- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
REDBULLETJE
-
- 42 berichten
- 5 stemmen
(. Hy moet losgeld betalenn aan die mannen. Ofsoo geloof ik ( binnen een tyd ))
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Misschien kan je 'm hier vinden: Best "Buried Alive" Movies - imdb.com
stfuympos
-
- 13361 berichten
- 731 stemmen
(. Hy moet losgeld betalenn aan die mannen. Ofsoo geloof ik ( binnen een tyd )) BGreen
-
- 11 berichten
- 0 stemmen
Hey
Ik heb jaren geleden een thriller gezien waarin een man foto's maakt van overleden (vermoorde?) mensen in een stoel maar het lijkt net alsof ze nog leven. De gene die 1 van die foto's heeft komt er pas later achter dat ze dood zijn.
Ik weet nog heel weinig van de film dit eigenlijk alles wat ik er vaag van weet.
BGreen
-
- 11 berichten
- 0 stemmen
Nee de film is al ouder want ik heb +/- 10 jaar geleden gekeken.
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Nog een gokje, anders zou ik het niet weten: Photographing Fairies (1997)
Bubblez
-
- 2064 berichten
- 2512 stemmen
Ik heb jaren geleden een thriller gezien waarin een man foto's maakt van overleden (vermoorde?) mensen in een stoel maar het lijkt net alsof ze nog leven. De gene die 1 van die foto's heeft komt er pas later achter dat ze dood zijn.
Ik weet nog heel weinig van de film dit eigenlijk alles wat ik er vaag van weet.
Zou ook goed The Others kunnen zijn. Daar dacht ik in ieder geval meteen aan.
BGreen
-
- 11 berichten
- 0 stemmen
Zou ook goed The Others kunnen zijn. Daar dacht ik in ieder geval meteen aan.
Nee, the others ken ik wel en photograpical fairies is het ook niet. De mensen die op de foto stonden zaten volgens mij in een stoel.
stfuympos
-
- 13361 berichten
- 731 stemmen
Kan me vaag herinneren dat het in een atelier getoond word maar het zou ook een serie kunnen zijn.
rickey073
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
In Film > Overige films > ik zoek een film maar weet de titel niet:
het gaat over een meisje in amerika ze woont bij haar moeder en ze hebben het niet breed dan vertelt haar moeder over hoe ze haar vader heeft ontmoet en wij hij is. Zij wil hem opzoeken en gaat naar engeland want daar woont hij ze komt erachter dat hij een prins is. Haar vader is blij om haar te zien maar de rest van die familie niet.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10973 berichten
- 2794 stemmen
In Film > Overige films > ik zoek een film maar weet de titel niet:
het gaat over een meisje in amerika ze woont bij haar moeder en ze hebben het niet breed dan vertelt haar moeder over hoe ze haar vader heeft ontmoet en wij hij is. Zij wil hem opzoeken en gaat naar engeland want daar woont hij ze komt erachter dat hij een prins is. Haar vader is blij om haar te zien maar de rest van die familie niet.
Misschien What a Girl Wants (2003)
varkel
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
In Film > Algemeen > Op zoek naar een film...:
Ik ben opzoek naar een film maar ik heb niet heel veel informatie...
maar toch even kijken of iemand het weet! Dit is het geen wat ik zelf weet,
- Gasten die dingen aan de deur verkopen. ( de hele film of alleen het begin, dat weet ik niet)
- Volgens mij verkopen ze cosmetica of pillen.
- Het is een humor film geloof ik.
- Een scene uit de film waarin ze zeggen: Als je een leuk meisje ziet moet je een naam roepen en ze zal terug komen om met je te praten.
- Engelse film
Dit is zo'n beetje wat ik weet... geen acteurs of datums.... iemand die deze film ook kent en mij hiermee kan helpen. ben al een tijdje naar deze film opzoek :/
Thanks
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
- Volgens mij verkopen ze cosmetica of pillen.
Niet toevallig raamkozijnen? Tin Men (1987)
Dying Rose
-
- 1316 berichten
- 3435 stemmen
Ik weet niet of deze film je kan helpen - aangezien hij al tot een drama behoort - maar het kan geen kwaad als ik hem even vermeld 
dgxx
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Hallo,
Ik ben al twee jaar op zoek naar de titel van twee films. Deze films komen uit mijn jeugd, en ik kan maar nergens de titels . Ik heb helaas niet veel informatie omdat het al een tijd geleden is maar ik wil ze zo graag vinden!
Ik heb deze films gekeken in eind jaren 90/begin 2000
Film 1:
Sprookjesverhaal, gaat over een meisje die een jongenselfje ontmoet en ze gaan vliegen en komen allerlei pratende dieren tegen. Meisje is wat ongelukkig. Dit is volgens mij een amerikaanse film. Zit een
Film 2:
Speelfilm, gaat over een groep jongeren die op busreis gaan en uiteindelijk komen ze in een noodsituatie terecht waarbij ze in de rivier komen en uiteindelijk verdrinken er ook mensen.
Ik hoop echt dat iemand mij hiermee kan helpen, ik heb al heel veel gezocht maar ik ken geen spelers of een deel van een titel. alvast bedankt!
erwin33
-
- 6 berichten
- 0 stemmen
Ik ben opzoek naar een komische film, ik denk uit de jaren 90 begin 2000 uitgekomen. Het gaat om een stel tieners, en het is een soort film als American Pie en andere roadtrip movies met tieners. Het is ook licht erotisch want er zit een scene in waarin er een meisje zich masturbeert in een rijdende auto, er komt dan een vrachtwagen langszij en de chauffeur ziet dit tafreeltje. Ik kan me eigenlijk alleen deze scene herinneren uit die film omdat hij nogal opzienbarend was. Wat is de titel van deze film. Hij is een aantal jaar geleden ook al eens op TV geweest.
