menu

Film / Algemeen / Ik zoek... een filmtitel #2

zoeken in:
Bij Film > Genres en landen > Overval / inbraak / heist films:

Wie weet hoe deze film heet:
het speelt zich af in een klooster waar volgens het klooster de spijker ligt die gebruikt is aan het kruis van Jezus is
vervolgens mag van het klooster de kluis nooit maar dan ook nooit geopend worden waar de spijker in ligt
Dan komt er een dief die de spijker wil stelen maar dan blijkt er niets in de kluis te liggen
deze film heb ik ooit in de bibliotheek geleend maar die weten het ook niet hoe deze film heet

dropie schreef:

Wie weet hoe deze film heet: het speelt zich af in een klooster waar volgens het klooster de spijker ligt die gebruikt is aan het kruis van Jezus...

Dark Relic (2010) ?

Goedemiddag, ik ben ook opzoek naar een film,
Het is een beetje creepy film die ik Jaren geleden op tv heb gezien.. ik denk dat die uit de 90s komt.
De film gaat over een gezin met een dochter die niet meer wilt praten.
Ze verhuizen naar een oud groot huis is een ander dorp..daar begint de dochter met daar geesten spelen. Ook spelen ze met vliegtuigjes op haar kamer. maar als de moeder binnen komt omdat ze haar kind dan wel hoort praten vallen de vliegtuigjes uit de lucht.
Verder in de film blijken de geesten 2 jonge kinderen te zijn die via de dochter wraak willen nemen op de moordenaar.. dit blijkt de wijkagent te zijn.
Op het einde gaat de agent dood en vinden de geesten rust.
Ik ben benieuwd of iemand weet hoe deze film heet. Je zou me er erg blij mee maken. Alvast bedankt!!

koudwatervrees schreef:
Ik ben op zoek naar een film titel en ik kan de film niet meer vinden en ik zou hem graag nog eens bekijken.

Ik heb hem denk ik voor een half jaar terug gezien op nedflix maar ook in me geschiedenis kan ik hem niet terug vinden....
Nou goed zou hem eens omschrijven in de hoop dat het een van jullie iets zegt.

Het verhaal begint dat er een flat wordt opgeblazen waar een Russische journalist met zijn moeder woont. Al snel blijkt dat de geheime dienst (kgb) er achter zit.
Via zijn werk bij de krant leert hij ook een dame kennen waar hij een verhouding mee krijgt.
Deze dame protesteert tegen het Kremlin en doet later een rugzak om met daarin een bom en loopt een metro station in.
Later blijkt dat zij zichzelf niet heeft opgeblazen maar dat alles met opzet opgezet is door de geheime dienst die hij van af nu op zijn nek heeft zitten en hij moet hier dan ook van uit de klauwen blijven en proberen te ontsnappen.

Hopelijk kan iemand mij hier in verder helpen....

Mvg Dennis.

Beste Dennis,

Heb jij ondertussen te titel van deze film gevonden? Ik ben namelijk ook al een tijdje opzoek naar deze film.

Groeten,

Esra

Esra van Ark, het betreft een post uit 2015, maar toch;

Dit is Die Vierte Macht (2012)

avatar van Marloes De Lang-Batenburg
In Film > Overige films > Drama film over zieke moeder:

Ik ben opzoek naar een film en hoop zo dat iemand mij kan helpen...

Drama film
Over een zieke moeder....
Die thuis wordt verpleegd...
Moeders wensen was dat haar man niet alleen zou blijven en met de verpleegster verder zou gaan...
Op t moment van overleiden zit ze in verveelding op een schommel en ze schommelt hoger en hoger tot ze in de hemel is....
Ze heeft brieven voor haar dochter na gelaten en die mag ze openen op een bepaalde leeftijd...

Ik denk dat ik deze film gezien heb rond 2003

Ik hoop zo dat iemand weet welke film ik bedoel!!!

