menu

Film / Cast en crew / Chris Tucker

zoeken in:
Lad
Deze man verdient ook wel een eigen topic!

Hilarische acteur, vooral in de Rush Hour-films. Zijn hoog stemmetje is gewoon lachen!

Kevin13
raar genoeg maar 2 films van gezien. Rush Hour 1 en 2. Volgens mij ook niet echt zeer bekend in andere films.

Lad
In Amerika ook bekend om zijn stand-up shows als ik me niet vergis. Soort van Geert Hoste ofzo.

Kevin13
http://nl.youtube.com/watch?v=rfQGRvGAzKA

zeer grappig filmpje van Chris.

melchior7
Zoo Chris is wel erg dik!

check deze foto van hem in een zelfgemaakte scene:)

Adobe after effects projects | Facebook

In de Rush Hour trilogy was die gewoon geweldig bezig. Maar kleine rollen kan die ook, als voorbeeld zijn rol in The Fifth Element. Alleen zijn rol in Jackie Brown vond ik niet zo leuk, het hele film ook niet trouwens.

Voor de rest heeft die niet echt een brede ervaring qua filmrollen. Misschien komen er nog wat leuke films met hem erin, maar dat lijkt me sterk. Als er eventueel een 4de Rush Hour komt, zou ik zeggen 'kom maar op'.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:40 uur

geplaatst: vandaag om 02:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.