- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel #2
Ik zoek... een filmtitel #2
morvan
-
- 265 berichten
- 0 stemmen
hallo
bedankt net gekeken was die ik bedoelde, super
MVG
Morvan
Thuglife2020
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Bij Film > Toplijsten en favorieten > Beste Chinese Films:
Hey guys misschien kan 1 van jullie mij helpen ik ben op zoek naar de naam van een asian movie (chinese/koreaanse film weer het niet cker) het is denk ik een thriller/misdaad in ieder geval er word een naakte vrouwenlichaam gevonden zonder hoofd en die detective is onder de indruk dat deze vermoorde vrouw zo goed voor zich zelf verzorgde niet wetende dat het zijn eigen dochters lichaam is eindstand een hele goeie asian movie is niet engels gesproken by the way wie weet alsjeblieft die titel van deze film mvg gilly hit me back hierzo of op [email protected]
morvan
-
- 265 berichten
- 0 stemmen
Zat net naar the old guard trailer te kijkenen dacht aan een andere film soort gelijk begint met miljonair, iets met uitvinder supermagneten.
inhet begin zie je een vliegtuigje waarin drie miljonair stunt en neerstort
hij heeft een groep om zich die s\alle zo hun vaardigheden hebben
Zijn onsterfelijk??
Ghosts of zo, eindigt met omverwerpen dictator, superjacht wordt supermagneet
morvan
-
- 265 berichten
- 0 stemmen
Hallo,
nog een
twee jonge dames komen elkaar in een vliegtuig tegen ze lijken als 2 druppels op elkaar.
ondanks dat ze op elkaar lijken is de en van rijke komaf en de andere arm.
voor de grap verwisselen ze van plaats om te kijken hoe de andere leeft
achteraf blijkt het een tweeling te zijn, die door een familie vete uit elkaar gehaald zijn en de ene bij een rijke familie terecht komt en de andere bij de "arme" familie
uiteindelijk komen ze tegenover elkaar tijdens een plaatselijk song contest
Shinobi
-
- 4305 berichten
- 2550 stemmen
Zat net naar the old guard trailer te kijkenen dacht aan een andere film soort gelijk begint met miljonair, iets met uitvinder supermagneten.
inhet begin zie je een vliegtuigje waarin drie miljonair stunt en neerstort
hij heeft een groep om zich die salle zo hun vaardigheden hebben
Zijn onsterfelijk??
Ghosts of zo, eindigt met omverwerpen dictator, superjacht wordt supermagneet
Dat is 6 Underground (2019).
mikey
-
- 28986 berichten
- 5136 stemmen
Hallo,
nog een
twee jonge dames komen elkaar in een vliegtuig tegen ze lijken als 2 druppels op elkaar.
achteraf blijkt het een tweeling te zijn, die door een familie vete uit elkaar gehaald zijn en de ene bij een rijke familie terecht komt en de andere bij de "arme" familie
narva77 (crew films)
-
- 12723 berichten
- 6540 stemmen
vadt de psrent trap of een van de talloze vervolgen
morvan
-
- 265 berichten
- 0 stemmen
klopt dit id hem thanks
morvan
-
- 265 berichten
- 0 stemmen
Helaas, die gaat over kleine, jonge kinderen
Degene die ik bedoel zijn een jaar of 18.
er is ook een soort muziek wedstrijd, of soort miss verkiezing
degene die de rijke is gaat naar de arme familie. heeft een jurk nodig, geven met de familie een straat optreden om een jurk te kopen bij de kringloop, welke eerst van de rijke familie gedumpt is
Thudd
-
- 9 berichten
- 816 stemmen
Bij Film > Cast en crew > John Wayne:
Ik ben op zoek naar een western waarin een scene zit waarbij een indiaan een halsketting in de mond van een vrouw duwt; bij mijn weten was dit een John Wayne western, maar welke?
Brix
-
- 19675 berichten
- 5113 stemmen
Thudd Ik denk eerder dat het een scène is uit Shalako (1968)
Thudd
-
- 9 berichten
- 816 stemmen
Thudd Ik denk eerder dat het een scène is uit Shalako (1968)
Thanks!!
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
Hey guys misschien kan 1 van jullie mij helpen ik ben op zoek naar de naam van een asian movie (chinese/koreaanse film weer het niet cker) het is denk ik een thriller/misdaad in ieder geval er word een naakte vrouwenlichaam gevonden zonder hoofd en die detective is onder de indruk dat deze vermoorde vrouw zo goed voor zich zelf verzorgde niet wetende dat het zijn eigen dochters lichaam is eindstand een hele goeie asian movie is niet engels gesproken by the way wie weet alsjeblieft die titel van deze film mvg gilly hit me back hierzo of op [email protected]
morvan
-
- 265 berichten
- 0 stemmen
Hallo,
nog een
De man uit de rijke familie heeft de tweeling verwekt bij de vrouw van de arme familie
niet parent trapp
Bubblez
-
- 2056 berichten
- 2496 stemmen
Hallo,
Nog maar eens gaan zoeken en nu met succes! Het is een kerstfilm... maar gaat niet over een tweeling en ze lijken ook niet op elkaar.
morvan
-
- 265 berichten
- 0 stemmen
Thanks bubblez
that's the one
super
tot de volgende keer
Alhoewel ik nu de films opsla bij mijn favoriete films, maar wordt een dagtaak, of monnikenwerk
Heb duizenden films gezien en ooit moderator bij een forum films, muziek, boeken enz
Maar burn-outs hersenschuddingen en meer geheugen kapot.
