- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Leno
-
- 5921 berichten
- 4412 stemmen
Zed Edie, was dat niet gewoon een aflevering uit "Probleemwijken"? 
Edie
-
- 3185 berichten
- 1220 stemmen
kan het niet "house of spirits" zijn??? (is een gok hoor...
)
Helaas, dat is hem niet..
@ Leno; ook niet nee 
De film deed overigens best een beetje spanjaards aan 8-)
Edie
-
- 3185 berichten
- 1220 stemmen
Dat is hem!! Bedankt zeg, hele tijd naar opzoek geweest... Vond hetzelf een hele goede boeiende film... (aanrader!).. Thanx.
kos
-
- 46708 berichten
- 8865 stemmen
Vond hetzelf een hele goede boeiende film... (aanrader!)..
.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1541 stemmen
Volgende ::
Is volgens mij redelijk bekend, paar maand terug op tv gezien.
Zou het hele verhaaal effe uitleggen, je hebt een vrouw die een zoontje heeft. De vrouw werd mishandeld door de man en dat is dus de reden dat zij alleen woont samen met het zoontje. Uiteindelijk krijgt de vrouw iets met een leraar van haar zoontje, ze krijgen wat. Dan weer niet wel niet wel enzz.... (beetje aan/uit gebeuren)
Het zoontje bedenkt als project voor school ondertussen iets waardoor de wereld beter wordt, als ik me goed herrinder dat iedereen 3 goede daden moest verrichten. En dit ging dan de hele wereld over. Einde van de film is dat het jongetje die het idee had bedacht het leven laat.
kent vast iemand wel!
Leno
-
- 5921 berichten
- 4412 stemmen
Pay it Forward
Lis
-
- 232 berichten
- 3266 stemmen
Ik zoek er ook 1,die kan zo'n RTL 4 woensdag avond film zijn al vond ik hem daar wat te heftig voor.
Man en vrouw,trouwen,krijgen kids en de man is een nixnut,wat ze pas later opmerkt.Zuipt,slaat haar , een en al ellende.Ze probeerd te vluchten voor hem.Hij vind haar en midden op straat,overdag trapt ie haar helemaal in elkaar,stampt op dr gezicht en geen mens steekt een hand uit!Dat was echt een schokking scene!Wie het herkent weet wat ik bedoel. Het komt voor de rechter,zij komt dan half invalide aanstrompelen en hij wordt natuurlijk schuldig bevonden.Ja ik weet het,klinkt niet als een vrolijke film.Is trouwens waargebeurt dacht ik...weet iemand welke dit is?
Doom
-
- 8214 berichten
- 1541 stemmen
Ik zoek er ook 1,die kan zo'n RTL 4 woensdag avond film zijn al vond ik hem daar wat te heftig voor.
Man en vrouw,trouwen,krijgen kids en de man is een nixnut,wat ze pas later opmerkt.Zuipt,slaat haar , een en al ellende.Ze probeerd te vluchten voor hem.Hij vind haar en midden op straat,overdag trapt ie haar helemaal in elkaar,stampt op dr gezicht en geen mens steekt een hand uit!Dat was echt een schokking scene!Wie het herkent weet wat ik bedoel. Het komt voor de rechter,zij komt dan half invalide aanstrompelen en hij wordt natuurlijk schuldig bevonden.Ja ik weet het,klinkt niet als een vrolijke film.Is trouwens waargebeurt dacht ik...weet iemand welke dit is?
Damn dat klinkt zekr niet vrolijk, is wel een leuke film voor mij gok ik, vind die waargebeurde verhalen best wel te doen namelijk! 
@ leno, dank je wel, heb meteen al gestemd! 
Lis
-
- 232 berichten
- 3266 stemmen

Ja ik weet nog dat ik hem heel goed vond en best lang over na zat te praten.Ik hoop echt dat iemand hem herkent van de omschrijfing.Ik weet ook nog dat ze bij een vriendin in huis zat verstopt(waar hij dr vond) en ik herinner me een gallerij woning complex waar ze zat met hem.
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2702 stemmen
Hoe heet toch ook al weer die slechte miniserie (3 of 4 delen) die een paar jaar geleden op tv was over een gevaarlijke haai die later ook bleek te kunnen lopen. De haai zat in een laboratorium onder een luik maar liet zich ook weleens zien in de zee..
Speelde zich af op een Caribisch eiland.
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
Hoe heet ook alweer die Chinese film over die postkantoormedewerker?
Nubis
-
- 287 berichten
- 1490 stemmen
Ik zoek nog een titel, al een tijdje:
Hij was ongeveer een half jaar geleden op tv (Yorin ofzo, misschien helpt dat) en gaat over een moeder en haar zoon die ergens in een bos wonen aan het water (groot huis).
