• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.917 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.932 acteurs
  • 198.970 gebruikers
  • 9.370.279 stemmen

Ik zoek... een filmtitel #2

zoeken in:

morvan

• 265 berichten
  • 0 stemmen

hallo

bedankt net gekeken was die ik bedoelde, super

MVG

Morvan

Bij Film > Toplijsten en favorieten > Beste Chinese Films:

Hey guys misschien kan 1 van jullie mij helpen ik ben op zoek naar de naam van een asian movie (chinese/koreaanse film weer het niet cker) het is denk ik een thriller/misdaad in ieder geval er word een naakte vrouwenlichaam gevonden zonder hoofd en die detective is onder de indruk dat deze vermoorde vrouw zo goed voor zich zelf verzorgde niet wetende dat het zijn eigen dochters lichaam is eindstand een hele goeie asian movie is niet engels gesproken by the way wie weet alsjeblieft die titel van deze film mvg gilly hit me back hierzo of op [email protected]

morvan

• 265 berichten
  • 0 stemmen

Zat net naar the old guard trailer te kijkenen dacht aan een andere film soort gelijk begint met miljonair, iets met uitvinder supermagneten.

inhet begin zie je een vliegtuigje waarin drie miljonair stunt en neerstort

hij heeft een groep om zich die s\alle zo hun vaardigheden hebben

Zijn onsterfelijk??

Ghosts of zo, eindigt met omverwerpen dictator, superjacht wordt supermagneet

morvan

• 265 berichten
  • 0 stemmen

Hallo,

nog een

twee jonge dames komen elkaar in een vliegtuig tegen ze lijken als 2 druppels op elkaar.

ondanks dat ze op elkaar lijken is de en van rijke komaf en de andere arm.

voor de grap verwisselen ze van plaats om te kijken hoe de andere leeft

achteraf blijkt het een tweeling te zijn, die door een familie vete uit elkaar gehaald zijn en de ene bij een rijke familie terecht komt en de andere bij de "arme" familie

uiteindelijk komen ze tegenover elkaar tijdens een plaatselijk song contest

Shinobi

• 4305 berichten
  • 2550 stemmen

morvan schreef:

Zat net naar the old guard trailer te kijkenen dacht aan een andere film soort gelijk begint met miljonair, iets met uitvinder supermagneten.

inhet begin zie je een vliegtuigje waarin drie miljonair stunt en neerstort

hij heeft een groep om zich die salle zo hun vaardigheden hebben

Zijn onsterfelijk??

Ghosts of zo, eindigt met omverwerpen dictator, superjacht wordt supermagneet

Dat is 6 Underground (2019).

mikey

• 28986 berichten
  • 5136 stemmen

morvan schreef:

Hallo,

nog een

twee jonge dames komen elkaar in een vliegtuig tegen ze lijken als 2 druppels op elkaar.

achteraf blijkt het een tweeling te zijn, die door een familie vete uit elkaar gehaald zijn en de ene bij een rijke familie terecht komt en de andere bij de "arme" familie

vadt de psrent trap of een van de talloze vervolgen

narva77 (crew films)

• 12723 berichten
  • 6540 stemmen

mikey schreef:

vadt de psrent trap of een van de talloze vervolgen

The Parent Trap dus

morvan

• 265 berichten
  • 0 stemmen

klopt dit id hem thanks

morvan

• 265 berichten
  • 0 stemmen

narva77 schreef:

(quote)
The Parent Trap dus

Helaas, die gaat over kleine, jonge kinderen

Degene die ik bedoel zijn een jaar of 18.

er is ook een soort muziek wedstrijd, of soort miss verkiezing

degene die de rijke is gaat naar de arme familie. heeft een jurk nodig, geven met de familie een straat optreden om een jurk te kopen bij de kringloop, welke eerst van de rijke familie gedumpt is

Thudd

• 9 berichten
  • 816 stemmen

Bij Film > Cast en crew > John Wayne:

Ik ben op zoek naar een western waarin een scene zit waarbij een indiaan een halsketting in de mond van een vrouw duwt; bij mijn weten was dit een John Wayne western, maar welke?