Ben aan het trainen, wordt steeds een beetje beter
morvan
-
- 265 berichten
- 0 stemmen
zit 6 underground te kijken,genaamd ghost
pas een film gezien, dacht nieuw, met een groep die niet sterven (tot een onbepaald punt) de eerste en oudste is eeuwen oude vrouw ziet er wel jong uit.
wanneer ze neergeschoten worden staan ze vlot weer op dan worden ze opgejaagd door een pharmaseut, die via genetische manipulatie legers wil maken.
op een punt vluchten ze naar een verlaten frans dorp en verblijven in een oude kerk
ze worden verraden door een van hen.
die word aan het eind voor 100 jaar van de groep verbannen. op dat moment staan ze op een stuk rivierbdding van de thames links van de towerbridge op de zuidkant.
dit laatste weet ik omdat ik er vanaf de hippietijd regelmatig kom, voor fotowerk, lol
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
pas een film gezien..
The Old Guard (2020)
morvan
-
- 265 berichten
- 0 stemmen
hoi,
dank je, is hem inderdaad, mijn geheugen er uit ssd er in, lol
morvan
-
- 265 berichten
- 0 stemmen
ga nog eens eentje proberen van jaren geleden
het speelt in de tijd van de kastelen in frankrijk
een vrouw (adelijk?) komt in een ondergronds labyrinth, met een verdiepte plaats met een offeraltaar met een neem aan een offeraltaar waar een baby ligt dat door een occulte leider/priester geofferd gaat worden.
er is een hoger gelegen rondgang met pilaren waar allemaal personen staan met lange gewaden met kappen op.
de vrouw weet beneden te komen grijpt het kind en vlucht.
ze komt in een dorpje en gaat een soort plaggenhut binnen, waar een vrouw woont, die met kruiden werkt en laat het kind daar.
later zie je haar in kleding van een edele een trap naar denk kasteel oploopt komt daar ook een kardinaal tegemoet ofzo
hier houd het op helaas, te lang terug
morvan
-
- 265 berichten
- 0 stemmen
hallo nog een keer na jaren poging
bomexpert aan het werk een vrouw zit vast getaped aan een stuur inpandig met een bom.
hij redt het niet en komt nog net weg
kat en muis spel en denk aan het einde herhaalt zich deze scene alleen nu met zijn vrouw
wie oh wie??
RobbyT
-
- 215 berichten
- 44 stemmen
Mensen, ik heb in de jaren 80 een Nederlandse of Belgische film gezien, waarin een schooljuffrouw lid wordt van een sekte. Aan het einde als de sekteleden zichzelf in brand willen steken, bedenkt ze zich op het allerlaatste moment en slaat op de vlucht. Weet iemand welke film ik bedoel? 
morvan
-
- 265 berichten
- 0 stemmen
hallo,
vorige week een nieuwe film gekeken, nu de titel al kwijt en nog niet ingevoerd.
aantal jongeren vallen in het water en duiken onder en komen in een droge ruimte, ze hebben allen aparte gaves en komen aan ieder een gekleurd amulet en moeten trainen om ieder hun krachten en ook hun voertuigen te kunnen gebruiken.
ze redden uiteindelijk het plaatsje waar ze wonen
Marvel film geloof ik
skinny_tie
-
- 1227 berichten
- 3648 stemmen
hallo,
vorige week een nieuwe film gekeken, nu de titel al kwijt en nog niet ingevoerd.
morvan
-
- 265 berichten
- 0 stemmen
hallo
al wat jaartjes terug
een jonge chinese man is op zoek naar een winkeltje waar allerlei kleuren dacht kroepoek gebakken wordt
in het straatje lopen allemaal prostituees
hij is daar voor tijdelijk onderdak, wanneer die oude man even weggaat komt even binnen voor toilet en eet daarna kroepoek.
hij krijgt last met haar pooier geloof knokpartij
die prostituee wordt gedwongen omdat een hoofdagent haar dochter afgenomen heeft
komen ook oa 2 albino/ blonde broers in voor waar hij een hevig gevecht heeft eerste broer dood hij op z'n kop en breekt zijn nek. uiteindelijk zorgt hj dat de dochter terugkomt
voldoende??
Left4Dead
-
- 3240 berichten
- 3691 stemmen
hallo
al wat jaartjes terug
een jonge chinese man is op zoek naar een winkeltje waar allerlei kleuren dacht kroepoek gebakken wordt
in het straatje lopen allemaal prostituees
hij is daar voor tijdelijk onderdak, wanneer die oude man even weggaat komt even binnen voor toilet en eet daarna kroepoek.
hij krijgt last met haar pooier geloof knokpartij
die prostituee wordt gedwongen omdat een hoofdagent haar dochter afgenomen heeft
komen ook oa 2 albino/ blonde broers in voor waar hij een hevig gevecht heeft eerste broer dood hij op z'n kop en breekt zijn nek. uiteindelijk zorgt hj dat de dochter terugkomt
voldoende??
morvan
-
- 265 berichten
- 0 stemmen
morvan
-
- 265 berichten
- 0 stemmen
hallo,
film met superheroes ze moeten zien te voorkomen dat de slechterikken nanonites die metaal eten ingezet worden, als voorbeeld wordt in parijs een raket met dit goedje op de eifeltoren die door die groen substantie weggevaagd wordt
neem aan dat dit voldoende is
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
hallo,
film met superheroes ze moeten zien te voorkomen dat de slechterikken nanonites die metaal eten ingezet worden, als voorbeeld wordt in parijs een raket met dit goedje op de eifeltoren die door die groen substantie weggevaagd wordt
neem aan dat dit voldoende is