- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel #2
Ik zoek... een filmtitel #2
Hollywood007
-
- 3342 berichten
- 3838 stemmen
Ik zoek een super bekende film maar ik kan niet op de naam komen. Een vrouw en de minnaresvaneenman vermoorden hem en verstoppen het lijk in het zwembad. Later blijkt het lijk verdwenen.
Het ligt op het puntje van men tong maar ik kom er niet op 
Baggerman
-
- 10839 berichten
- 8280 stemmen
Ik zoek een super bekende film maar ik kan niet op de naam komen. Een vrouw en de minnaresvaneenman vermoorden hem en verstoppen het lijk in het zwembad. Later blijkt het lijk verdwenen.
Het ligt op het puntje van men tong maar ik kom er niet op
Hollywood007
-
- 3342 berichten
- 3838 stemmen
Dat is hem. Thx! 
morvan
-
- 265 berichten
- 0 stemmen
hallo nog een kere een poging
bomexpert aan het werk een vrouw zit vast getaped aan een stuur inpandig met een bom.
hij redt het niet en komt nog net weg
kat en muis spel en denk aan het einde herhaalt zich deze scene alleen nu met zijn vrouw
wie oh wie??
morvan
-
- 265 berichten
- 0 stemmen
nogmaals een oude vraag
gaat over een hacker, denk middelbare leeftijd, zit in zijn huis, met veel glas.
hij is daar nogal goed in en fbi heftig op zoek
komt er een inval fbi en wordt opgeppakt
krijgt de keuze of de bajes of helpen, een superhacker op te sporen lukt uiteindelijk.
die hacker en zijn vrouw komen in een witnessprotection program en helpt de fbi regelmatig
waargebeurd verhaal
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
nogmaals een oude vraag
gaat over een hacker, denk middelbare leeftijd, zit in zijn huis, met veel glas.
hij is daar nogal goed in en fbi heftig op zoek
komt er een inval fbi en wordt opgeppakt
krijgt de keuze of de bajes of helpen, een superhacker op te sporen lukt uiteindelijk.
die hacker en zijn vrouw komen in een witnessprotection program en helpt de fbi regelmatig
waargebeurd verhaal
Mischien staat ie hier ergens tussen?
TheGonzo
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
In Film > Overige films > Wie weet welke film:
Wij zitten al een tijd met een film die we gezien hebben in ons hoofd, komen er niet uit welke het is.
Het verhaal gaat over een man die na een hele tijd weer contact krijgt met zijn vader. Ze bouwen een band op en het lijkt te mooi om waar te zijn. De zoon komt erachter dat zijn vader ernstig ziek is en een orgaandonor nodig heeft. De vader lijkt het blijken of hij zn ziekte verborgen wil houden.
De zoon stemt in met de donatie.
Als ze beide in het ziekenhuis liggen, klaar voor de operatie zegt vader nog; ik zie je zo weer.
Als de zoon wakker wordt is de vader verdwenen.
De zoon laat het er niet bij zitten en gaat op onderzoek uit. Om lang verhaal kort te houden, hij is erin geluist.
Wie weet welke film? We worden gek 
morvan
-
- 265 berichten
- 0 stemmen
Helaas niet, maar leuke lijst
morris_rednalooz
-
- 123 berichten
- 815 stemmen
Ik herinner me alleen een scene van een voodoo pop die gekoppeld is aan een van de hoofdpersonages. Daar worden langzaam spelden in gestoken die leiden tot ernstige pijn. In de arm, been, en hoofd. Uiteindelijk wordt een arm van de voodoo pop afgerukt wat leidt tot een intense pijn bij het personage. Volgens mij is deze niet aanwezig en weet die niet wat er aan de hand is.
Aangezien ik alleen deze scene weet zou het ook uit een serie kunnen komen ipv een film...
Dying Rose
-
- 1315 berichten
- 3419 stemmen
Needle (2010) is met voodoo.
Bubblez
-
- 2057 berichten
- 2497 stemmen
Ik herinner me alleen een scene van een voodoo pop die gekoppeld is aan een van de hoofdpersonages.