Brix

• 19675 berichten
  • 5113 stemmen

Thudd Ik denk eerder dat het een scène is uit Shalako (1968)

Thudd

• 9 berichten
  • 816 stemmen

Brix schreef:

Thudd Ik denk eerder dat het een scène is uit Shalako (1968)

Thanks!!

MovieMind

• 6943 berichten
  • 0 stemmen

Thuglife2020 schreef:

Hey guys misschien kan 1 van jullie mij helpen ik ben op zoek naar de naam van een asian movie (chinese/koreaanse film weer het niet cker) het is denk ik een thriller/misdaad in ieder geval er word een naakte vrouwenlichaam gevonden zonder hoofd en die detective is onder de indruk dat deze vermoorde vrouw zo goed voor zich zelf verzorgde niet wetende dat het zijn eigen dochters lichaam is eindstand een hele goeie asian movie is niet engels gesproken by the way wie weet alsjeblieft die titel van deze film mvg gilly hit me back hierzo of op [email protected]

Ang-ma-reul Bo-at-da (2010) ?

morvan

• 265 berichten
  • 0 stemmen

Hallo,

nog een

De man uit de rijke familie heeft de tweeling verwekt bij de vrouw van de arme familie

niet parent trapp

Bubblez

• 2056 berichten
  • 2496 stemmen

morvan schreef:

Hallo,

Nog maar eens gaan zoeken en nu met succes! Het is een kerstfilm... maar gaat niet over een tweeling en ze lijken ook niet op elkaar.

Christmas in the Heartland (2017)

Trailer

morvan

• 265 berichten
  • 0 stemmen

Thanks bubblez

that's the one

super

tot de volgende keer

Alhoewel ik nu de films opsla bij mijn favoriete films, maar wordt een dagtaak, of monnikenwerk

Heb duizenden films gezien en ooit moderator bij een forum films, muziek, boeken enz

Maar burn-outs hersenschuddingen en meer geheugen kapot.

Ben aan het trainen, wordt steeds een beetje beter

morvan

• 265 berichten
  • 0 stemmen

zit 6 underground te kijken,genaamd ghost

pas een film gezien, dacht nieuw, met een groep die niet sterven (tot een onbepaald punt) de eerste en oudste is eeuwen oude vrouw ziet er wel jong uit.

wanneer ze neergeschoten worden staan ze vlot weer op dan worden ze opgejaagd door een pharmaseut, die via genetische manipulatie legers wil maken.

op een punt vluchten ze naar een verlaten frans dorp en verblijven in een oude kerk

ze worden verraden door een van hen.

die word aan het eind voor 100 jaar van de groep verbannen. op dat moment staan ze op een stuk rivierbdding van de thames links van de towerbridge op de zuidkant.

dit laatste weet ik omdat ik er vanaf de hippietijd regelmatig kom, voor fotowerk, lol

MovieMind

• 6943 berichten
  • 0 stemmen

morvan schreef:

pas een film gezien..

The Old Guard (2020)

morvan

• 265 berichten
  • 0 stemmen

hoi,

dank je, is hem inderdaad, mijn geheugen er uit ssd er in, lol

morvan

• 265 berichten
  • 0 stemmen

ga nog eens eentje proberen van jaren geleden

het speelt in de tijd van de kastelen in frankrijk

een vrouw (adelijk?) komt in een ondergronds labyrinth, met een verdiepte plaats met een offeraltaar met een neem aan een offeraltaar waar een baby ligt dat door een occulte leider/priester geofferd gaat worden.

er is een hoger gelegen rondgang met pilaren waar allemaal personen staan met lange gewaden met kappen op.

de vrouw weet beneden te komen grijpt het kind en vlucht.

ze komt in een dorpje en gaat een soort plaggenhut binnen, waar een vrouw woont, die met kruiden werkt en laat het kind daar.

later zie je haar in kleding van een edele een trap naar denk kasteel oploopt komt daar ook een kardinaal tegemoet ofzo

hier houd het op helaas, te lang terug

morvan

• 265 berichten
  • 0 stemmen

hallo nog een keer na jaren poging

bomexpert aan het werk een vrouw zit vast getaped aan een stuur inpandig met een bom.

hij redt het niet en komt nog net weg

kat en muis spel en denk aan het einde herhaalt zich deze scene alleen nu met zijn vrouw

wie oh wie??

