• 157.960 films
  • 9.621 series
  • 28.719 seizoenen
  • 607.177 acteurs
  • 352.849 gebruikers
  • 8.839.961 stemmen

De meest irritante acteur

zoeken in:

John Milton

• 20486 berichten
  • 11199 stemmen

Haha, ja daar valt weinig tegenin te brengen

kappeuter (crew films)

• 70687 berichten
  • 5618 stemmen

Nadat ik in december Trouble with the Curve (2012) zag, en gisteren Wonder Wheel (2017):

Justin Timberlake.

Zijn mimiek is ook vreemd.

Stephan

• 7765 berichten
  • 1357 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Will Ferrell is hilarisch. Een van de weinige komedieacteurs waar ik oprecht heel hard om kan lachen in zijn betere titels als Step Brothers en Ron Burgundy.

Briljant

kappeuter (crew films)

• 70687 berichten
  • 5618 stemmen

Simon Pegg en Ving Rhames in Mission: Impossible - Fallout (2018)

Ik ben gek op Bassie en Adriaan, maar als ik een spannende actiefilm zie wil ik geen oliedomme grappenmakende 'sidekicks', die in Bassie en Adriaan niet hadden misstaan.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Ben ik de enige die Kevin Hart niks aan (en behoorlijk irritant) vind?

John Milton

• 20486 berichten
  • 11199 stemmen

Nee. Ik doe mee! Onkijkbaar.

alexspyforever

• 20846 berichten
  • 2328 stemmen

Nicolas Cage, maar dat ligt misschien ook aan zijn filmkeuzes of personages die hij moet spelen.

Film Pegasus (moderator films)

• 30206 berichten
  • 5129 stemmen

Tom Cruise lijkt altijd streken te hebben in z'n filmfiguren en dat irriteert wel. Sinds zijn gedoe met Scientology is hij als acteur voor mij al helemaal een etter. Hij heeft wel een paar goeie rollen, maar over het algemeen is hij een overroepen acteur.

Nog een acteur waar ik me toch wel wat druk in kan maken en die mij zeker niet aantrekt op een affiche is Brad Pitt. In de jaren '90 was hij nog goed met Seven, Fight Club, Meet Joe Black en Sleepers. Maar vanaf dan is hij ofwel een parodie op zich zelf of speelt hij een rol waarbij hij lijkt uit te stralen dat enkel te doen om het geld. Geen enkele memorabele rol sinds dan buiten wat (poging tot) grappig figuur in de zijlijn.

Joy4ever

• 4263 berichten
  • 1512 stemmen

Tom Hanks. Brrrr.

Graaf Machine

• 7244 berichten
  • 952 stemmen

Tom Cruise is een geweldig acteur. Maar dat hoort wellicht in een ander topic.

alexspyforever

• 20846 berichten
  • 2328 stemmen

Film Pegasus schreef:

Tom Cruise lijkt altijd streken te hebben in z'n filmfiguren en dat irriteert wel. Sinds zijn gedoe met Scientology is hij als acteur voor mij al helemaal een etter. Hij heeft wel een paar goeie rollen, maar over het algemeen is hij een overroepen acteur.

Nog een acteur waar ik me toch wel wat druk in kan maken en die mij zeker niet aantrekt op een affiche is Brad Pitt. In de jaren '90 was hij nog goed met Seven, Fight Club, Meet Joe Black en Sleepers. Maar vanaf dan is hij ofwel een parodie op zich zelf of speelt hij een rol waarbij hij lijkt uit te stralen dat enkel te doen om het geld. Geen enkele memorabele rol sinds dan buiten wat (poging tot) grappig figuur in de zijlijn.

Eens met wat je zegt over Cruise vooral sinds hij bij Scientology zit. Maar uiteindelijk moest ik em nooit hebben. Hij was zo een beetje het 80s tieneridool maar vond em toen al blasé overkomen.In Legend was hij verschrikkelijk maar de film op zich was dat ook.

En Pitt tja nog zo een geval van vervelend sinds dat ie met Angelina Jolie het zogenaamde perfecte koppel ging vormen: Brangelina. Gelukkg speelt hij niet (meer) in mijn geliefkoosde genre. Idem voor Cruise.

Film Pegasus (moderator films)

• 30206 berichten
  • 5129 stemmen

Bij Brad Pitt heb ik maar 2 uitzonderingen sinds de eeuwwisseling: Fury en The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford. Die zijn nog wel goed, al noem ik dat ook weer niet de grootste topprestaties.

kappeuter (crew films)

• 70687 berichten
  • 5618 stemmen

Uitgezonderd enkele aansprekende rollen (zoals Good Bye Lenin!) vind ik Daniel Brühl vrij irritant in films. Ik vond hem in The Cloverfield Paradox (2018) bijv. een stoorzender.

Het is een wat beperkte acteur die steeds dezelfde (dommige) blik heeft.

alexspyforever

• 20846 berichten
  • 2328 stemmen

Klaus Kinski kan ik misschien nog irritant labelen al is het misschien vooral omwille van zijn gedragingen als er niet werd gefilmd. Altijd zijn eigen zin willen doen en zo. Daarnaast niet echt leuk om zijn verveelde onaantrekkelijke kop te zien. Ok Jack Nicholson is ook niet moeders mooiste maar wel een fijne acteur.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.