In The Witches of Eastwick (1987) zit zo'n scène!
jermaine hato
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
In {Film / Algemeen / op zoek naar een film}:
Goedemiddag filmliefhebbers,
In het verleden heb ik vaak op de site gekeken voor een beoordeling maar ik me nu speciaal geregistreerd om in ieder geval de volgende vraag te stellen.
Ik ben op zoek naar een film die ik ooit heb gezien maar geen idee hoe die film heet vandaar dat ik jullie om hulp vraag.
Het gaat om een film met alleen kinderen erin.Op een gegeven moment komen er allemaal soort lichtgevende meteorieten uit de hemel maar dit zijn grote harige beesten.wat vooral opvalt aan de beesten is hun lichtgevende tanden en ze hebben ook een harige vacht,in me herrinnering lijken ze op beren.
de jongens rijden vooral op fietsen/bmx.Er staat me ook nog iets bij dat iemand een wietkamer in de flat heeft.uiteindelijk vind er een strijd plaats tussen de jongeren en de beesten.
Wie heeft deze film ook gezien en weet de naam ervan.
Groet Jermaine
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Ik vermoed 1 van de Critters films.
jermaine hato
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
Hoi Mug,
heb net even gekeken maar die films niet,bedankt voor je reactie
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
Wie heeft deze film ook gezien en weet de naam ervan.
jermaine hato
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
Helemaal top Moviemind,
heb net even de trailer bekeken en dit is de film inderdaad,helemaal te gek
bedankt voor de tip
ik ga hem gelijk nog een keer kijken maar dan met de kinderen erbij
dank je wel
Baggerman
-
- 10839 berichten
- 8280 stemmen
Haha, grappig, zo komen wij ook nog eens aan tips! Lijkt mij ook wel geinig en ik had nog nooit gehoord van deze film,
jermaine hato
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
het lijkt erop dat er zelfs een tweede deel komt haha
morvan
-
- 265 berichten
- 0 stemmen
Hallo,
zoek een film 2 vriendinnen gaan op vakantie naar een landje in europa een van de 2 koopt een hoed en een persoon rijdt op een moter langshaar op en over haar hoed,.....
prins heeft onwetend van de queen mother een project voor dacht weeskinderen.
pand lekt gen kerstboom en kado"s, uit eindelijk mede door haar invloed worden er toch een boom em kado's gegeven
Iemand???
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 berichten
- 2790 stemmen
morvan
-
- 265 berichten
- 0 stemmen
hoi,
sorry ik heb 2 films door elkaar gehaald
eerste deel klopte gedeeltelijk, dit waren in de geopperde film minderbedeelde inderen
tweede film ging over weeskinderen, die in een oud pand leven zonder kerstboom of kado's
aan het eind toch.
ook wordt het pand onbewoonbaar verkleert door lekkages
een van de vrijwilligers was een high shool sweetheart van de assistent van de prins
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
hoi,
tweede film ging over weeskinderen, die in een oud pand leven zonder kerstboom of kado's
aan het eind toch.
ook wordt het pand onbewoonbaar verkleert door lekkages
een van de vrijwilligers was een high shool sweetheart van de assistent van de prins
annie??
morvan
-
- 265 berichten
- 0 stemmen
nee is niet annie
is een kerstfilm, met een prins enz
morvan
-
- 265 berichten
- 0 stemmen
hoi
zoek een titel
geloof aan het begin, wordt een straat aan beide zijden afgezet is geloof ik wel en melkboer.
swat teams kruipen langs de gevels naar een pand waar terroristen bommen aan het maken zijn.
eentje ruikt onraad en dan blazen ze het hele pand op
iemand??
Richsdr
-
- 33 berichten
- 24 stemmen
In Film > Overige films > film zoeken aan de hand van muziek:
Hopelijk zit ik goed hier.
Ik heb ongeveer 2 jaar geleden een film gezien (naam weet ik dus niet meer),
Daarin werd dacht ik aan het einde een nummer gespeeld wat een hit was met Thin Lizzy,
Whiskey in the Jar.
Ik zoek dus de film waarvan ik de titel niet meer weet.
Het nummer heb ik toen uit de film geript en er een MP3 van gemaakt.
Ik heb zelfs de band gevonden die dit gespeeld heeft ook die naam weet ik niet meer, maar ze kwamen uit zweden.
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen