Power Rangers (2017)

Canada / Verenigde Staten
Actie / Avontuur

geregisseerd door Dean Israelite
met Dacre Montgomery, Naomi Scott en RJ Cyler

Vijf gewone middelbare scholieren moeten iets buitengewoons worden. Ze ontdekken dat hun kleine thuisstadje Angel Grove en de rest van de wereld op het punt staat vernietigd te worden door een buitenaardse bedreiging. Gekozen door het lot komen onze helden er al snel achter dat zij de enigen zijn die de planeet kunnen redden. Maar om dat te doen, moeten ze hun persoonlijke problemen zien te overkomen en samenwerken als de Power Rangers, voordat het te laat is.

avatar van Decec
Een goede actie/avontuur/SF film...
Prima verhaal...
Uitstekend mooi gemaakte SF...
Prima acteerwerk...
Mooi HD kwaliteit breedbeeld...
Jammer geen 3D aanwezig...
Prima achtergrond geluid/muziek met Dolby Digital...
Heerlijk genoten...

De lage score voor deze film verbaasd me enigszins wel.
Ik vond hem best goed, heel goed zelfs.
Ik ben ermee akkoord dat het geen hoogstaand scenario is, maar je weet dat je dat bij dit soort films kan verwachten.
Ik bekijk dit puur als een actieprent die je moet zien met veel fantasie.
De, voor mij, onbekende cast deed het goed, en de speciale effecten zijn puik.
2 uur duurt de film bijna, maar ik heb er geboeid zitten naar kijken, erg kleurrijk ook zijn de beelden.
Vervelen doe je je niet met een film als deze.
Rest me nog te zeggen dat ook de soundtrack prachtig is.
Voor mijn part mag er gerust een tweede deel komen.

avatar van jeroentjuhhhhh
Doodzonde dat het zonodig een 'wholesome' origin-verhaaltje moet zijn. Eerste anderhalf uur(!) is derhalve verschrikkelijk. Wanneer ze dan eindelijk goed in hun gekleurde vel zitten, is het weer nostalgisch genieten. Jammer (maar logisch in dit geval) dat het een CGI-fest is, ben zelf van vroeger uit juist enorm fan van dit soort werk met miniatuur sets en rubberen pakken. Nogal twijfelachtige muziekkeuzes verder Hopelijk volgt er nog een Power Rangers film die lekker voort kan bouwen op wat hier is neergezet, met meer focus op actie... want dat was prima genietbaar.

avatar van umbra
Nog wel vermakelijk deze verfilming vd genaamde serie, was in de 90's als kind grote fan vd serie. De aanlop naar het uiteindelijk power ranger zijn duurt langer dan gedacht, dat is wel een minpunt, het laatste halfuur was beter. 6/10

avatar van Agent47
Al keek ik vroeger er nooit naar omdat het zo nep overkwam en ik vond de Power Rangers maar stom, vond ik deze film verrassend aardig.

De SFX was goed. Acteerwerk niet slecht. Redelijk verhaal voor zo een film als deze. Goed te doen voor een keer.

avatar van Thorongil
Opgegroeid in de 90's met Power Rangers en TMNT dus eindelijk deze versie eens gezien. Best wat saai. Wat leuke actie in het de laatste 15-20 minuten maar tegen dan was het schip eigenlijk al gezonken.

avatar van krosnicky
The Power Rangers zijn 1 maand ouder dan ik dus kan ik mij De 3 seizoenen van Mighty Morphin niet echt scherp herinneren wat ik me dan wel herinner zijn latere seizoenen zoals O.a Lost Galaxy , S.P.D en Wild Force en die waren leuk om naar te kijken en toen werd ik ouder en liet ik The Power Rangers achter me en dat was dat tot vorig jaar toen zag ik de Trailer van deze film en dacht ik van ja meschien is bekijken ik had er geen hoge verwachtingen bij maar ik wou hem wel is zien en toen besloot ik Netflix te nemen en zag ik dat alle seizoen van 1993 tot 2017 er op stonden en begon ik ze te bekijken en ik moet zeggen het kwam soms wat klungelig en on professioneel over maar ik vind ze wel leuk om te bekijken als leuk tussen Doortje als ik is 20 min niks te doen heb of bij het ombijt voor ik naar het werk ga en nu zit ik reed aan Alien Rangers en ben ik helemaal in de ban van Power rangers had The Movie al bekeken en ik vond dat het tijd was voor de 2017 versie nu de 2017 versie is niet meer klungelig is professioneel en bevat ook betere acteurs het verhaal is ook goed in elkaar gezet en die high school Breakfast club teen movie gedeelten vond ik ook wel leuk maar zoals bijna iedereen het hier zegt het was te lang ze hadden beter 1 uur intro gedaan en 50 min Power rangers i.p.v 90 min intro en 20 min Power Rangers en wtf hebben ze met Goldar gedaan die was echt de grootste teleurstelling van de film ik hoop als er een deel 2 komt dat het daarin duidelijk word dat Goldar in deze film niet zijn volledige vorm had aangenomen en dat hij in de volgende film wel zijn volledige vorm en stem krijgt en liefst weer ingesproken door Kerrigan Mahan zoals in de serie en hopelijk gebruiken ze in de 2de film de verhalen lijn dat Tommy 1st de slechte is en dan de goeie Groene Ranger word .