- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
PoepMonkey
-
- 6 berichten
- 16 stemmen
Ik zoek een film die gaat over een jochie in Amerika die op zoek gaat naar antwoorden over hoe zijn broer is gestorven.
Ik kan nog herinneren dat er een scene is dat de jongen zwemt en er een bloedzuiger op zijn zaakje zit waardoor hij flauw valt.
Baggerman
-
- 10842 berichten
- 8309 stemmen
@PoepMonkey: Stand by Me (behalve de bloedzuiger klopt de beschrijving echte helemaal niet!)
PoepMonkey
-
- 6 berichten
- 16 stemmen
@PoepMonkey: Stand by Me (behalve de bloedzuiger klopt de beschrijving echte helemaal niet!)
Haha dat is hem wel! Topper thanks
romeo135
-
- 15 berichten
- 0 stemmen
Zo’n 10 jaar geleden zag ik op TV een Engelstalige film (moet toch een relatief oude film zijn vanuit de jaren 1980-1990) waarin een oudere man (+/- 50 jaar) via zoekertjes in de kranten regelmatig vrouwen opzocht voor seks tegen betaling; weet iemand toevallig hoe deze film heet?
Naar het einde toe ging het over een vrouw die werd achtervolgd en opgezocht, het einde was vooral een thriller;
Weet iemand toevallig over welke film dit gaat?
Ik ben al een hele tijd op zoek naar deze titel…
Dank bij voorbaat
romeo135
-
- 15 berichten
- 0 stemmen
P.S.: bestaan er films waarin duidelijk wordt gezien dat mensen die in armoede leven of mensen die een leefloon hebben toch heel gelukkig zijn dan rijke mensen? Indien wel, dan wil ik graag enkele titels te weten willen komen...
Korbie
-
- 159 berichten
- 0 stemmen
Ik ben opzoek naar een film. Ik meen dat de titel iets van "Caroline" "Carolina" of "Coraline was, maar ik kan er niks van vinden dus nu vraag ik hulp.
De film gaat over een vader en een dochter die samen naar het buitenland verhuizen. Ik herinner me dat er een scène was dat die dochter met een meisje van school heeft afgesproken en dat toen die vader haar kwam ophalen heel erg boos werd omdat ze toen erg ziek werd.
Wie of wie????? 
Korbie
-
- 159 berichten
- 0 stemmen
Zal best weleens kunnen, ziet er echter niet zo'n goede film uit. 
carinjo123
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
ik zoek de titel van deze film maar weet hem niet meer wie kan mij helpen?
Het gaat over een moordenaar die de vrouw van een man verkracht,
de man plaatst daarna een chip in de moordenaar en hij slaat hem elke keer in elkaar en maakt hem bijna dood. als hij weer hersteld is doet hij het weer opnieuw en opnieuw, daarna worden de rollen omgedraait als hij de chip vind... Please wie kent de titel??!
FilmBreaker
-
- 22 berichten
- 4 stemmen
Hallo,
Ik ben op zoek naar een film die ik een tijdje geleden gezien heb.
Het gaat over een groep mensen die vertrekken naar een eiland, waarom weet ik niet meer precies. Op het eiland worden steeds kapotte horloges gevonden, en op de tijd waar hij stil staat gaat steeds iemand dood.
Veel meer weet ik niet meer over de film, volgens mij staat er op het einde wel dat het een waargebeurd verhaal is en dat er niemand terugkeerde.
Iemand enig idee welke film dit is? Bedankt;)
sparkie
-
- 100 berichten
- 35 stemmen
Hoi,
Ik zoek een film. (b film) die ooit op tv is geweest. Volgens mij was dat op een van de commerciele zenders hier in NL.
Volgens mij ging het om een aap waarmee experimenten werden gedaan in een lab. Op een gegeven moment werd die aap nogal agressief en ging mensen aanvallen. Hij laat daarmee een spoor van vernielingen achter. Het enige wat me nog duidelijk is bijgebleven is op het laatst. Dan staat een man voor een spiegel en die aap wil hem dan aanvallen. Die aap springt dan in die spiegel. Dit is alles wat ik er nog van kan herinneren. Denk jaren 80 begin 90 gemaakt?
thanks
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
sparkie
-
- 100 berichten
- 35 stemmen
@meneer Bungel het is idd monkey shines thxxx,, eerst twijfelde ik nog even tussen die twee titels die je me gaf, maar op yt wist ik het zeker
dank
morvan
-
- 265 berichten
- 0 stemmen
Hallo,
ik zit net "Hanna" te kijken en schit mij een filmfragment te binnen, over een man of twee personen die op een afgelegen plek wonen, dan word hun verblijfplaats bekend en worden er drones op hen afgevuurd. Het verblijf word geraakt maar hij / zij overleven. eén drone krijgen ze geloof ik heel te pakken, meer schiet me niet te binnen. misschien met Tom Cruise???
lijkt me wel een rol voor hem.
alvast bedankt
Lucaij
-
- 475 berichten
- 1884 stemmen
Ik denk Bourne Legacy. Sorry, ik kan niet goed een link plaatsen op de telefoon.
