- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel #2
Ik zoek... een filmtitel #2
allmodcons
-
- 382 berichten
- 9392 stemmen
Ik zoek de naam van een film. Omdat ik alleen maar fragmenten heb gezien weet ik niks van verhaal, jaar, regiseur oid.
Een of andere blanke afro dude met een leger aan lekkere wijven doet een soort dance battle met jezus, voorzien van 3 bewapende bodyguards. Heb snel wat screenshotjes kunnen maken.
View image: 2015 11 08 20 03 52 20151107 221600 mp4 - postimg.org
View image: 2015 11 08 20 03 59 - postimg.org
View image: 2015 11 08 20 04 03 20151107 221600 mp4 - postimg.org
View image: 2015 11 08 20 04 06 20151107 221600 mp4 - postimg.org
Is dit niet gewoon Jesus Christ Superstar?
wouterbosgra
-
- 94 berichten
- 779 stemmen
Nog een verzoekje dan, helaas zonder beelden. Het gaat om een zwartwit film, en ik heb alleen een fragment gezien (dus geen idee wat het verhaal is). Je ziet een grote ouderwetse balzaal, waar mensen heel formeel dansen. Kostuums etc zijn jaren 30 denk ik, maar de film lijkt wat nieuwer qua beeldkwaliteit (ik denk jaren 50?). De setting begint heel formeel, maar het brave dansen wordt gelijdelijk steeds wilder tot het uiteindelijk een soort lindsey-hop wordt waarbij iedereen op tafel staat te raggen of op de vloer ligt te spartelen (bij wijze van spreken).
Iemand een idee?
merel_vnm
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
In Film > Overige films > weet iemand de naam van deze film?:
Hallo allemaal,
ik heb jaren geleden eens een film gezien op televisie en die dwaalt al jaren door mijn hoofd. Is er iemand die mij kan helpen met het geven/vinden van de titel van deze film? ik heb internet al afgezocht maar heb nog steeds geen resultaat. Ik weet nog enkele vage dingen:
De film ging over een meisje/vrouw die op een dag word ontvoerd. De man die haar had ontvoerd nam haar overal mee en dreigde met de dood (zo maakte hij op een dag een put in de bodem waarin hij haar levend wou begraven). Op het einde van de film word het huis waarin hij haar verborgen houd omringd door de politie en dan dreigt hij haar neer te schieten.
kan iemand mij helpen??
alvast bedankt! 
rovaro
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
In Film > Overige films > Uitzending TV Duitsland ongeveer 30 jaar geleden:
Beste lezer,
Ik heb ongeveer 30 jaar geleden op de Duitse TV een film gezien, waarvan ik geen titel ken. Ik weet ook niet wie er in meespeelden. Het begon op een boot, waar verschillende gasten aanwezig waren. Ik weet niet of ze een spel moesten spelen, maar ze kregen allemaal een envelop. Daar zat een briefje in met een kernwoord. Een van die woorden was "Fahrerflucht" (doorrijden na een ongeval). Nu bleek iedere aanwezige wel iets op zijn kerfstok te hebben, maar niemand wist dat van de ander. Volgens mij was het de bedoeling om er achter te komen wat ieder zo al op zijn geweten had. Een aantal details kan ik mij nog herinneren, zoals het bezoeken van een soort dancing. Ook was er sprake van een biecht, maar de priester zat dood in het biechthokje. En volgens mijn tegen het einde stond de boot in lichterlaaie. Ik heb de film helaas nooit helemaal gezien, en ik zou hem dolgraag nog eens willen zien. Wie kan mij helpen aan de titel?
Suuz__
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Hoi,
Ik ben op zoek naar de titel van een film. Ik ben ervan overtuigd dat Michael Douglas in de film een hoofdrol heeft, maar als ik in zijn films duik, kom ik niet op de film uit waarnaar ik zoek. Dus mogelijk is het ook heel iemand anders...
Op het einde van de film is een scene waarin de vrouw van de mannelijke hoofdpersoon in de keuken een maaltijd aan het bereiden is achter het aanrecht, je ziet haar op haar rug. Onderwijl zij dit doet, sluipt een moordenaar het huis binnen, trekt de kabel van de telefoon uit de aansluiting en begeeft zich naar de keuken. Wanneer hij wil toeslaan, draait de vrouw zich om. Op dit moment blijkt het niet de vrouw te zijn, maar de mannelijke hoofdrolspeler die met een pruik op zich als zijn vrouw voordoet.
Dan zal hij vast de moordenaar te grazan nemen, maar dat weet ik niet meer. Dit is het enige wat ik me nog herinner van de film. Het is een thriller.
Hoop dat iemand met deze beschrijving weet waar het over gaat en dan ook de titel nog weet!
