• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.079 films
  • 12.212 series
  • 33.983 seizoenen
  • 647.092 acteurs
  • 199.014 gebruikers
  • 9.372.317 stemmen

Ik zoek... een filmtitel #2

zoeken in:

Vurnality

• 2 berichten
  • 0 stemmen

hmmm, lijkt er wel op ik ga ze checken, mis hem echt

Alexander1900

• 1708 berichten
  • 563 stemmen

Vurnality schreef:

hmmm, lijkt er wel op ik ga ze checken, mis hem echt

Anders wel deze... Doom (2005)

stfuympos

• 13359 berichten
  • 731 stemmen

SPT schreef:

Ik ben op zoek naar een film, waarschijnlijk uit de jaren '90, waarin een criminele jongen/man samen met zijn vriendin op de vlucht is voor de politie. Zij wil het geweld niet, maar hij dwingt haar min of meer om er in mee te gaan en geeft haar een revolver (die ze tegen haar zin accepteert). Het eindigt allemaal met een shootout met de politie, volgens mij bij een Motel.

True Romance?

SPT

• 433 berichten
  • 3237 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
True Romance?

Nee, True Romance draait om ware liefde, Alabama is juist de persoon met een wat grimmigere achtergrond, terwijl Clarence haar reddende engel is en geen criminele achtergrond heeft. Natuurlijk loopt het daar allemaal wel aardig uit de hand .

De film waar ik naar op zoek ben is denk ik vrij onbekend, en ik weet ook niet of het een goede of slechte film is. Ik heb hem gekeken in mijn jeugd, kan me er helaas niet zoveel meer van herinneren.

(verwijderd)

• 1480 berichten
  • 0 stemmen

Googelen op 'True Romance similar movies' misschien? Ook ik had direct daar op gegokt als ik het had gelezen, Alabama wilt ondanks haar achtergrond namelijk echt geen geweld. Eindigt ook bij een motel. Zelfde plot verder. Doublecheck de titel eens zou ik zeggen.

morvan

• 265 berichten
  • 0 stemmen

hallo,

ben op zoek naar een film over een dacht kok horeca eigenaar denk in een grote stad in Engeland (Londen?), zijn vrouw. vriendin/partner is onderweg naar een kleine plaats dorp en vindt een leuk klein pand, ik geloof een pub. Voor zover ik mij herinner rijd ze in een cabrio en verongelukt tijdens het bellen.

Hij vervalt in een verbitterd man verpest zijn naam, uiteindelijk gaat hij naar dat dorp, wat nogal wat weerstand oproept bij d plaatselijke bevolking.

1 of 2 vaste pub klanten zet hij het eten voor en eind goed al goed.

was ff kort door de bocht, bij twijfel zal ik mij proberen mij meer te herinneren.

thnx in advance

morvan

• 265 berichten
  • 0 stemmen

zou hem moeten zijn.

nu even zoeken waar ik die heb, haha

thanks

MannyNL

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek een oude film. In het begin krijgt een stel een ongeluk en zij overlijdt. Hij ziet daarna getallen op mensen hun hoofd, die mensen overlijden dan vlak erna. Dat probeert hij dan tegen te houden.

Iemand een idee??

Bubblez

• 2057 berichten
  • 2498 stemmen

MannyNL schreef:

Ik zoek een oude film. In het begin krijgt een stel een ongeluk en zij overlijdt. Hij ziet daarna getallen op mensen hun hoofd, die mensen overlijden dan vlak erna. Dat probeert hij dan tegen te houden.

Iemand een idee??

The Frighteners (1996) of een videoclip van Nickleback.

Daan258

• 3671 berichten
  • 2445 stemmen

Bubblez schreef:

(quote)

The Frighteners (1996) of een videoclip van Nickleback.

Haha, ik dacht ook gelijk aan de videoclip van Nickleback

Gave clip trouwens.

indomovie

• 1 berichten
  • 1 stemmen

Geen idee of ik hier aan het juiste adres ben, maar ik ben op zoek naar een Indonesische film over de onafhankelijkheidsoorlog met Nederlands. De film zou Indonesisch gesproken zijn en begin 1980 gefilmd zijn. Iemand enig idee waar dit over gaat of waar ik zou kunnen zoeken? Vriendelijke groet

deKrijger7

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek ook een film, ben benieuw of iemand mij kan helpen.

Het is een oude film, die gaat over een stief broer en zus. Ze wonen bij elkaar, en door de jaren heen houden ze allebei een dagboek bij met alle namen van hun veroveringen erin. Stiekem is hij verliefd op haar, en na een lange periode komt zij daar achter. Op dat moment besluiten ze samen een weddenschap af te sluiten, de winnaar mag doen met de ander wat hij wilt. Als hij eenmaal de weddenschap heeft gewonnen wilt hij haar niet meer.

Hij of zij kopieert het dagboek van de ander en deelt dit uit op school. De jongen vertrekt dan voorgoed.

Alvast bedankt

Bubblez

• 2057 berichten
  • 2498 stemmen

deKrijger7 schreef:

Ik zoek ook een film, ben benieuw of iemand mij kan helpen.

Het is een oude film...

Cruel Intentions (1999)

deKrijger7

• 2 berichten
  • 0 stemmen

fantastisch, bedankt!