Alvast bedankt.
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Ik zou het niet weten, maar hier kan ie wel eens tussen staan.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Ik zie een hoop potentiële leuke films in die lijst staan 
varkel
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
Hmm nee het is volgens mij een film die rond 2007/2008 gemaakt is, maar iig goed bedacht, als jullie meer weten zou ik het graag willen weten 
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
O ja, was dat niet Cemetery Junction (2010)?
Dk2008
-
- 11167 berichten
- 788 stemmen
Ik ben opzoek naar een komische film, ik denk uit de jaren 90 begin 2000 uitgekomen. Het gaat om een stel tieners, en het is een soort film als American Pie en andere roadtrip movies met tieners. Het is ook licht erotisch want er zit een scene in waarin er een meisje zich masturbeert in een rijdende auto, er komt dan een vrachtwagen langszij en de chauffeur ziet dit tafreeltje. Ik kan me eigenlijk alleen deze scene herinneren uit die film omdat hij nogal opzienbarend was. Wat is de titel van deze film. Hij is een aantal jaar geleden ook al eens op TV geweest.
Alvast bedankt.
Bedoel je misschien The Sweetest Thing (2002). Alleen dat was een motorrijder, tijdens de scène van Christina Applegate en Cameron Diaz samen in de auto. YouTube - THE SWEETEST THING - Never better
Sirolf
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
In Film > Overige films > Titel films vergeten.:
Beste mensen,
Hopelijk kunnen jullie mij helpen met de titel van deze films.
Laat ik ze zo goed mogelijk proberen te omschrijven.
Film 1 : 2 mannen hebben een cruise geboekt waar ze denken dat ze op een boot vol vrouwen zitten maar uiteindelijk zitten ze op een boot vol homo's. ergens in het midden van de film komt een groep cheerleaders aan boord.
Film 2 : Een mannelijke basketballer wordt ontslagen uit zijn team en om het te maken gaat hij verkleed als vrouw in een vrouwelijk basketbal team.
Alvast hartelijk bedankt!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
1 is Boat Trip (2002)
2 is Juwanna Mann (2002)
erwin33
-
- 6 berichten
- 0 stemmen
Bedoel je misschien The Sweetest Thing (2002). Alleen dat was een motorrijder, tijdens de scène van Christina Applegate en Cameron Diaz samen in de auto. YouTube - THE SWEETEST THING - Never better
Ja, dit is hem. Dank!
NafRas
-
- 2 berichten
- 21 stemmen
In Film > Algemeen > Help! Na jarenlang zoeken nog steeds titel niet bekend
:
Ik ben al meerdere jaren op zoek naar de titel van een film. Sommige scènes kan ik me nog voor de geest halen, maar het is me niet gelukt mbv enige zoekmachine op de titel van de film komen.
Er lopen twee (mogelijk meer?) verhaallijnen door elkaar. Over het algemeen gaat het over tieners die hun sexualiteit verkennen.
1) een meisje, tiener, middelbare school, strenge ouders. Ze heeft naaktfoto's naar een jongen van school gestuurd, die vervolgens haar foto's heeft doorgestuurd naar de hele school. Ik herinner me een scène dat een groep kinderen haar op een schoolplein staan uit te lachen. Ze gaat niet meer naar school en pleegt uiteindelijk aan het eind zelfmoord.
2) een jongen, tiener, middelbare school, steelt zijn moeders credit card om 0900 nummers te bellen. Hij raakt aan de praat met een prostituee en ontmoet haar ook. Volgens mij doen ze niks met elkaar, maar gewoon praten. Ze ontmoeten elkaar vaker. Zij wil niks met hem doen, want ze is verliefd op iemand anders. Ik herinner me dat zijn ouders ruzie maken, omdat zijn moeder de vader verdenkt voor het bellen naar 0900 nummers.
Vermoedelijk Scandinavisch.
Moet zijn uitgebracht tussen 2001 en 2010. In ieder geval was het toen al mogelijk dat tieners mobieltjes hadden en foto's konden versturen via mobiel.
Ik weet het klinkt vaag, maar ik hoop dat iemand mij eindelijk kan verlossen.
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Få Meg På for Faen (2011), Fucking Åmål (1998) of Exponerad (1971)?
Kan je beter hier vragen (in het vervolg): Film >> Algemeen >> Ik zoek... een filmtitel.
KarenHappinezz
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
In Film > Overige films > HELP WIE WEET WELKE FILM IK BEDOEL?:
Ik herinner mij een film die ik zeker 16 jaar geleden heb gezien en ik geloof toen ook een wat oudere film was (dit weet ik niet zeker). Wat ik mij herinner is van de film is, een ouder mannelijk figuur die houten figuren sleep met vijlen etc. Dit volgens mij aan zijn kleinzoon (?) leert. Het is een klein huisje aan het spoor. Of deze jonge vertrek met de trein ergens naar toe, weet dat ik ontroerd was en moest huilen als kind. Afscheid, (ouders die niet goed kunnen zorgen dragen voor?)
Wie o wie kan mij helpen?
trudie68
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
ik zoek een westernfilm uit eind jaren 70 of begin jaren 80
het verhaal: gaat over 3 of 4 vrouwen die vervoerd worden door sherrif of bountyhunter in een gevangeniswagen waar ze aan het einde er achter komen dat de tralies van goud zijn
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.