• 15.758 nieuwsartikelen
  • 178.094 films
  • 12.212 series
  • 33.983 seizoenen
  • 647.093 acteurs
  • 199.019 gebruikers
  • 9.372.679 stemmen

Ik zoek... een filmtitel #2

zoeken in:

fazand

• 5 berichten
  • 10 stemmen

Voor een lokale quiz ben ik op zoek naar het antwoord op: "Ze kuste met zowel vader als zoon in een film. De naam van haar karakter komt ook voor in de meest succesvolle Disneyfilm ooit.

Wat is haar naam in het dagelijks leven?"

De meest populaire Disney film is Frozen. Het moet dus gaan om een "Anna" of "Elsa". Kan iemand ons helpen?

Norma

• 3463 berichten
  • 5088 stemmen

fazand schreef:

De naam van haar karakter komt ook voor in de meest succesvolle Disneyfilm ooit.

De meest populaire Disney film is Frozen. Het moet dus gaan om een "Anna" of "Elsa".

In Indiana Jones and the Last Crusade (1989) speelt een personage dat Elsa heet, en deze krijgt te maken met vader en zoon Jones (senior en junior). Of er met beide gekust wordt weet ik eerlijk gezegd niet meer en wellicht is het te ver gezocht -moeten het vader en zoon in real life zijn?- maar ik denk maar even hardop

Bubblez

• 2057 berichten
  • 2498 stemmen

fazand schreef:

Voor een lokale quiz ben ik op zoek naar het antwoord op: "Ze kuste met zowel vader als zoon in een film. De naam van haar karakter komt ook voor in de meest succesvolle Disneyfilm ooit.

De meest populaire Disney film is Frozen. Het moet dus gaan om een "Anna" of "Elsa". Kan iemand ons helpen?

Het is Juliette Binoche als Anna in Damage (1992).

Daan258 schreef:

(quote)

Volgens mij is dat Solstice (2008)

Oah ja super dat is de titel! Bedankt!

TornadoEF5

• 5616 berichten
  • 1726 stemmen

Ik zoek een film over een documentaire / film over de bosjesmannen die ik lang geleden eens heb gezien.

Ik zoek een film over mensen vanuit Amerika die soort van emigreren om leeuwen te redden omdat die vaak het doelwit van jagers zijn en de strijd ermee inzetten (wellicht een dochter die er zich heel druk om maakt en er zich voor wilt inzetten).

Spartaan1986

• 3612 berichten
  • 2167 stemmen

Ik zoek de titel van een Britse horrorfilm tussen 1970 en 1975 vermoedelijk uit de Hammer studio's. Een groep artsen heeft een operatie uitgevoerd die mislukt is. Nabestaande (man) neemt wraak met Bijbelse plagen. Iets met een Kikkermasker op een bal, sprinkhanen en nog meer Bijbelse plagen. Iemand enig idee?

Spartaan1986

• 3612 berichten
  • 2167 stemmen

Top dank je wel

fazand

• 5 berichten
  • 10 stemmen

Bubblez schreef:

(quote)

Het is Juliette Binoche als Anna in Damage (1992).

Bedankt!!

fazand

• 5 berichten
  • 10 stemmen

Norma schreef:

(quote)

In Indiana Jones and the Last Crusade (1989) speelt een personage dat Elsa heet, en deze krijgt te maken met vader en zoon Jones (senior en junior). Of er met beide gekust wordt weet ik eerlijk gezegd niet meer en wellicht is het te ver gezocht -moeten het vader en zoon in real life zijn?- maar ik denk maar even hardop

Bedankt. Ik ha toch met Bubbelz mee: Het is Juliette Binoche als Anna in Damage (1992).

MMJeffje

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Hallo, ik zoek een filmtitel...

Het gaat over dat een meisje een onderzoek moet laten doen naar een speciale groep.

Uit dat onderzoek blijkt dat er een onbekende uitslag is.

Zodra ze naar de verkiezingen gaan mag zij kiezen of ze bij die speciale groep wil komen.

De groep heeft 'speciale' krachten. Wat ik nog kan herinneren van die film is dat de mensen die geaccepteerd waren op een rijdende trein moesten springen. En een paar minuten later er weer vanaf.

Ook moesten ze van een gebouw afspringen in een net. Kan iemand mij vertellen hoe de film heet? Ik ben het namelijk vergeten

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13470 berichten
  • 1305 stemmen

@ MMJeffje

Divergent (2014).

CHECK 02:01 VAN DE TRAILER.

MMJeffje

• 2 berichten
  • 0 stemmen

HALVE TAMME. schreef:

@ MMJeffje

Divergent (2014).

CHECK 02:01 VAN DE TRAILER.

(embed)

BEDANKT

robson1990

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb jullie nodig!

Zo'n jaar geleden heb ik een leuk film gezien, nou ben ik die naam kwijt. Ik loop er al maanden over te tobben, help me!

