• 15.961 nieuwsartikelen
  • 178.934 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 649.050 acteurs
  • 199.239 gebruikers
  • 9.387.541 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

Crazy (2000)

Is voor zover ik weet niet op dvd verschenen.

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

Hey bedankt.

Freak

• 98 berichten
  • 994 stemmen

Aaargh.

Ik weet dat ik ooit een film gezien heb toen ik klein was (jaren 80), en die heeft indruk op me gemaakt.

Maar de weinige details die ik nog ken zijn deze:

Familie zit in de auto met zijn allen, en broertje (ofzo) maakt veters van zusje vast aan elkaar voor de grap.

Dan gebeurt er een ongeluk. Iedereen verlaat snel de auto. Zusje kan er niet uit vanwege de aan elkaar gebonden veters. Auto ontploft op het moment dat de vader terugloopt om zusje te helpen. Zusje dood.

Volgens mij gaat zusje dan later de familie 'haunten' Ik weet niet of dat op de goeie of slechte manier is, maar ik herinner me vaag een scene met vader en zoon (volgens mij) die aan het frisbeeen zijn buiten, en dat zusje dan ineens in het huis voor het raam staat ofzo.

Beetje vaag allemaal, maar vooral die veterscene zou voor mensen die de film kennen genoeg moeten zijn.

Wat ik me trouwens vaag meen te herinneren is dat het zusje Jennifer heette, maar dat kan ik compleet mishebben...

Freak

• 98 berichten
  • 994 stemmen

Don't Go to Sleep

Heerlijk, dat imdb:

I also tried to find out about this movie. I remember seeing it when I was a very young girl and it scared the pants off me! I do remember how it started in the car. The older daughter fell asleep and while she was sleep one of the other siblings tied here shoelaces together or onto something as a joke and that's why when the card was about to explode they she couldn't get out of the car - and that's why she came back to haunt them. Oh and one other disturbing memory of this movie is when the girl went after her mom with a pizza cutter! It was a very creepy movie but must have been very good to stick in my head all this time. To date I am still a horror movie/book lover and I'd enjoy seeing this again.

Doom

• 8214 berichten
  • 1541 stemmen

Ja, een heel tijd geleden heb ik een film gezien en die wil ik altijd nog is een keer zien, het was een oorlogsfilm.

Ik weet niet wie erin speelde, was volgens mij wel een zeer bekende film, was iets met 7 soldaten in een woestijn. Gingen ze nog gevechten uitvoeren bij waterbronnen, moesten ze met 7 man ofzo iets zo'n plek verdedigen en als ik me niet vergis bleven er 2 aan het eind over.

Ik vrees dat mijn beschrijving te vaag is of nie ?

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25170 stemmen

Doom schreef:

Ja, een heel tijd geleden heb ik een film gezien en die wil ik altijd nog is een keer zien, het was een oorlogsfilm.

Ik weet niet wie erin speelde, was volgens mij wel een zeer bekende film, was iets met 7 soldaten in een woestijn. Gingen ze nog gevechten uitvoeren bij waterbronnen, moesten ze met 7 man ofzo iets zo'n plek verdedigen en als ik me niet vergis bleven er 2 aan het eind over.

Ik vrees dat mijn beschrijving te vaag is of nie ?

Klinkt als Sahara met James Belushi

klikkerdeklik

Doom

• 8214 berichten
  • 1541 stemmen

ja, dat is hem!

Dank, ga ik dus gauw nog effe kijken en dan kan ik hem goed raten, echter er staat mij bij dat het een zeer goede film was, dus ben benieuwd.

Nogmaals dank!

kevin_vs

• 104 berichten
  • 10 stemmen

ik moet deze film zoeken van me tante (echte vrouwen/liefdesfilm ) maar het gaat over een vrouw die een man inhuurt ofzo, andersom kan ook

hij draait nu in de bios, maar ik kan hem niet vinden...

heeft iemand misschien een idee..

kevin_vs

• 104 berichten
  • 10 stemmen

lama, gevonden

:

The wedding date

Doom

• 8214 berichten
  • 1541 stemmen

Ik heb er weer eentje, erg lang geleden gezien dus weet er erg weinig van, weet nog wel dat ik het persoonlijk een goede film vond.