Groeten marloes

In Filmdragers en apparatuur > Titels > titel vergeten:

haai ik zoek een film maar ben de titel vergeten
het gaat over een man en en vrouw die elkaar jongen hebben ontmoet
ze willen graag een kindje maar de vrouw kan niet zwanger worden
dus doen ze het via een donor

dit meisje heeft zelf ook een vriend maar die vriend mishandeld haar
en uiteindelijk komt ze bij de man en vrouw te wonen

maar ze word verliefd op de man en probeert zijn vrouw te vermoorden (dit lukt niet)

ze wil de baby opvoedn met de man zonder zijn vrouw
(de man wil dit niet
hierom word ze boos en uiteindelijk bevalt ze en ontvoerd ze de baby naar een huisje ergens in (in, bij) het bos

iemand die deze film kent of heeft gezien ?

Marloes De Lang-Batenburg schreef:

Ik ben opzoek naar een film en hoop zo dat iemand mij kan helpen...

Je zoekt God's New Plan (1999)
(In z'n geheel te zien op YouTube)

dilayla3 schreef:

haai ik zoek een film maar ben de titel vergeten

Je zoekt When the Bough Breaks (2016)

avatar van Marloes De Lang-Batenburg
Ja dat is hem!!!! Ga hem binnen kort kijken!!! Super bedankt!!!!!

jaaa die bedoel ik!!! dankjewelll

In Film > Overige films > Ik zoek een film die op Nickelodeon is geweest:

Een aantal jaar geleden was er op Nickelodeon een film en die ging over: een jongen die met zijn vrienden de schoonmakers van een winkel centrum zijn en die jongen kon goed zingen volgensmij. Er kwam ook een meisje in voor haar vader had volgensmij een muziek winkel, dat meisje en die jongen vonden elkaar leuk. Er kwam ook een ander meisje (bitch, populair meisje) in voor. Die zorgde ervoor dat die jongen beroemd werd. Maar voor de rest weet ik niet meer hoe die gaat dus weet iemand de titel van de film mischien?

Lotteslot schreef:

Een aantal jaar geleden was er op Nickelodeon een film en die ging over: een jongen die met zijn vrienden de schoonmakers van een winkel centrum zijn...

The American Mall (2008)

Ik zoek de titel van een film die ik erg lang geleden gezien heb. Ik denk dat de film uit de 80's komt, en speelt in de 70's

Een vrouw hoort via een brief dat haar man is overleden in de (vietnam?) oorlog. Ze zoekt troost bij een jongen op een hele intieme fysieke manier.. Mogelijk vertel ik het in de omgekeerde volgorde.

Er staat me bij dat het speelde in een vakantiehuisje / strand setting

De film heeft destijds erg veel indruk op me gemaakt. Hopelijk kan iemand dit plaatsen. Google laat me in de steek.

yep, bedankt!!

In Film > Overige films > film:

hallo,

ik zoek een film :
het gaat over een vrouw die misbruikt is door haar man, ze zet haar eigen dood in scene in een grot , jaren later komt haar man dit te weten en zoekt haar. ik weet nog dat ze dan fotograaf was.

Weet iemand welke film dit is ?

sandratje schreef:
ik zoek een film :
het gaat over een vrouw die misbruikt is door haar man, ze zet haar eigen dood in scene in een grot

Dat is Stranger in My Bed (2005)

Bij Film > Genres en landen > Romantische komedie:

Wie oh wie kan mij helpen.
Ik ben opzoek naar de titel van een film met het volgende onderwerp..

Een vrouw heeft in een dorpje een bakkerij en krijgt regelmatig een vaste mannelijke klant waarvan ze precies weet wat hij wilt, haar collega's proberen haar te stimuleren hem aan te spreken. Aan de hand van een prijs (doormiddel van visitekaartjes) komt ze met hem in contact en durft hem mee uit te vragen. Volgens mij belt ze hem op als ze in bad ligt.
Die man is naar mijn weten (kinder)arts.
Haar bakkerij wordt verbouwd, volgens mij verkoopt ze zelf gemaakte biologische producten.

