Cops and Robbersons (1994)

Komedie / Actie

geregisseerd door Michael Ritchie
met Chevy Chase, Jack Palance en Dianne Wiest

De politie ontdekt dat er naast de familie Robberson een belangrijke crimineel is komen wonen. Zij willen hem volgen en het liefst van zo dichtbij mogelijk. De Robbersons gaan er mee akkoord dat twee agenten tijdelijk in hun huis verblijven. Vooral de harde en rechtlijnige agent Jake Stone zint het niet bij de nogal duffe familie te wonen. Het wordt allemaal nog moeilijker als de vader des huizes het allemaal reuze interessant vindt en zich met het onderzoek gaat bemoeien.

gimli f
Volgens mij viel deze film wel mee...
Als ik het mij zo herinner heb ik Chase wel in leukere films gezien...

avatar van Bandit
Wat een draak van een film.

Tja..misschien is 'ie alleen leuk voor die-hard Chevy Chase-fans (zoals ik).

kos schreef:

Tja..misschien is 'ie alleen leuk voor die-hard Chevy Chase-fans (zoals ik).

nee,ik ben absoluut geen chevy chase fan en ik vind deze film 4 sterren,super leuk,goed acteerwerk,met een schitterende rol van jack palence.als je om deze film niet kunt lachen,you got a serious problem.

avatar van Ramon K
Dan heb ik een probleem denk ik......

avatar van Bandit
Is er een dokter in de zaal?

avatar van Captain Pervert
Ja ik weet niet, ik vind Chevy Chase films een beetje van het Beethoven-niveau eigenlijk.

2 sterren

leuke film van Chevy Chase, erg grappig hoe hij Palance steeds lastig valt met zijn praatjes.