Hij was destijds op RTL 5 te zien, het ging over een Psygo ventje die iemand levend had begraven, een videoband stuurde en geld ging eisen. In samenwerking met de politie proberen ze de onder begraven vrouw weer te vinden, echter de psygo man heeft alles van te voren netjes uitgedochterd, zelfs hoe hij een politievrouw alleen kon spreken in een verhoor kamer en daaruit nog kon ontsnappen.....

Kan snappen als iemand het niet weet met deze vage omschrijving weer..

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Probeer deze eens: Oxygen (1999).

Doom

• 8214 berichten
  • 1541 stemmen

speedy23 schreef:

Probeer deze eens: Oxygen (1999).

Dank je, zo kom je gemakkelijk achter films hiero!! DAnk!!

Doom

• 8214 berichten
  • 1541 stemmen

Kan je gewoon doorvragen of is het irritant ? Heb namelijk nog wel films die ik aan me rating lijstje wil toevoegen maar dat ik gewoon de titels en namen van acteurs niet meer weet....

kos

• 46709 berichten
  • 8866 stemmen

Uiteraard, daar is dit topic namelijk voor bedoeld.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Doom schreef:

Kan je gewoon doorvragen of is het irritant ?

Shoot! Er is altijd wel iemand die het kan raden, of tenminste in de buurt komt.

Regan_Robbie24

• 586 berichten
  • 635 stemmen

In Filmdragers > Titels > Ik zoek films:

Hi!

k zoek al een tijdje een paar films, en k kan ze nergens vinden, dit zijn ze:

*invisilble child

*don't go to sleep

*poltergeist III

en weet verder ook iemand wanneer the ring two uitkomt?? k zou hier graag antwoord op willen, en ook heel erg graag willen weten waar je de films kan krijgen.

alvast bedankt als u het weet.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

poltergeist III bij amazon.com voor 15,49 incl porto is dat.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Ik zoek de titel van een film wat gaat over een heel hoog gebouw ( hotel dacht ik ) De film claimt dat het hotel het hoogste gebouw in de wereld is , en natuurlijk zoals bij een ramenfilm noodzakelijk is vlieft het gebouw in de fik met alle gevolgend van dien .

Weet iemand de Titel hiervan. ?

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Ahh dankje die zocht ik ja

Doom

• 8214 berichten
  • 1541 stemmen

Nou hier komt die van mij, heb al gekeken maar kon hem zo nie vinden, de film ging over:

Een dokter die verhuist naar een klein dorpje, hij is 1 van de 2 doktoren in het dorp, na verloop van tijd gaan er steeds mensen heen door een spinnenbeet. Uiteindelijk blijkt het next van de killer spin in de schuur van zijn eigen huis te zitten.... Opzich wel redelijke film!

Enig idee wat de titel kan zijn ?

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

Arachnophobia wellicht?

Doom

• 8214 berichten
  • 1541 stemmen

Doom

• 8214 berichten
  • 1541 stemmen

Next dan maar, volgens mij was hij van de helaas inmiddels overleden John Candy... In zijn lijst bij IMDB kan ik er niets uit terug vinden, of ik zoek gewoon niet goed.

Het was dat die man dus een nogal onhandige ninja was, het eindigd dat die zijn broer (die in rolstoel zit) achter zijn wagen aan sleept.... hehe, vond wel een grappige film...

Ze moesten volgens mij een vrouw beschermen, maar dat weet ik niet meer zeker... Zou bijna zweren dat die van John Candy was... Maar kan titel nog niet vinden.

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

niet beverly hills ninja? daar speelt ook een onhandig zwaarlijvige vent in

Doom

• 8214 berichten
  • 1541 stemmen

Jup dat was hem wel, dacht toch echt dat het John Candy was... maar niet .. dank!

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

Geen dank.

kevin_vs

• 104 berichten
  • 10 stemmen

ik had er ook nog 1:

het is een een wat oudere film, maar ik zag hem misschien een jaar geleden ofzo:

is het begin word een lijk helemaal in stukken 8erin een auto gevonden. er blijkt een huurmoordenaar rond te lopen.

ik weet het niet meer percies, maar in de film reist de moordenaar mee met iemand, (voor geld volgens mij) maar op het einde bleek het toch de wat oudere vriendelijke man te zijn...

ze kwamen in een huisje, toen maakte hij ze koffertje open en zaten er allemaal gereedschappen in (messen etz..)

heeft iemand misschien een idd...

Remi

• 6720 berichten
  • 0 stemmen

kevin_vs

• 104 berichten
  • 10 stemmen

nope, die ik bedoel is wel wat jaartjes ouder denk ik

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.