- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- De meest irritante acteur
De meest irritante acteur

John Milton
-
- 21049 berichten
- 11427 stemmen
Haha, ja daar valt weinig tegenin te brengen

kappeuter (crew films)
-
- 71392 berichten
- 5670 stemmen
Nadat ik in december Trouble with the Curve (2012) zag, en gisteren Wonder Wheel (2017):
Justin Timberlake.
Zijn mimiek is ook vreemd.

Stephan
-
- 7772 berichten
- 1361 stemmen
Will Ferrell is hilarisch. Een van de weinige komedieacteurs waar ik oprecht heel hard om kan lachen in zijn betere titels als Step Brothers en Ron Burgundy.
Briljant

kappeuter (crew films)
-
- 71392 berichten
- 5670 stemmen
Simon Pegg en Ving Rhames in Mission: Impossible - Fallout (2018)
Ik ben gek op Bassie en Adriaan, maar als ik een spannende actiefilm zie wil ik geen oliedomme grappenmakende 'sidekicks', die in Bassie en Adriaan niet hadden misstaan.

BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Ben ik de enige die Kevin Hart niks aan (en behoorlijk irritant) vind?

alexspyforever
-
- 20982 berichten
- 2328 stemmen
Nicolas Cage, maar dat ligt misschien ook aan zijn filmkeuzes of personages die hij moet spelen.

Film Pegasus (moderator films)
-
- 30279 berichten
- 5152 stemmen
Tom Cruise lijkt altijd streken te hebben in z'n filmfiguren en dat irriteert wel. Sinds zijn gedoe met Scientology is hij als acteur voor mij al helemaal een etter. Hij heeft wel een paar goeie rollen, maar over het algemeen is hij een overroepen acteur.
Nog een acteur waar ik me toch wel wat druk in kan maken en die mij zeker niet aantrekt op een affiche is Brad Pitt. In de jaren '90 was hij nog goed met Seven, Fight Club, Meet Joe Black en Sleepers. Maar vanaf dan is hij ofwel een parodie op zich zelf of speelt hij een rol waarbij hij lijkt uit te stralen dat enkel te doen om het geld. Geen enkele memorabele rol sinds dan buiten wat (poging tot) grappig figuur in de zijlijn.

Graaf Machine
-
- 7512 berichten
- 984 stemmen
Tom Cruise is een geweldig acteur. Maar dat hoort wellicht in een ander topic.

alexspyforever
-
- 20982 berichten
- 2328 stemmen
Tom Cruise lijkt altijd streken te hebben in z'n filmfiguren en dat irriteert wel. Sinds zijn gedoe met Scientology is hij als acteur voor mij al helemaal een etter. Hij heeft wel een paar goeie rollen, maar over het algemeen is hij een overroepen acteur.
Nog een acteur waar ik me toch wel wat druk in kan maken en die mij zeker niet aantrekt op een affiche is Brad Pitt. In de jaren '90 was hij nog goed met Seven, Fight Club, Meet Joe Black en Sleepers. Maar vanaf dan is hij ofwel een parodie op zich zelf of speelt hij een rol waarbij hij lijkt uit te stralen dat enkel te doen om het geld. Geen enkele memorabele rol sinds dan buiten wat (poging tot) grappig figuur in de zijlijn.
Eens met wat je zegt over Cruise vooral sinds hij bij Scientology zit. Maar uiteindelijk moest ik em nooit hebben. Hij was zo een beetje het 80s tieneridool maar vond em toen al blasé overkomen.In Legend was hij verschrikkelijk maar de film op zich was dat ook.
En Pitt tja nog zo een geval van vervelend sinds dat ie met Angelina Jolie het zogenaamde perfecte koppel ging vormen: Brangelina. Gelukkg speelt hij niet (meer) in mijn geliefkoosde genre. Idem voor Cruise.

Film Pegasus (moderator films)
-
- 30279 berichten
- 5152 stemmen
Bij Brad Pitt heb ik maar 2 uitzonderingen sinds de eeuwwisseling: Fury en The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford. Die zijn nog wel goed, al noem ik dat ook weer niet de grootste topprestaties.

kappeuter (crew films)
-
- 71392 berichten
- 5670 stemmen
Uitgezonderd enkele aansprekende rollen (zoals Good Bye Lenin!) vind ik Daniel Brühl vrij irritant in films. Ik vond hem in The Cloverfield Paradox (2018) bijv. een stoorzender.
Het is een wat beperkte acteur die steeds dezelfde (dommige) blik heeft.

alexspyforever
-
- 20982 berichten
- 2328 stemmen
Klaus Kinski kan ik misschien nog irritant labelen al is het misschien vooral omwille van zijn gedragingen als er niet werd gefilmd. Altijd zijn eigen zin willen doen en zo. Daarnaast niet echt leuk om zijn verveelde onaantrekkelijke kop te zien. Ok Jack Nicholson is ook niet moeders mooiste maar wel een fijne acteur.