RobbyT

• 215 berichten
  • 44 stemmen

Mensen, ik heb in de jaren 80 een Nederlandse of Belgische film gezien, waarin een schooljuffrouw lid wordt van een sekte. Aan het einde als de sekteleden zichzelf in brand willen steken, bedenkt ze zich op het allerlaatste moment en slaat op de vlucht. Weet iemand welke film ik bedoel?

morvan

• 265 berichten
  • 0 stemmen

hallo,

vorige week een nieuwe film gekeken, nu de titel al kwijt en nog niet ingevoerd.

aantal jongeren vallen in het water en duiken onder en komen in een droge ruimte, ze hebben allen aparte gaves en komen aan ieder een gekleurd amulet en moeten trainen om ieder hun krachten en ook hun voertuigen te kunnen gebruiken.

ze redden uiteindelijk het plaatsje waar ze wonen

Marvel film geloof ik

skinny_tie

• 1227 berichten
  • 3648 stemmen

morvan schreef:

hallo,

vorige week een nieuwe film gekeken, nu de titel al kwijt en nog niet ingevoerd.

Lijkt me Power Rangers (2017)

morvan

• 265 berichten
  • 0 stemmen

thanks

morvan

• 265 berichten
  • 0 stemmen

hallo

al wat jaartjes terug

een jonge chinese man is op zoek naar een winkeltje waar allerlei kleuren dacht kroepoek gebakken wordt

in het straatje lopen allemaal prostituees

hij is daar voor tijdelijk onderdak, wanneer die oude man even weggaat komt even binnen voor toilet en eet daarna kroepoek.

hij krijgt last met haar pooier geloof knokpartij

die prostituee wordt gedwongen omdat een hoofdagent haar dochter afgenomen heeft

komen ook oa 2 albino/ blonde broers in voor waar hij een hevig gevecht heeft eerste broer dood hij op z'n kop en breekt zijn nek. uiteindelijk zorgt hj dat de dochter terugkomt

voldoende??

Left4Dead

• 3240 berichten
  • 3691 stemmen

morvan schreef:

hallo

al wat jaartjes terug

een jonge chinese man is op zoek naar een winkeltje waar allerlei kleuren dacht kroepoek gebakken wordt

in het straatje lopen allemaal prostituees

hij is daar voor tijdelijk onderdak, wanneer die oude man even weggaat komt even binnen voor toilet en eet daarna kroepoek.

hij krijgt last met haar pooier geloof knokpartij

die prostituee wordt gedwongen omdat een hoofdagent haar dochter afgenomen heeft

komen ook oa 2 albino/ blonde broers in voor waar hij een hevig gevecht heeft eerste broer dood hij op z'n kop en breekt zijn nek. uiteindelijk zorgt hj dat de dochter terugkomt

voldoende??

Kiss of the Dragon (2001)

morvan

• 265 berichten
  • 0 stemmen

[quote]Left4Dead schreef:

(quote)

dat is hem

Thanks

morvan

• 265 berichten
  • 0 stemmen

hallo,

film met superheroes ze moeten zien te voorkomen dat de slechterikken nanonites die metaal eten ingezet worden, als voorbeeld wordt in parijs een raket met dit goedje op de eifeltoren die door die groen substantie weggevaagd wordt

neem aan dat dit voldoende is

MovieMind

• 6943 berichten
  • 0 stemmen

morvan schreef:

hallo,

film met superheroes ze moeten zien te voorkomen dat de slechterikken nanonites die metaal eten ingezet worden, als voorbeeld wordt in parijs een raket met dit goedje op de eifeltoren die door die groen substantie weggevaagd wordt

neem aan dat dit voldoende is

G.I. Joe: The Rise of Cobra (2009) ?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.