- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Dying Rose
-
- 1316 berichten
- 3435 stemmen
Je nam me de woorden uit de mond 
DarkElement
-
- 78 berichten
- 73 stemmen
In Film > Overige films > Horrorfilm met camera's op strand en smile:
Ik zoek een oude horrorfilm, ik dacht altijd dat hij 'Buried alive' heette maar dat heb ik dus blijkbaar fout, in een scene (geloof de openingsscene) komen allemaal enge mensen op het strand naar iemand toe die half dood is ofzo
en gaan ze allemaal foto's maken en zeggen ze de hele tijd 'smile', ik kom maar niet op de titel.
Meen dat de film rond jaren 80 is gemaakt en hij was in kleur, sorry van de warrige omschrijving.
romeo135
-
- 15 berichten
- 0 stemmen
Zo’n 10 jaar geleden zag ik op TV een Engelstalige film (moet toch een relatief oude film zijn vanuit de jaren 1980-1990) waarin een oudere man (+/- 50 jaar) via zoekertjes in de kranten regelmatig vrouwen opzocht voor seks tegen betaling; weet iemand toevallig hoe deze film heet?
Naar het einde toe ging het over een vrouw die werd achtervolgd en opgezocht, het einde was vooral een thriller;
Weet iemand toevallig over welke film dit gaat?
Ik ben al een hele tijd op zoek naar deze titel…
Dank bij voorbaat
Misschien Sea of Love ?
Komt redelijk in de buurt, maar gaat eigenlijk over een vrouw die via contactadvertenties slachtoffers opzoekt...
Neen dat is 'em niet 
Boer jan
-
- 26 berichten
- 136 stemmen
hallo medefilmliefhebbers
Ik ben op zoek naar een film die ik een redelijk aantal jaren geleden gezien heb en waar ik alleen nog van weet dat hij veel indruk maakte.
het is een oorlog/leger film met een sergeant? die zijn goed met zijn mannen bevriend raakt en daarbij steeds shakespeare aanhaalt. verder weet ik er eigenlijk niks meer van. ik hoop dat een van jullie het weet.
bvd
Baggerman
-
- 10840 berichten
- 8286 stemmen
Is het die film met Danny DeVito?
Edit: Renaissance Man
Boer jan
-
- 26 berichten
- 136 stemmen
Renaissance Man - met danny devito, geweldig, dankjewel
MikeC01
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
ben op zoek naar een film die ik ooit eens gezien heb
genre:horror/thriller
jaar: vanaf 2000 tot 2011
(vage)plot: mensen die voor ze sterven een bericht via de gsm krijgen wanneer het juist zal plaatsvinden
alvast bedankt
Daan258
-
- 3688 berichten
- 2489 stemmen
ben op zoek naar een film die ik ooit eens gezien heb
genre:horror/thriller
jaar: vanaf 2000 tot 2011
(vage)plot: mensen die voor ze sterven een bericht via de gsm krijgen wanneer het juist zal plaatsvinden
alvast bedankt
Misschien One Missed Call??
sasvdpasch
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
In Filmdragers en apparatuur > Titels > welke film zoek ik?:
He,
Ik ben al een tijdje op zoek naar een film waarin een amerikaans gezin een donor gaat zoeken voor hun dochter of zoon. Omdat het snel moet komen ze in aanraking met donortransplantatie in Mexico. Het einde is zo dat de vader van het kind een band krijgt met een mexicaans kindje en dat kindje komt uiteindelijk om (corruptie door politie en het kindje wordt als het ware vermoord door een opgezet ongeluk?) en de donor mag naar zijn kindje...
Kan iemand mij helpen?
Sweep516
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Hoi filmliefhebbers,
Ik ben al 2 dagen op zoek naar een filmtitel die ik maar niet kan vinden.
3 of 4 mensen hebben geld (ik geloof van een overval maar weet dat niet zeker) maar dat behoort aan de maffia toe. Ze slaan op de vlucht. Er is ook een vrouw bij. Ik weet nog een scene
waar de vrouw gevonden wordt, zij steekt een stuk glas in die man terwijl ze onder het bloed zit
Wie o wie weet die film??
Sweep516
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
True Romance (1993) misschien.
Jaaa Meneer Bungel onwijs bedankt, hahaah 2 dagen aan het zoeken en binnen een half uur hier gevonden op het forum. Nogmaals bedankt, ik ga hem meteen kopen want ik vind het een super film, maar kon toch echt niet meer op de titel komen
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Ajb, de scène met de vrouw deed 't 'm.
REDBULLETJE
-
- 42 berichten
- 5 stemmen
İk zoek een film ::: het gaat over 3 mannen ze zitten in een restaurand waar een vrouw komt en zegt dat ze Uit de toekomst is gekomen.. Daarna gaan de mannen naar de wc en wanneer ze terug komen is iedereen dood .. Dan gaan we weer naarde wc en wanneer ze weer terug komenn van de wc leeft iedereen weer. Alvast bedankt x
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
REDBULLETJE
-
- 42 berichten
- 5 stemmen
Haha daar ben ik weer :$. Zoek een filmm :: het gaat over een vrouw die word levend begravenen haar man moet haar vindenn denk k (die man is een zakeman) :$$$
Bubblez
-
- 2064 berichten
- 2511 stemmen
Haha daar ben ik weer :$. Zoek een filmm :: het gaat over een vrouw die word levend begravenen haar man moet haar vindenn denk k (die man is een zakeman) :$$$
Of de Amerikaanse remake The Vanishing
Tall man
-
- 289 berichten
- 1049 stemmen
Ik zoek ook een titel die ik al eens gezien heb. Ik weet alleen de naam niet meer.
Het gaat over een bestuurder van een straaljager die ergens door wordt geraakt. Hij moet dan zijn schietstoel gebruiken en is dan ergens in de wildernis gedropt. Er zat iets in de schietstoel dat hij moet hebben maar ook een gemillimeterde man met een sniper wil dat hebben. Die heeft ook een hulpje die ergens in de film nog op een mijn gaat staan. Ook nog een actiescene uit de film: De hoofdpersoon rent richting de camera en achter hem zijn allemaal explosies met dikke grijze wolken.
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is.
Tall man
-
- 289 berichten
- 1049 stemmen
Dat is hem helaas niet. Toch bedankt voor de moeite!
Het speelt zich ook af in een besneeuwd gebied. (nouja, daarin bevindt zich de schietstoel)
Dat is hem inderdaad! Heel erg bedankt!
m.artijn_
-
- 23 berichten
- 1 stemmen
Ik zoek een film waarbij een man de gedachten van een vrouw ziet..
Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen
Om mee te beginnen 
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
eye s of laura mars... oh nee die kijkt door de ogen van de killer
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.