ad

Met onder meer: Tessa Thompson, Nnamdi Asomugha en Eva Longoria

Releasedatum: 27 januari 2020

• Amazon Prime Bekijk via Amazon Prime

Over Sylvie's Love

"Sometimes the right love comes at the wrong time."

In het jaar 1957 streeft Sylvie een carrière als televisieproducente na. In de zomer ontmoet ze de getalenteerde saxofonist Robert en de twee vallen als een blok voor elkaar. Hun relatie houdt echter niet stand. Jaren glijden voorbij waarin de wereld en de levens van Sylvie en Robert aan verandering onderhevig zijn. Wanneer de twee elkaar opnieuw tegenkomen, ontdekken ze dat hun gevoelens voor elkaar dezelfde zijn gebleven.

imageimageimage

avatar van schumacher

schumacher

Best een fijne film maar mocht iets korter zijn geweest.

• 20922 berichten

Heerlijke ouderwetse liefdesfilm waar je wordt meegenomen in de liefde. Tel daarop de werkelijk geniale soundtrack en je hebt een heerlijke avond en wat de lengte betreft zulke films mogen eigenlijk nooit stoppen..

scorsese

Uitstekende film over een vrouw die in de platenzaak van haar vader werkt en een saxofonist ontmoet. Een klassiek aandoend liefdesdrama (en niet alleen vanwege de tijdsperiode waarin het verhaal zich afspeelt). Stijlvol aangekleed met mooie kostuums en prima soundtrack. De film heeft een aangenaam tempo en er is een goeie chemie tussen de twee hoofdrolspelers.

avatar van EJ Steenbergen

EJ Steenbergen

Uitstekende film. Het verhaal is "matig" in vergelijking met wat je ogen en oren voorgeschoteld krijgen. Sfeer en muziek zijn in mijn optiek briljant. Ik heb genoten vanaf minuut 1. Heerlijke avond gehad!

BBarbie

Sympathieke film zonder overbodige toeters of bellen over een haperende liefdesrelatie. Naast het prima acteerwerk valt vooral de excellente soundtrack op. Een ware traktatie. Ik hoop dat er nog meer van dit soort sfeerrijke, goedgevoel films gemaakt worden. Want erg mooi.

avatar van mezzanine

mezzanine

Tegenvaller. Ziet er prachtig uit, maar voelt heel leeg, alsof ik naar instagram zat te kijken. Verhaal blijft oppervlakkig, evenals personages. Daarnaast voelde ik geen enkele vonk tussen hoofdrolspelers, spel voelde zelfs houterig aan.

avatar van YUER

YUER

mooi liefdes verhaal en in een mooi jasje gestoken jaren 70 bedoel ik maar the beste love storis is nog altijd

the notebook natuurlijk .

avatar van eldorado

eldorado