• 16.333 nieuwsartikelen
  • 179.950 films
  • 12.385 series
  • 34.313 seizoenen
  • 651.306 acteurs
  • 199.644 gebruikers
  • 9.416.181 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

afcamarco

• 13 berichten
  • 182 stemmen

Ja dat is uhm;)

afcamarco

• 13 berichten
  • 182 stemmen

En dan zoek ik er nog één:P..

Heb ooit is op rtl 5 een stukje film gezien dat ik jong was,

en dat waren 4 poppen op de achterbank van een auto, en de één had een soort van boor op ze hoofd, en die doorboorde dus die vent in die auto, ik was toen een jaar of 11 en mocht die film toen niet kijken:P hahaha

Gr Marco

newG

• 956 berichten
  • 2356 stemmen

afcamarco schreef:

En dan zoek ik er nog één:P..

Heb ooit is op rtl 5 een stukje film gezien dat ik jong was,

en dat waren 4 poppen op de achterbank van een auto, en de één had een soort van boor op ze hoofd, en die doorboorde dus die vent in die auto, ik was toen een jaar of 11 en mocht die film toen niet kijken:P hahaha

Gr Marco

1ste titel die bij me opkomt is deze

Dolls (1987)

afcamarco

• 13 berichten
  • 182 stemmen

Kheb effe de trailer op youtube gekeken, maar volgens mij is dat uhm niet..

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Dankjewel, dus toch meer een Komedie. Was soms meer ontroerd juist destijds lol. Bedankt narva77 voor de snelle reactie!

Bubblez

• 2070 berichten
  • 2536 stemmen

afcamarco schreef:

Heb ooit is op rtl 5 een stukje film gezien dat ik jong was, en dat waren 4 poppen op de achterbank van een auto, en de één had een soort van boor op ze hoofd, en die doorboorde dus die vent in die auto, ik was toen een jaar of 11 en mocht die film toen niet kijken:P hahahaGr Marco

Er zijn meerdere "duivelse poppen-films", misschien is het er daar een van. Demonic Toys (I & II), Dollman vs. Demonic Toys, Puppet Master (I, II, III & IV)...

Vascago

• 4798 berichten
  • 3616 stemmen

Dat moet idd wel Pinhead uit Puppet Master zijn die afcamarco bedoeld.

simonvinkie

• 2271 berichten
  • 827 stemmen

Baggerman schreef:

(quote)

The NeverEnding Story?

Jep, thanks.

DoBster

• 6 berichten
  • 0 stemmen

newG schreef:

(quote)

ik zou zegge avatar

Het is dus geen Avatar....

Iemand anders een idee?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Eragorn of Dragonheart of zo?

narva77 (crew films)

• 12743 berichten
  • 6545 stemmen

moviemafketel schreef:

(quote)

Dankjewel, dus toch meer een Komedie. Was soms meer ontroerd juist destijds lol. Bedankt narva77 voor de snelle reactie!

Mwa, ik vond het eigenlijk óók niet zo'n komedie (qua genre, niet omdat ik hem niet zo heel erg leuk vond hoor)!

Ik vond hem af en toe best grof en dramatisch, dus eigenlijk meer een Drama-film!

Je zou bij de film het genre Drama kunnen vermelden, maar omdat dat op IMDb ook niet vermeld wordt, zal dat wel niet worden geaccepteerd door de Crew....

afcamarco

• 13 berichten
  • 182 stemmen

Ja dat was uhm puppet master;)...

Tnx!!!

narva77 (crew films)

• 12743 berichten
  • 6545 stemmen

Ik zoek eens een keertje niet écht een titel (nou ja, eigenlijk toch wel) .

Ik zag in de FRS een film die net uit was, maar ik weet de titel niet meer!

Een Roemeens/Engelse film, over een vrouw en haar zoon/dochter, die door de ex van de vrouw uit huis zijn gezet. Ze moeten door het bos, maar waar naartoe weet ik niet...