Ik dacht dat de hoofdpersoon gespeelt werdtdoor Katharine heigl. Maar niet dus.

In Film > Overige films > Ik zoek een titel van een film:

Genre: Drama

Hey mensen,

Ik heb een vraag.
Ik heb 10 jaar geleden een film gezien op rtl 4 over een jongen die naar een andere stad moet verhuizen en ook naar een andere middelbare school/universiteit moet. Vervolgens wordt hij verliefd op een studiegenootje/meisje, echter is dit meisje al gekoppeld aan een van de leider van een pestgroep op die school. De nieuwe jongen gaat om met het meisje volgens mij en wordt vervolgens in elkaar geslagen door de groep jongens/persters. De nieuwe jongen wordt een kastplantje en ligt in coma. Hij moet dus weer revalideren en gaat vervolgens weer terug naar diezelfde universiteit om zijn studie met alle beperkingen voort te zetten(einde van de film zie je de jongen de trappen naar de ingang van school oplopen met veel moeite). Er volgt een rechtzaak voor de pesters....

Kan iemand mij helpen het is gebaseerd op een waargebeurd verhaal. Iemand???

Groetjes!

Hoi ik zoek een film
ik zag hem voor het laatste op netflix 2016 maar toen was hij eraf gehaald ik kan me nog kort herninnen waar het over gaat:
een jongen en een meisje die waren volgends mij verliefd opelkaar en als er wat gebeurde dan zag je het stukje van het verhaal van de jongen en een stukje van het verhaal van het meisje. ik kan me nog vaag herninnen aangezien ik het niet helemaal af had gekeken dus dit was ook een vage uitleg maar de genre was: drama en romantiek veder weet ik niet meer.

xxx isa hopelijk kan iemand me helpen

isaa666 schreef:
een jongen en een meisje die waren volgends mij verliefd opelkaar en als er wat gebeurde dan zag je het stukje van het verhaal van de jongen en een stukje van het verhaal van het meisje.

(500) Days of Summer (2009) ?

M.sluijsmanz schreef:

Ik heb 10 jaar geleden een film gezien op rtl 4 over een jongen die naar een andere stad moet verhuizen en ook naar een andere middelbare school/universiteit moet.

Tagged: The Jonathan Wamback Story (2005)

Rianne de Smit schreef:
Een vrouw heeft in een dorpje een bakkerij

Waitress (2007) misschien?

In Film > Overige films > Naam van een film gezocht!! (Thriller):

Hallo,

Ik ben opzoek naar een film waarvan ik de titel niet weet..
Hier is wat ik weet:
De film gaat over een gezin: moeder, vader en dochter. Het gezin is onderweg op vakantie als er een bumperklever achter hun zit. De dochter steekt de middelvinger op naar degene achter het stuur.
Door autopech is het gezin genoodzaakt om met de bumperklevers mee te liften naar het eerstvolgende tankstation. Dat loopt niet goed af en ze komen nooit bij het eerstvolgende tankstation aan.
De sherrif wordt gespeeld door (als het goed is) Tommy Lee Jones en heeft in de film kanker.

Is er iemand die me kan helpen met op de naam te komen??

Hoi Joellejacobs2000, klinkt als deze film. Maar is niet met Tommy Lee Jones.

mjk87 schreef:
Hoi Joellejacobs2000, klinkt als deze film. Maar is niet met Tommy Lee Jones.
dat is hem!! Dankjewel?

Erik1988 schreef:
Goedemiddag, ik ben ook opzoek naar een film,
Het is een beetje creepy film die ik Jaren geleden op tv heb gezien..

Na láng zoeken eindelijk gevonden: Nightworld: Lost Souls (1998)

Gast
geplaatst: vandaag om 02:29 uur

geplaatst: vandaag om 02:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.