekeres en daar komen er nog een hele hoop bij, op dit moment o.a.

The Original Scarface (1932)
The Original King Kong (1933) R2UK
Chaplin Revue (2-discs digipack) met o.a. de oorlogs komedie: Shoulder Arms

Bart Simpson
Een gedeelte van de films die ik zoek heb ik in een excel bestand gezet. Omdat ik nu geen tijd heb, maar morgen wel, plaats ik de rest morgen en de dagen erna. Dus als je andere films te bieden hebben (oorlogsfilms, klassiekers, kersftilms, recente films) dan moet je dat gewoon doen!!

De link naar het bestand:

http://cid-2b81268af86b8fb6.skydrive.live.com/self.aspx/DVD%20wenslijst/Wenslijst%201.1.xls

Ik bied Goodfellas (2-disc SE) en eventueel de deluxe edition van Taxi Driver aan. Ik doe alleen aan ruilen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:49 uur

geplaatst: vandaag om 12:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.