Leek me wel interessant, dus wie kan me helpen?

starbright boy (moderator films)

• 22530 berichten
  • 5176 stemmen

NovaChe

• 85 berichten
  • 17 stemmen

In Film > Algemeen > Animatie titel die ik zoek:

Hallo,

ik zoek al een lange tijd een animatie film, waarvan ik de titel helaas niet weet.

De animatie komt ergens uit 1980 en 1988. Ik was nog kind toen ik de tekenfilm huurde, en wel vaker dan 1 keer.

Wat ik me er van kan herinneren is op het einde, dat een jongen op de 'rug' van een Anaconda (?) (grote slang in iedere gevan) die een trein achtervolgt om zijn meisje gedag te zeggen.

Ik zoek me rot, maar ik kan echt niks vinden. Wie oh wie kan me helpen.

Alvast erg bedankt.

Baggerman

• 10842 berichten
  • 8299 stemmen

Misschien deze?

Shounen Keniya (1984) (Kenia Boy)

NovaChe

• 85 berichten
  • 17 stemmen

Zover ik een trailer kan zien, zou het maar zo eens kunnen. Ik ga morgen verder kijken ik meer kan vinden over deze film. Je hebt me tot nu toe erg geholpen.

Thnx voor dat.

narva77 (crew films)

• 12743 berichten
  • 6545 stemmen

Ja, die bedoelde ik, thanks!

Had hem in mijn handen, maar toch nét niet gekocht. Misschien alsnog, want ik lees goede dingen over de film...

elffie

• 38 berichten
  • 385 stemmen

Help!

ik zoek een film die ik ongeveer 10 jaar terug heb gezien (gehuurd van de videotheek die nu failliet is).

het leek een beetje op de Matrix ook zo'n simulated reality ..

dit is wat ik me ervan herinner :

het ging over een soort na-oorlogse wereld waarin alles verwoest was geweest en omdat de opbouw lang duurde was er iets 'in gesteld'bij de mensen dat ze dingen anders zagen dan ze waren.

dan zag je bijvoorbeeld een man op een kartonnen doos slaan waar dan opstond dat dat een drum was en die mensen zagen het dan ook als een drum. net als bijvoorbeeld de stoelen, dat waren ook gewoon kartonnen dozen waarop stond wat het was. maar goed, hier kwam je dus pas aan het eind van de film achter. in eerste instantie was er dus een soort van zoektocht van hoe de realiteit nu werkelijk was door de hoofdpersoon. ik weet ook nog dat er een citaat in gebruikt werd leci n'est pas une pipe (dit is geen pijp) en dan zag je dus die tekening die erbij hoorde. zo legde ze de realiteit daar ook uit (want het was idd geen pijp...het was een plaatje van een pijp) verder weet ik niks meer van de titel, hoe de hoes eruit zag en of acteurs die erin speelden. vond het toen wel echt een vet verhaal. dat ik de film zag was volgens mij ook rond de tijd van de matrix 1 dus het is al even geleden.

wie kan mij helpen met het zoeken naar deze film... heb al geprobeerd op imdb maar zonder reslutaat.

mikey

• 29001 berichten
  • 5148 stemmen

Hmm een film over waarneming, interessant. Ik ken het verhaal niet trouwens. Klinkt een beetje als They Live.

Allison '85

• 66 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

Hoe weet je er toch altijd zoveel Allison85?

Je hebt nog op geen enkele film gestemd

Haha! Valt wel mee toch? Misschien lijkt dat maar zo.

Ik heb wel veel films gezien en ik ken veel titels (iedereen hier) maar de films die hier gezocht worden moet ik ook vaak gewoon zoeken...

Misschien valt het op omdat ik vrouw ben...Eline valt ook altijd op tussen de mannen hier vind ik.

En misschien moet ik inderdaad maar eens een keer beginnen met stemmen...

Hoi,

Een aantal jaar geleden heb ik een film gezien, maar ik ben de naam compleet vergeten.