Die zoon is homoseksueel en heeft een oudere vriend. Zijn moeder vertrouwt die vriend niet (is een beetje vaag, crimineel/drugs oid).
Uiteindelijk vermoordt die zoon z'n vriend in een ruzie en gooit hem (als ik het goed heb) in het water aan het huis. Die moeder komt erachter en doet heel geheimzinnig, niet eens erg boos. Helpt het te verbergen voor andere mensen.
Volgens mij had die zoon wat (psychische problemen, beetje agressief?) en die moeder zat ook niet helemaal 'lekker in d'r vel'. 
Verder weet ik het eigenlijk niet meer (qua inhoud).
Uiterlijk van de moeder: oranje-achtig haar, redelijk bleek en mager postuur.
Ik ken haar van een andere, nog niet zo'n oude, dramatische film geloof ik. Volgens mij is ze ook niet erg onbekend..
Het is een redelijk nieuwe film (ik gok van na 1995, misschien wel 2000).
Iemand?
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Geen idee, maar creatief zoeken levert mij The Deep End op. Uitgezonden: tv: zaterdag 12 februari, 22:00 uur (Yorin)
Nubis
-
- 287 berichten
- 1490 stemmen
Jaaaaaaaaaa! Echt bedankt, joh!
Moet je niet zeggen dat je geen idee hebt. 
Deze film was echt helemaal niet heel leuk ofzo, of eigenlijk gewoon echt niet/niet echt. Maar ik wilde gewoon graag de titel weten. Ook om te kijken waar ik die 'moeder' van ken.
Hoe zoek jij creatief dan? Ben ik benieuwd naar, kan ik in het vervolg ook zelf creatief zoeken. 
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Zoeken op plotomschrijving: homoseksuele moeder
Leken mij twee essentiële elementen als ik jouw verhaal zo lees. Piece of cake.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1541 stemmen
Ja ik weet nog dat ik hem heel goed vond en best lang over na zat te praten.Ik hoop echt dat iemand hem herkent van de omschrijfing.Ik weet ook nog dat ze bij een vriendin in huis zat verstopt(waar hij dr vond) en ik herinner me een gallerij woning complex waar ze zat met hem.
Tot nu toe nog geen reactie helaas, maar hopelijk wordt die nog gevonden, heb zelf ook al effe gekeken maar kon er niets bij vinden. Volgens mij is die ook niet onder de reeks waargebeurde verhalen geweest, want ik heb er hier heeeel veel van gezien, zegt me niets deze omschrijving van jou. Helaas, maar de film zelf lijkt me nog steeds erg mooi (ondanks van wat er in gebeurt dan he). Films waarover je kan napraten zijn vaak wel goed, in positieve manier napraten dan, heeft het een klein beetje open einde ? Hmm laat maar, niet beantwoorden, eerst zelf is kijken! 
Locutus
-
- 606 berichten
- 5888 stemmen
Ik zoek een horrorfilm die ongeveer 10-15 jaar geleden op tv was. Het ging over iemand die in de mijnen ofzo werkte (kan ook een soort kelder in een fabriek zijn geweest) en de "graveyard shift" moest draaien. Er zat een monster in die mijn en die vermoordde iedereen. De hoofdpersoon doodde het monster uiteindelijk (verrasend). Tis weinig, maar de term "graveyard shift" hirinner ik mij nog goed. Iemand een idee?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Stephen King's Graveyard Shift (1990)
leontje
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
HELP!!
Ik zoek een film maar weet de titel niet en ik heb ook geen idee welke acteurs er in spelen. De film gaat over een school die geboycot word door leerlingen. Een klas zou op schoolreisje gaan maar dat gebeurt niet, ze gaan naar een eiland toe. Ze moeten daar een spel spelen, een afschuwelijk spel. Ze krijgen een tas met wat spulletjes en een wapen, de bedoeling is iedereen uit te moorden en als je dat lukt ben je de winnaar. Weet iemand hoe deze film heet mail het dan even of plaats een berichtje.
Leno
-
- 5921 berichten
- 4412 stemmen
Battle Royale
U-96
-
- 11875 berichten
- 2084 stemmen
Hoe heet die aktiefilm ook alweer waarbij op het eind de eindbaas in een auto zit en een grote kerkbel op zijn harses krijgt?
Locutus
-
- 606 berichten
- 5888 stemmen
Stephen King's Graveyard Shift (1990)
Tnx. Had ik zelf kunnen bedenken 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Tnx. Had ik zelf kunnen bedenken 
Blijkbaar niet. 
Locutus
-
- 606 berichten
- 5888 stemmen
Wel als ik wat minder biertjes had gehad of gewoon gewacht tot de volgende ochtend...
akshun
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek de titel van een film waarin een jongen een gehandicapt kind puur uit medelijden ombrengt. Het frustreert me echt dat ik de naam niet meer weet, laatst nog gezien.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
akshun
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Dank u wel
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.