Thanks alvast 
Alexander1900
-
- 1708 berichten
- 563 stemmen
Wat je beschrijft heeft wel wat weg van: A Perfect Murder (1998) met Michael Douglas, maar dat is het niet. Michael Douglas huurt namelijk een moordenaar in om zijn vrouw te vermoorden.
perri
-
- 26 berichten
- 451 stemmen
ik zoek de titel van een film
waarbij in de openingsscene een gezin gezellig met elkaar zit te ontbijten (volgens mij is er ook iemand jarig) dan gaat de vader naar zijn werk in een kantoorgebouw en word daar bij een shooting dood geschoten.
zo begint de film ongeveer
wie weet welke film dat is??
alvast bedankt!!!
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
Hoi,
Ik ben op zoek naar de titel van een film. Ik ben ervan overtuigd dat Michael Douglas in de film een hoofdrol heeft, maar als ik in zijn films duik, kom ik niet op de film uit waarnaar ik zoek. Dus mogelijk is het ook heel iemand anders...
Op het einde van de film is een scene waarin de vrouw van de mannelijke hoofdpersoon in de keuken een maaltijd aan het bereiden is achter het aanrecht, je ziet haar op haar rug. Onderwijl zij dit doet, sluipt een moordenaar het huis binnen, trekt de kabel van de telefoon uit de aansluiting en begeeft zich naar de keuken. Wanneer hij wil toeslaan, draait de vrouw zich om. Op dit moment blijkt het niet de vrouw te zijn, maar de mannelijke hoofdrolspeler die met een pruik op zich als zijn vrouw voordoet.
Dan zal hij vast de moordenaar te grazan nemen, maar dat weet ik niet meer. Dit is het enige wat ik me nog herinner van de film. Het is een thriller.
Hoop dat iemand met deze beschrijving weet waar het over gaat en dan ook de titel nog weet!
Thanks alvast
j0enne
-
- 9606 berichten
- 3775 stemmen
Nighthawks (1981)
Hier de scene: ~Stallone Dressed To Kill~ (Nighthawks) *Psycho* - YouTube
Mike023
-
- 5 berichten
- 0 stemmen
Goededag!
Ik ben voor een kennis van mij (man van 68) op zoek naar een horror film.
Hij heeft deze toen op betamax gezien en dat was een jaar of 30 geleden.
Veel weet hij niet meer en heb dan ook alleen een paar steekwoorden:
Ratten, Kerncentrale, Zombies.
Als iemand de titel weet, maken jullie iemand heel erg blij!!
Groet
Mike
comely
-
- 310 berichten
- 60 stemmen
@mike023
Hell of the Living Dead (1980) misschien?
''a rat causes a chemical leak and dies; but as two workers investigate, that rat suddenly comes back to life and kills one of the men. Subsequently, the entire staff of the plant turn into flesh-eating zombies''
Mike023
-
- 5 berichten
- 0 stemmen
Thnx voor de razend snelle antwoorden op de zondag ochtend!
Na het bekijken van de trailers, is Hell of the Living Dead, de film die ik zoek.
Nogmaals bedankt en een fijne Zondag voor iedereen!
comely
-
- 310 berichten
- 60 stemmen
Graag gedaan joh. Ben ik toch nog een beetje nuttig geweest vandaag.
Ook een fijne zondag!
stem100
-
- 79 berichten
- 62 stemmen
Ik zoek de titel van de film, zie link:
koudwatervrees
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Bij Film > Genres en landen > Conspiracy / complot films:
Ik ben op zoek naar een film titel en ik kan de film niet meer vinden en ik zou hem graag nog eens bekijken.
Ik heb hem denk ik voor een half jaar terug gezien op nedflix maar ook in me geschiedenis kan ik hem niet terug vinden....
Nou goed zou hem eens omschrijven in de hoop dat het een van jullie iets zegt.
Het verhaal begint dat er een flat wordt opgeblazen waar een Russische journalist met zijn moeder woont. Al snel blijkt dat de geheime dienst (kgb) er achter zit.
Via zijn werk bij de krant leert hij ook een dame kennen waar hij een verhouding mee krijgt.
Deze dame protesteert tegen het Kremlin en doet later een rugzak om met daarin een bom en loopt een metro station in.
Later blijkt dat zij zichzelf niet heeft opgeblazen maar dat alles met opzet opgezet is door de geheime dienst die hij van af nu op zijn nek heeft zitten en hij moet hier dan ook van uit de klauwen blijven en proberen te ontsnappen.
Hopelijk kan iemand mij hier in verder helpen....
Mvg Dennis.
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Ik ben de titel van een film helemaal kwijt. Wat vage scenes flitsen voorbij, geen idee meer waar de film precies over ging, maar ik wil hem graag weer eens herzien.
De film moet denk ik in de periode 1995 - 2000 zijn gemaakt. Film is vrij bekend (zeker in het genre)
Het is een scifi waarin mensen (meer wezens) die de tijd stil kunnen zetten en dan 'iets' veranderen. De wereld wordt steeds (opnieuw) gemaakt/gecontroleerd door deze wezens. Volgens mij injecteren ze ook steeds een ‘geheugen’ bij de mensen. Er is een persoon (mens) die deze krachten ook bezit en gaat dan achter deze wezens aan/of die wezen komen meer achter hem aan. Het is een beetje een Matrix-achtig verhaal.