Het gaat om een koppel dat zijn (overleden ?) zoon laat klonen.

Wat ik me dan nog kan herinneren is dat die zoon dan niet dood blijkt, en er dus 2 van hun rondlopen, maar dit weet ik niet meer zeker.

Iemand enig idee welke film dit zou zijn, loop er echt al heel lang mee in mijn hoofd.

Bij voorbaat dank

narva77 (crew films)

• 12743 berichten
  • 6545 stemmen

elffie schreef:

Help!

ik zoek een film die ik ongeveer 10 jaar terug heb gezien (gehuurd van de videotheek die nu failliet is).

het leek een beetje op de Matrix ook zo'n simulated reality ..

....ik weet ook nog dat er een citaat in gebruikt werd leci n'est pas une pipe (dit is geen pijp) en dan zag je dus die tekening die erbij hoorde. zo legde ze de realiteit daar ook uit (want het was idd geen pijp...het was een plaatje van een pijp) verder weet ik niks meer van de titel,

Het is "Ceci n'est pas une pipe"!

Dat is een beroemd schilderij van de Belgische kunstenaar René Magritte!

http://nl.wikipedia.org

Plaatje:

(afbeelding)

Het lijkt mij moeilijk om te achterhalen, in welke film dat plaatje voorkomt....

Misschien zoeken op René Margritte of Ceci n'est pas une pipe en films....

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Meneer Bungel schreef:

Helaas weet ik het niet yeyo, maar ik moet nu wel denken aan een redelijk recente film die in de stijl van Argento zou zijn (maar of ie dan ook Italiaans is? Kan ook Amerikaans zijn). Vermoorde vrouwen en messen kwamen er dan ook in voor, ben ik vrij zeker van. Verder waren de meningen nogal verdeeld hier op MM, van matige stijloefening tot (klein) meesterwerk, als ik me niet vergis.

Meneer Bungel schreef:

Het lijkt misschien niet op een vraag, dus nog even voor de duidelijkheid: wie weet welke film ik hier bedoel?

Heb het antwoord gevonden: ''Amer''.

interista2001

• 254 berichten
  • 3886 stemmen

Ik heb ooit een film gezien of een gedeelte daravan en ik heb nooit geweten wat de titel is. In die tijd wist ik er maar weinig vanaf. De scene die ik me herinner is wel een vreemde.

Een man ik weet echt niet wat ie aan het doen is of waar ie naar op zoek is. komt bij een hoer die hij blijkbaar kent. Hij komt er alleen voor onderdak. Er is ook een erg jong donker meisje aanwezig die net als de oudere vrouw zichzelf verkoopt of in opdracht van die vrouw. De man wil niet met haar naar bed, maar in het volgende shot wordt hij wakker in bed en de vrouw zegt dat hij met het meisje heeft geslapen en dat hij haar 50 dollar had gegeven. en dat ze zo blij was dat ze is gaan winkelen. zoiets...

Klinkt vreemd maar daarom ben ik juist zo benieuwd wat dit nou voor film was

ace leader

• 3343 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek een FILMTITEL van een film die niet zo oud is (misschien rond 2000 verfilmd?)

De film begint met een man en vrouw die samen bij een buitenrestaurant zitten...de ober (of die man of vrouw) steekt dan op een bord papier in brand waardoor er sierlijke (als een vogel waaiend) vlammen onstaan.

barns

• 478 berichten
  • 775 stemmen

Allison '85 schreef:

Ik denk dat jullie deze zoeken...

Het was inderdaad die film, bedankt!

jordyc13

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Hallo

Ik zoek een film en dat gaat als volgt

een man heeft een race auto zonder normale stoel en gordels en dan geeft hij meisjes snachts een lift en dan gaat hij zo gek rijden (plankgas en dan weer heel hard remmen) totdat het meisje dood is

ik kan maar niet de titel van de film vinden

alvast bedankt

kappeuter (crew films)

• 74676 berichten
  • 5987 stemmen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.