• 15.954 nieuwsartikelen
  • 178.922 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 648.970 acteurs
  • 199.236 gebruikers
  • 9.387.250 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Ik zoek de titel van een film, die laat zien hoe de bevolking van Denemarken in de tweede wereldoorlog de joden helpen vluchten naar Zweden. Ik dacht dat het een walt disney film is.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Ja dat is hem, Dank u .

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

Lang leve de plotbeschrijvingen en de zoekfunctie van deze site (zoeken op Denemarken en joden levert alleen deze film)

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

En ik maar zoeken op oorlog en disney

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

ik zoek een film over een kerk in mexico, geloof ik,

waar een mariabeeld traande en waar toen veel media op af kwam.

Volgens mij heb ik daar namelijk nog niet op gestemd.

lngrid

• 1232 berichten
  • 553 stemmen

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

nee, dat is hem helaas niet. er was een bloedend iemand boven het beeld gekropen en die had op het beeld gebloed

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Nee, ook niet. Het was een tv-film volgens mij, dus het kan best zijn dat die hier niet opstaat.

Die werd in het russisch nagesynchroniseerd of in het bulgaars en die moest ik toen nakijken.

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

Ik weet welke je bedoeld. Ik heb hem ook gezien, al heb je weinig aan die informatie

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

The Maldonado Miracle

(Plotomschrijving: beeld van Maria)

U-96

• 11875 berichten
  • 2084 stemmen

U-96 schreef:

Hoe heet die aktiefilm ook alweer waarbij op het eind de eindbaas in een auto zit en een grote kerkbel op zijn harses krijgt?

Niemand?

Andere:

Aktiefilm waarvan de eindbaas op het laatst onder een trein terecht komt, na een gevecht tussen hem en een vader, terwijl zijn zoontje toekijkt.

Eerder in de film schiet de eindbaas een politieagent dood, nadat de agent zei dat hij geen vrouw en kinderen heeft.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Yekezzez schreef:

The Maldonado Miracle

(Plotomschrijving: beeld van Maria)

Dat was hem! Bedankt, Yekezzez.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

U-96 schreef:

waarvan de eindbaas op

Wat is in godsnaam een eindbaas?

Zelva

• 2188 berichten
  • 2702 stemmen

speedy23 schreef:

(quote)

Als je die verslagen hebt, heb je het computerspelletje uitgespeeld.

U-96

• 11875 berichten
  • 2084 stemmen

speedy23 schreef:

Is toch niet zo moeilijk te bedenken? De oppercrimineel met de meeste macht, die 99 van de 100 keer op het laatst doodgaat.

Locutus

• 606 berichten
  • 5888 stemmen

Vaak gaat ook de beste vechter als laatste dood (dat is niet altijd de baas...). Maar ik vind het een mooi woord en het maakte voor mij meteen duidelijk wat je bedoelt. Die film met die kerkklok herrinner ik mij ook nog, maar ik weet niet meer welke het was.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Zeg dan meteen de grote baas.

Doom

• 8214 berichten
  • 1541 stemmen

Zo ik heb er weer eentje, wel lang geleden dus precies omschrijven lukt niet meer vrees ik.

Een vrouwelijke soldaat was hoofd van een kleine grondtroep, er ging "iets" geheel mis in deze missie.

Het verhaal van de film is eigenlijk dat iemand alle overlevende soldaten gaat vragen wat er is gebeurt, om erachter te komen wat er gebeurde. De vrouw kreeg volgens mij in het begin de schuld, maar op het einde leek ze juist de held te zijn.

Haar mede-soldaten logen over hun verhaal, maar wrom weet ik niet meer.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Probeer deze eens: Courage Under Fire.

Doom

• 8214 berichten
  • 1541 stemmen

DAnk je wel speedy

vamozz

• 51 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek een film: namelijk een horror versie van Pinochio.. jaja die houtengast met die lange neus..

heb hem vroeger gezien,alleen kan na lang speurwerk @ google ook al niks vinden..

weet je hem? graag ook ff msgen

Hannibal

• 9359 berichten
  • 3284 stemmen

http://www.moviemeter.nl/film/27955

"ff msgen" doe ik niet, want ik zou niet weten hoe ik dat moet doen, ik lust geen Breezers.

U-96

• 11875 berichten
  • 2084 stemmen

Wat is msgen?

Zelva

• 2188 berichten
  • 2702 stemmen

MSG is monosodiumglutamaat, ook wel bekend als ve-tsin, een stofje dat alles lekkerder maakt.

Misschien wil hij de film er wel lekkerder mee maken?

vamozz

• 51 berichten
  • 0 stemmen

Zelva schreef:

MSG is monosodiumglutamaat, ook wel bekend als ve-tsin, een stofje dat alles lekkerder maakt.

Misschien wil hij de film er wel lekkerder mee maken?

verder nog hobbies?

Locutus

• 606 berichten
  • 5888 stemmen

Ik hou ook van hobbies

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

Missschien weet kappeuter wel welke ik bedoel. franse film en ik heb geen idee waar hij over ging. wel weet ik dat hij waarschijnlijk uit de 90's kwam en afspeelde in zuid frankrijk. Er kwam een opstandig pubermeisje en puberjongen in voor. leek wel een road movie. en SPOILER: de jongen overleed toen hij in monaco over straat rende toen toevallig de F1-race aan de gang was. meende ik.

Andreas

• 6 berichten
  • 2 stemmen

Ik ben op zoek naar de titels van twee (korte??) Nederlandse films die ik ooit op Nederland 3 gezien heb.

De eerste gaat over drie vriendinnen die in Rotterdam wonen en waarvan één van hen een relatie krijgt met een man die ze in een café ontmoet. Ze wordt telkens door hem geslagen. Verder gaat de film over allerlei perikelen tussen de drie jonge vrouwen. Eén van de drie vrouwen heeft in de film kort haar of is zelfs kaal.

De tweede gaat over een man die een relatie krijgt met een engelstalige (zwangere?) meid die hij volgens mij ontmoet terwijl ze ergens op een trampoline staat te springen. De twee zijn verslaafd aan sigaretten, terwijl de film zich afspeelt in een tijd waarin sigaretten schaars/zeer moeilijk te verkrijgen zijn. Verder zie je ze nog samen trampolinespringen en ze hebben een paar keer seks (met natuurlijk het nodige bloot). Het kan ook dat ze van tevoren niet zwanger was, maar dat hij haar zelf heeft bezwangerd gedurende de film (weet het niet meer zeker).

Weet iemand hier over welke films ik het heb? Bij voorbaat hartelijk bedankt!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.