Maar die scène is volgens mij in een blokhutje in Alaska of in ieder geval in een sneeuwachtig gebied. Vond het de beste scène van de film :-P
morvan
-
- 265 berichten
- 0 stemmen
Nee, die heb ik gisteren gezien, dus zou ik het weten.
Maar bedankt voor de moeite
morvan
-
- 265 berichten
- 0 stemmen
Ik denk Bourne Legacy. Sorry, ik kan niet goed een link plaatsen op de telefoon.
Maar die scène is volgens mij in een blokhutje in Alaska of in ieder geval in een sneeuwachtig gebied. Vond het de beste scène van de film :-P
het eerste denk ik niet, volgens mij is de film die ik bedoel veel ouder, maar het tweede stuk klopt wel aan de beschrijving.
Hoop dat het je te binnen schiet.
alvast bedankt
Lucaij
-
- 475 berichten
- 1884 stemmen
Drones zijn volgens mij nog niet zo oud :-P
Maar die scène in Bourne Legacy lijkt erg op de scène die jij beschrijft. Zij zitten in een blokhut in Alaska en een gast gaat toevallig naar buiten. Vervolgens blaast de drone de hut op met de andere persoon erin.
De gast die buiten was pakt een sniper en schiet de drone uit de lucht. Dan wordt er een tweede drone op hem afgestuurd. Deze drone haalt hij niet neer, maar hij draait de drone een slimme loer, waardoor hij weet te ontsnappen.
Als het een andere (oudere) film is dan hebben ze die scène waarschijnlijk gejat :-P
Langkousonline
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek ook naar een titel. De film gaat over een Aziatische vrouw, de dochter van een rijke zakenman. Zij trouwt met een zoon van een visser, een klasse lager. De man gaat voor haar vader werken en voert rotklussen uit, geloof dat hij geld gaat innen voor hem. Zij wil hem verlaten en leert in het geheim Engels zodat ze naar Amerika kan verhuizen.
Ik kan maar niet op de titel komen, alvast hartelijk dank!
rickey073
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek een filmtitel
film gaat over een meisje in amerika haar moeder is een schoonmaker en ze hebben het niet breed. Ze kent haar vader niet nou vertelt haar moeder over haar vader en zij wil hem opzoeken en dan komt ze erachter dat haar vader een minister in engeland is en haar vader is blij om haar te zien maar de rest van zijn gezin niet.
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek ook naar een titel. De film gaat over een Aziatische vrouw, de dochter van een rijke zakenman. Zij trouwt met een zoon van een visser, een klasse lager. De man gaat voor haar vader werken en voert rotklussen uit, geloof dat hij geld gaat innen voor hem. Zij wil hem verlaten en leert in het geheim Engels zodat ze naar Amerika kan verhuizen.
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek een filmtitel
film gaat over een meisje in amerika haar moeder is een schoonmaker en ze hebben het niet breed. Ze kent haar vader niet nou vertelt haar moeder over haar vader en zij wil hem opzoeken en dan komt ze erachter dat haar vader een minister in engeland is en haar vader is blij om haar te zien maar de rest van zijn gezin niet.
kelama3
-
- 343 berichten
- 179 stemmen
Korbie
-
- 159 berichten
- 0 stemmen
Ik ben opzoek naar een animatiefilm, hoewel het best weleens zo kan zijn dat het gaat om een animatieserie.
Ik weet nog dat er een hele grote basis was die zeer beveiligd was em dat er een soort robotje was. Uiteindelijk werden de ogen van die robot met zwarte inkt geverfd zodat hij niks meer kon zien. Ik weet ook nog dat de slechterik een vrouw was met dikke lippen.
Wie of wie kent deze serie en weet welke aflevering het is?
megbob
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Ik ben op zoek naar de titel van een film:
Een stel jongeren (volgens mij een jongen en een meisje) zijn in een huis en dan krijgt ze telefoontjes en komen er een aantal mensen langs dat huis en jagen hun de stuipen op het lijf.
Het gaat over een aantal jongeren die in een auto een huis passeren en daar de mensen gaan treiteren en sommige ook vermoorden. Het was een waargebeurd verhaal. In Amerika. Sorry voor de vage omschrijving maar ik weet dat het meisje op het laast als het ochtend is en de daders zijn weg de oprit van het huis op strompelt.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. 
narva77 (crew films)
-
- 12770 berichten
- 6559 stemmen
Dat is 100 % een verhaallijn in de populaire TV-serie LOST met Daniel Dae Kim en Yunjin Kim als het koppel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.