• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.079 films
  • 12.210 series
  • 33.981 seizoenen
  • 647.065 acteurs
  • 199.010 gebruikers
  • 9.371.913 stemmen

Ik zoek... een filmtitel #2

zoeken in:

Baggerman

• 10839 berichten
  • 8280 stemmen

sparkie schreef:

Hoi,

Ik zoek een film die gaat over kleine dwergjes die ondergronds leven.

Als ik me niet vergis, zodra ze gaan zingen stort de boel in.

Volgens mij ergens jaren 80 begin 90. Is een horror/

Dacht werkelijk dat die film the breeding of breed heet, maar ik kan hem helaas niet vinden.

Ken hem overigens van het vroegere filmnet.

The Brood (1979)?

sparkie

• 100 berichten
  • 35 stemmen

Nee helaas Baggerman, Meen me te herinneren dat er op de cover iets stond

van een of andere man met een bril. Verder weet ik niks meer. In ieder geval

bedankt voor de moeite.

narva77 (crew films)

• 12725 berichten
  • 6540 stemmen

Uit het oude topic (2009):

Ik zoek weer eens een film. Hij gaat over een groepje (kansloze) criminele jongeren uit een achterstandsbuurt OF over ex-gevangenen, dat weet ik niet meer, die bij elkaar worden gezet om ze waardigheid en zelfvertrouwen te geven. Het is een gemêleerd gezelschap van blanke en negroïde mannen.

Ze worden o.a. in een soort moeras of bos gedropt alwaar ze al snel onderling ruzie krijgen. Ze hebben dan ook wapens bij zich geloof ik.

Ook moeten ze een vervallen huis opknappen in een achterstandsbuurt, en wellicht ook een auto ofzo.

Het was in mijn beleving een vrij harde actiefilm en/of drama.

sparkie

• 100 berichten
  • 35 stemmen

Heb die van mij gevonden. Moet toch nightbreed (1990) zijn

Hey ik zoek een film, het is al lang gelede dat ik deze heb gezien dus mijn uitleg zal waarschijnlijk niet heel goed zijn. Het gaat over een jongen die een meisje ontmoet en er verliefd op word. Uiteindelijk bleek hij high te zijn en was dat meisje niet echt, een fantasie. Hij pleegt zelfmoord. Op het einde zitten mensen in een kerk voor zijn begrafenis en komt die jongen te voorschijn, hij was dus niet dood.

Kan iemand me aub helpen deze film te zoeken

matthieu1204

• 49 berichten
  • 11 stemmen

TheGonzo schreef:

In Film > Overige films > Wie weet welke film:

Wij zitten al een tijd met een film die we gezien hebben in ons hoofd, komen er niet uit welke het is.

Het verhaal gaat over een man die na een hele tijd weer contact krijgt met zijn vader. Ze bouwen een band op en het lijkt te mooi om waar te zijn. De zoon komt erachter dat zijn vader ernstig ziek is en een orgaandonor nodig heeft. De vader lijkt het blijken of hij zn ziekte verborgen wil houden.

De zoon stemt in met de donatie.

Als ze beide in het ziekenhuis liggen, klaar voor de operatie zegt vader nog; ik zie je zo weer.

Als de zoon wakker wordt is de vader verdwenen.

De zoon laat het er niet bij zitten en gaat op onderzoek uit. Om lang verhaal kort te houden, hij is erin geluist.

Wie weet welke film? We worden gek

Dat gebeurt wel in een aflevering van Lost de serie. Met John Locke

John Milton

• 24221 berichten
  • 13386 stemmen

Dat moet wel dat zijn idd. Episode 19 van seizoen 1 als ik het zo google, Deus Ex Machina

Flavio

• 4893 berichten
  • 5225 stemmen

FjislsxnChloe schreef:

Hey ik zoek een film, het is al lang gelede dat ik deze heb gezien dus mijn uitleg zal waarschijnlijk niet heel goed zijn. Het gaat over een jongen die een meisje ontmoet en er verliefd op word. Uiteindelijk bleek hij high te zijn en was dat meisje niet echt, een fantasie. Hij pleegt zelfmoord. Op het einde zitten mensen in een kerk voor zijn begrafenis en komt die jongen te voorschijn, hij was dus niet dood.

Misschien Wristcutters: A Love Story (2006) ?

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

FjislsxnChloe schreef:

Volgens mij is dat Ben X (2007).

Jcqln78

• 1 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Algemeen > Ik zoek een film:

Ik zoek een film uit de jaren 80 denk ik ... dit gaat over een vrouw ze ontmoet een man maar als snel begint hij haar te mishandelen .... ze vlucht op op een bepaald moment naar haar zus met haar kinderen ... waar hij haar ook vind .. hij sleept haar van de trap en begint op haar in de trappen waarbij omstanders niks doen... haar gezicht word open gesneden en ze raakt verlamd aan haar arm ... ik heb hem in mijn jeugd gezien.. en zou hem graag weer eens willen zien... wie weet hoe hij heet??? Het is een waargebeurd verhaal ...

mikey

• 28986 berichten
  • 5138 stemmen

niet toevallig Deadly Intentions (1985) Jcqln78???

ik kan me geen gore herinneren, maar eng was ie wel. Vooral de vogelspinscenes.

kleez

• 849 berichten
  • 1207 stemmen

Via het nieuwsbericht werd van vandaag werd verwezen naar A Serbian Film en die deed me denken aan een film van vroeger. Ik heb daar tijden geleden al eens naar gezocht maar kan niks vinden.

Het gaat om een oost Europees meisje die de prostitutie in word gedwongen onder valse voorwaarden. Ze beland in Italië geloof ik, of de grens Italië. Er is ook een scène dat ze de pastoor in vertrouwen neemt maar deze blijkt voor haar pooier te werken. Er is een vrouwelijke ex soldate en die huurt haar elke week / bepaalde periode.