De flitsen: Film is vrij duister - zie allerlei klokmechanismes - achtervolgingen - mens steekt een dolk in het voorhoofd van een wezen.
Alexander1900
-
- 1708 berichten
- 563 stemmen
Dat is Dark City (1998)
fuselier17
-
- 4 berichten
- 1 stemmen
In Film > Algemeen > Op zoek naar Vietnam film:
Ik ben de naam kwijt van een film.
Gaat over Amerikaans gezin wat ik geloof de vader een Amerikaanse soldaat was in Vietnam, deze is krijgsgevangen genomen en het gezin zou hem gaan redden.
Iig weet ik dat ze op het einde van de film met een vliegtuig Amerika zijn binnen gekomen en een jongen de Amerikaanse vlag op zijn T-shirt had staan en dit liet zien vanuit het vliegtuig naar gevechtsvliegtuigen.
Ik geloof een film uit de jaren 80
Alexander1900
-
- 1708 berichten
- 563 stemmen
Het gaat om deze zeer waarschijnlijk: The Rescue (1988)
fuselier17
-
- 4 berichten
- 1 stemmen
Ja dat is hem, mijn dank is groot, nou nog kijken waar ik hem kan kijken
arisnipes
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek een film, tijdje geleden gezien dus weet het zelf ook niet meer zo goed zal me best doen haha.
Er is een wat oudere vrouw rond de 30 laten we zeggen 30-40 zij heeft dan steeds relaties met mannen waarvan leeftijd heel wat verschillen 18,19 jongemannen dus, dit soort relaties houden zo 2 jaar vast en dan verveelt de milf zich neem ze weer een wat jongere man in haar leven. Totdat ze op een van die jongemannen verlieft word, ze krijgt hem niet ui zijn kop, ze gaan een tijdje uitelkaar, milf probeert hem weer te vinden. Milf zelf is rijk, ze gaan uitelkaar volgens mij omdat de jongeheer in de gaten heeft dat ze verlieft op hem word, en dat tussen die 2 niks zou worden. Dits wat ik me herinner its been a long time you know, thnx alvast
Kondoro
-
- 11519 berichten
- 2861 stemmen
Weer eentje, dit keer een Seagal film.
Enigste wat ik me er van weet is dat ie met een paar chinezen vecht en eentje weg 'gooit' als waren die aan het buikschuiven is over een tafel waar vis klaar word gemaakt zo met zn hoofd in een mes. Komt me nog heel erg vaag naar boven, is al weer paar jaar terug!
Alexander1900
-
- 1708 berichten
- 563 stemmen
Filmzoeken1234
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Hallo allemaal,
Kunnen jullie mij helpen met het vinden van de titel van een film? Ik heb de film een paar jaar geleden gezien maar weet de titel niet meer!
ik probeer het zo goed mogelijk te beschrijven.
Het is een horror/thriller film, over een paar jongeren die een weekendje naar een vakantie huisje in het bos gaan? Er is daar een paar jaar geleden een klein meisje vermist geraakt. Dan gebeuren er allemaal rare dingen bij de jongeren in en om het huisje, (ze spelen geloof ik ook een spel in het water met handen vast houden ofzo) later in de film blijkt dat één van die jongeren dat vermiste meisje toen de tijd heeft doodgereden en in het bos heeft begraven. Hij had een flashback van het voorval en dat meisje zat op de fiets en het sjaaltje van der vloog door de lucht. Meer info heb ik niet.
Hoop echt dat iemand weet welke film dit is, want met al dat gegoogle en youtube ben ik nooit verder gekomen!
Daan258
-
- 3671 berichten
- 2445 stemmen
Hallo allemaal,
Kunnen jullie mij helpen met het vinden van de titel van een film? Ik heb de film een paar jaar geleden gezien maar weet de titel niet meer!
ik probeer het zo goed mogelijk te beschrijven.
Het is een horror/thriller film, over een paar jongeren die een weekendje naar een vakantie huisje in het bos gaan? Er is daar een paar jaar geleden een klein meisje vermist geraakt. Dan gebeuren er allemaal rare dingen bij de jongeren in en om het huisje, (ze spelen geloof ik ook een spel in het water met handen vast houden ofzo) later in de film blijkt dat één van die jongeren dat vermiste meisje toen de tijd heeft doodgereden en in het bos heeft begraven. Hij had een flashback van het voorval en dat meisje zat op de fiets en het sjaaltje van der vloog door de lucht. Meer info heb ik niet.
Hoop echt dat iemand weet welke film dit is, want met al dat gegoogle en youtube ben ik nooit verder gekomen!
Volgens mij is dat Solstice (2008)