Christmas in the Heartland (2017)

Alternatieve titels: The Christmas Trap | Southern Christmas

1 stem

Familie

geregisseerd door Harvey Lowry
met Sierra McCormick, Brighton Sharbino en Bo Derek

Kara en Jessie zijn twee tienermeisjes uit heel verschillende werelden, maar met een beetje kerstmagie ontdekken ze dat ze veel meer gemeen hebben dan ze ooit hadden gedacht. Kara Gentry heeft altijd alles gehad wat geld kan kopen. Jessie Wilkins komt van de andere kant van de medaille. Als beide meisjes naar huis vliegen om kerst te vieren en naast elkaar komen te zitten, ontstaat er een onwaarschijnlijke vriendschap.