Dit is hem inderdaad

xRoxybos

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Hallo, ik ben op zoek naar een film!

Het gaat over een meisje dat heel erg word gepest omdat iemand anders dingen op haar socialmedia heeft geschreven en ze denken dat zij dat zelf heeft gedaan. Samen met haar moeder gaat ze midden in de nacht verhuizen/weglopen van de problemen. Ze gaat naar een andere school waar haar moeder als dramadocent (denk ik) werkt en waar ze kennis maakt met een jongen die bij de ‘populaire’ mensen hoort. Ook is er een geschiedenis leraar die elke les helemaal verkleed om zich in de rol te kunnen verdiepen. Dan gebeurt er van alles met de oude meisjes die haar gepest hadden op de vorige school.

Van de geschiedenis leraar moet ze een filmpje maken van een gebeurtenis in haar leven. Samen met 2 andere jongens maakt ze een filmpje over iets met een heks...

Weet iemand hoe deze film heet?

Bubblez

• 2057 berichten
  • 2498 stemmen

xRoxybos schreef:

Hallo, ik ben op zoek naar een film!

Het gaat over een meisje...

Nowhere Safe (TV Movie 2014)

Alexander1900

• 1708 berichten
  • 563 stemmen

Edit: heb de film gevonden. 11:14 (2003)

Ik ga nu zelf de hulplijn inschakelen.

Er is een scene op een begraafplaats en een stel heeft seks en uiteindelijk gaat er eentje dood doordat een grafsteen op het hoofd valt omdat ze zo tekeer gingen. In de film gaan er volgens mij meerdere mensen dood en je hebt met meerdere mensen (verhaallijnen) te maken die uiteindelijk bij elkaar komen...

Vroeger heb ik deze film vaak op tv gezien en schat dat de film uit 2000 - 2005 komt.

In Film > Algemeen > Gezocht film naam:

Ik ben op zoek naar naam van de film die over een groep scholieren (meisjes) die bezig zijn met het spelen van een duivel (een van deze meisjes zou later zo veel macht hebben). Zo is een andere meisje bijvoorbeeld haar haar verdwenen of andere kleurtje hebben enzo...

Ik weet de naam van de film niet meer... iemand? ??

Bubblez

• 2057 berichten
  • 2498 stemmen

Crain Rainbow schreef:

In Film > Algemeen > Gezocht film naam:

Ik ben op zoek naar naam van de film die over een groep scholieren (meisjes) die bezig zijn met het spelen van een duivel...

The Craft (1996)

KimberleyL

• 56 berichten
  • 19 stemmen

Hoi allemaal, ik wil heel graag deze film nog kijken vanavond hoop dat iemand mij kan helpen.

Het gaat over een vrouw die ligt in coma, die wordt wakker en er zit een man bij haar (zogenaamd haar echtgenoot) maar op het einde van t verhaal blijkt t haar echtgenoot helemaal niet te zijn) Dankje alvast

Bubblez

• 2057 berichten
  • 2498 stemmen

KimberleyL schreef:

Hoi allemaal, ik wil heel graag deze film nog kijken vanavond hoop dat iemand mij kan helpen.

Het gaat over een vrouw die ligt in coma, die wordt wakker en er zit een man bij haar (zogenaamd haar echtgenoot) maar op het einde van t verhaal blijkt t haar echtgenoot helemaal niet te zijn) Dankje alvast

While You Were Sleeping (1995) of The Vow (2012) ?

KimberleyL

• 56 berichten
  • 19 stemmen

Nee het is een beetje een triller idee, die man wilt die vrouw op het einde ombrengen

KimberleyL

• 56 berichten
  • 19 stemmen

KimberleyL schreef:

Ik kan me iets herinneren dat ze met die man mee gaat ( haar eigen man ligt ook in coma?) en ze gaat mee met de verkeerde man haar zwager? Op het einde wordt ze gered door haar eigen man en ze komt er op een gegeven moment zelf ook achter dat die man niet haar man is

Bubblez

• 2057 berichten
  • 2498 stemmen

Aaah, dan is het Possession (2009)

KimberleyL

• 56 berichten
  • 19 stemmen

Yes, Yes! Dat is hem Dankje wel

In Overig > Algemeen > Gezocht naar naam serie of film:

Hallootjes, ik zoek de naam van de nederlandse serie of film waarin een een meisje een ander meisje vermoord... Het meisje had hetzelfde beeldje gekregen van een jongen en dat andere meisje was zo jaloers dat ze het meisje bleekmiddel liet drinken en daarna in de badkamer wou ophangen maar ze viel op de grond door het gewicht en wurgde haar met het koord ... Weet iemand waar ik het over heb??

skinny_tie

• 1227 berichten
  • 3648 stemmen

Yelle Hlstn schreef:

Hallootjes, ik zoek de naam van de nederlandse serie of film waarin een een meisje een ander meisje vermoord... Het meisje had hetzelfde beeldje gekregen van een jongen en dat andere meisje was zo jaloers dat ze het meisje bleekmiddel liet drinken en daarna in de badkamer wou ophangen maar ze viel op de grond door het gewicht en wurgde haar met het koord ... Weet iemand waar ik het over heb??

Schemer (2010)

Zou kunnen maar ik denk niet dat het dat is toch bedankt!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.