Op een gegeven moment wil ze ontsnappen en wordt ze naar een huis gebracht waar ze gedwongen word een snuff movie te maken voor een Turkse miljonair.

Heel specifiek allemaal en tóch kan ik de film niet terug vinden!

BertusN

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben op zoek naar een film.

Het is een komedie

Hoofdrollen 2 mannelijke acteurs. niet echt onbekende.

In het begin van de film komt een onschuldig burgerlijk persoontje in zijn garage in aanraking met een geheim agent die achterna gezeten wordt door diverse criminele types en moordenaars.

Het huiselijke persoontje wordt mee ge sleurt in een wilde achtervolging en helpt uiteindelijk mee de missie van de geheim agent te volbrengen. Op het laatst van de film gaat het uiteindelijk om een contact wat gelegt moet worden met aliens, al is daar verder niets over te zien.

De film is niet recent.

Heb hele lijsten van komedie films doorgespit maar kom er maar niet achter welke titel en wie de 2 hoofdrolspelers zijn.

allmodcons

• 382 berichten
  • 9391 stemmen

kleez schreef:

Via het nieuwsbericht werd van vandaag werd verwezen naar A Serbian Film en die deed me denken aan een film van vroeger. Ik heb daar tijden geleden al eens naar gezocht maar kan niks vinden.

Het gaat om een oost Europees meisje die de prostitutie in word gedwongen onder valse voorwaarden. Ze beland in Italië geloof ik, of de grens Italië. Er is ook een scène dat ze de pastoor in vertrouwen neemt maar deze blijkt voor haar pooier te werken. Er is een vrouwelijke ex soldate en die huurt haar elke week / bepaalde periode.

Op een gegeven moment wil ze ontsnappen en wordt ze naar een huis gebracht waar ze gedwongen word een snuff movie te maken voor een Turkse miljonair.

Heel specifiek allemaal en tóch kan ik de film niet terug vinden!

Ik denk dat het deze film is:

La Sconosciuta (2006)

kleez

• 849 berichten
  • 1207 stemmen

Bedankt allmodcons, maar dat is ‘m helaas niet!

Bubblez

• 2057 berichten
  • 2497 stemmen

BertusN schreef:

Ik ben op zoek naar een film.

Het is een komedie

Hoofdrollen 2 mannelijke acteurs. niet echt onbekende.

Ik denk dat je Real Men (1987) zoekt!

Bubblez

• 2057 berichten
  • 2497 stemmen

kleez schreef:

Klinkt als Hope Lost (2015), maar met vroeger bedoel je vast langer geleden?

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

Bubblez

• 2057 berichten
  • 2497 stemmen

Daar komen geen aliens in voor

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

Ow, daar had ik even naast gelezen haha.

BertusN

• 3 berichten
  • 0 stemmen

@ Bubblez

Super ! Die zocht ik inderdaad. Real Men.

Hartelijk dank !

Grtzz Bertus

BertusN

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Kan ik hier ook op dit topic abboneren zodat ik email krijg bij nieuwe berichten?

Kan het zo snel niet vinden.

kleez

• 849 berichten
  • 1207 stemmen

Bubblez schreef:

(quote)

Klinkt als Hope Lost (2015), maar met vroeger bedoel je vast langer geleden?

Haha dat is m!! Dacht toch echt dat t al zeker 10 jaar geleden is...

Bubblez

• 2057 berichten
  • 2497 stemmen

kleez schreef:

Haha dat is m!! Dacht toch echt dat t al zeker 10 jaar geleden is...

Oh top!

Bubblez

• 2057 berichten
  • 2497 stemmen

BertusN schreef:

Kan ik hier ook op dit topic abboneren zodat ik email krijg bij nieuwe berichten?

Kan het zo snel niet vinden.

Voor zover ik weet is dat niet mogelijk helaas...

Sem100

• 29 berichten
  • 0 stemmen

Hoi ik ben op zoek naar een Duitsefilm ,ik weet alleen nog flarden omdat het alweer een tijd geleden is,het gaat over een meisje die een jongen leert kennen en die neemt haar mee naar zijn vrienden, die zitten op een dak van een flat .

Zij werkt in een bar .

Ze besluiten een overval te plannen of ze werden onder druk gezet door gasten om dat te doen ,ik geloof dat ze een parkeer garage in reden en die werd afgesloten door een paar maffia figuren.

Uiteindelijk word die jongen neergeschoten en dat meisje neemt hem mee naar een hotel om hem daar te verzorgen en dan ziet ze door het raam politie ......enz

Nou ik hoop dat iemand hem herkend

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Dat zou wel eens Die Fetten Jahre Sind Vorbei (2004) kunnen zijn.

Flavio

• 4893 berichten
  • 5225 stemmen

Sem100 schreef:

Hoi ik ben op zoek naar een Duitsefilm

Dat moet haast wel Victoria (2015) zijn.

MelB

• 98 berichten
  • 5 stemmen

Ik ben op zoek naar een harde Scandinavische film van zes a zeven jaar geleden. Ik denk een Noorse film, maar ik kan me hier in vergissen. De film speelt af in de sneeuw en wat ik nog kan herinneren was de hoofdpersoon verstopt voor de huurmoordenaar in de buiten wc-hok. Later kwam hij uit de wc-hok vol met stront. Deze scene was echt heel spannend en ik denk met mijn korte beschrijving mensen wel herkennen welk film ik bedoel.

Sem100

• 29 berichten
  • 0 stemmen

Flavio schreef:

(quote)

Dat moet haast wel Victoria (2015) zijn.

Ja bedankt ,het is inderdaad victoria

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.