De film gaat over een meid die problemen heeft omdat haar vriend is overleden. Uiteindelijk staat ze bij de metro station om zichzelf van het leven te beroven. Op het metrostation is er een jongen die haar leven red. Vervolgens gaan ze met elkaar daten en leren ze elkaar beter kennen. Echter de meid is een beetje losgeslagen en heeft een eigen willetje, de jongen weet niet wat hij ermee aan moet, maar vindt haar een leuke meid. Uiteindelijk verbreekt zij het contact met die jongen en vraagt ze hem om 1 jaar te wachten. Zij heeft voor hem een brief klaar liggen onder een boom waar hij die na een jaar kan ophalen. Maar alles loopt niet zoals verwacht. Uiteindelijk komt alles toch goed.

Ik hoop dat jullie mij aan de titel kunnen helpen!

Bubblez

• 2057 berichten
  • 2498 stemmen

@Robson1990: My Sassy Girl (2008)

morvan

• 265 berichten
  • 0 stemmen

Hallo allemaal,

ik zoek de titel van de kerstfilm waarin, ik dacht peter Falk , een jonge man meeneemt naar zijn dochter/nichtje. hij blijft alleen voor de nacht, maar loopt.

De verloofde van de jongedame vindt het maar niets.

buurvrouw loopt te zeuren over het feit dat ze geen verlichting op hun huis hebben.

De "drifter", voor die verloofde de klusjesman, hangt ze op, met expres ééntje met een andere kleur.

Hoop dat iemand het weet.

Thanks

Tall man

• 289 berichten
  • 1046 stemmen

Ik zoek een film die gaat over een jongen van een jaar of 12 die schoenen wil kopen voor zijn moeder. Zijn moeder ligt op sterven en in de winkel heeft hij net niet genoeg geld, waardoor een man hem te hulp schiet en hij nog net optijd die schoenen kan kopen.

Ik hoop dat het niet al te geflateerd beschreven is, maar ik hoop dat iemand me kan helpen.

Norma

• 3463 berichten
  • 5088 stemmen

Tall man schreef:

Ik zoek een film die gaat over een jongen van een jaar of 12 die schoenen wil kopen voor zijn moeder. Zijn moeder ligt op sterven en in de winkel heeft hij net niet genoeg geld, waardoor een man hem te hulp schiet en hij nog net optijd die schoenen kan kopen..

The Christmas Shoes (2002) ?

joke1962

• 1 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Overige films > madam x:

hallo, ik zoek de film Madam X of iets dergelijks. (dramafilm)..maar kan hem nergens vinden, weet ook niet meer hoe de acteurs heten...heb hem in de jaren 80 gezien op tv

het gaat over een schoonmoeder, die haar schoondochter vermoord, maar dit niet aan haar zoon verteld.maar doet geloven dat ze is weggelopen (meen ik me te herinneren) ..wie o wie weet waar ik deze film kan vinden en of hoe de acteurs heten

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

joke1962 schreef:

In Film > Overige films > madam x:

hallo, ik zoek de film Madam X of iets dergelijks. (dramafilm)..maar kan hem nergens vinden, weet ook niet meer hoe de acteurs heten...heb hem in de jaren 80 gezien op tv

het gaat over een schoonmoeder, die haar schoondochter vermoord, maar dit niet aan haar zoon verteld.maar doet geloven dat ze is weggelopen (meen ik me te herinneren) ..wie o wie weet waar ik deze film kan vinden en of hoe de acteurs heten

Madame X (1966)

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16349 stemmen

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Ik weet best ook wel eens iets.

stfuympos

• 13359 berichten
  • 731 stemmen

Gonzo8000

• 484 berichten
  • 10 stemmen

Maak een account aan bij Putlocker en je kunt kijken

N811

• 1459 berichten
  • 913 stemmen

een vrij nieuwe film die ik 2 maanden geleden in de bios heb gezien.

een duitse film over een moderne hitler.

es weder dahr of zoiets.

_xEbru

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek een film. Hij is best oud volgend mij van 2005 ofzo?

Ik was best jong toen ik die had gezien.

Wat ik me nog van de film herinner is dat mensen zichzelf wazig/misvormd zien in camerabeelden en na een paar uur/dagen gaan ze dood.

Weet iemand misschien de titel van deze film?

kelama3

• 343 berichten
  • 179 stemmen

_xEbru schreef:

Ik zoek een film. Hij is best oud volgend mij van 2005 ofzo?

Ik was best jong toen ik die had gezien.

Wat ik me nog van de film herinner is dat mensen zichzelf wazig/misvormd zien in camerabeelden en na een paar uur/dagen gaan ze dood.

Weet iemand misschien de titel van deze film?

The Ring. Uit 2002

Baggerman

• 10839 berichten
  • 8280 stemmen

Of: Ringu uit 1998.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.