• 159.413 films
  • 9.802 series
  • 29.092 seizoenen
  • 608.551 acteurs
  • 355.206 gebruikers
  • 8.897.084 stemmen

De meest irritante acteur

zoeken in:

Kabukiman

• 414 berichten
  • 75 stemmen

In Film > Toplijsten en favorieten > De meest irritante acteur/ actrice:

Benicio, speciaal voor jou

Het is inderdaad nog net even iets anders dan een "overgewaardeerd" acteur. Dat is iemand die veel prijzen en lof krijgt, maar eigenlijk gewoon niet zo goed kan acteren.

Irritant wordt het wanneer de aanwezigheid van iemand in een film de aandacht totaal afleidt, het kijken naar een film eignelijk gewoon onmogelijk maakt.

En ik begin meteen met het met je eens te zijn:

Russell Crowe.

Tom Cruise.

Die laatste vind ik ook echt een VRE-SE-LIJ-KE vent. Dat i twee en een half uur naar Eyes Wide SHut kan kijken zegt dan ook heel erg veel over de regisseur en de tegenspeelster. Voor de rest is hij altijd alleen maar Tom Cruise-die-een-stukje-opvoert.

Zelfs het feit dat hij bij een premiere van een van zijn laatste films (ik weet echt niet meer welke) bijna aan het eind van de film pas de zaal in kwam omdat hij de in de kou wachtende fans uit waardering voldoende aandacht wilde geven (en echt: dat vind ik bovenmatig top) heeft niet veel kunnen veranderen aan mijn ergernis.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Ik voel me vereerd, Kabukiman!

Irritant:

- Juliette Lewis (met stip op 1)

- Renee Zellweger

- Julia Roberts

- Christina Ricci

- Scarlett Johansson (sorrie voor alle fans...)

- Ben Affleck

- Tom Cruise

- Colin Farrell

- Orlando Bloom (sorrie voor alle pubermeisjes...)

- Robin Williams

- Michael Douglas (vind hem geen slechte acteur, maar om de een of andere reden moet ik hem niet!)

Menni

• 1762 berichten
  • 0 stemmen

Ik erger me eigenlijk zelden aan filmsterren, of ze moeten al in Oscar-jurken gehesen zijn. Mijn hemel, wat was Winona opeens eng, idem Scarlett Johansson. Verder bestaat irritatie vooral uit de vraag waarom iemand in vredesnaam (nog) films mag maken, dat heeft dan dus niet eens zoveel te maken met die persoon zelf. De Van Dammes en Seagals enzo, maar ook bij die types is 't meer medelijden dan ergernis.

The Musicman

• 79 berichten
  • 1116 stemmen

dat is inderdaad schrikken zeg :O

Verder vind ik Leonardo Di Caprio een kwal van een vent

U-96

• 11870 berichten
  • 1808 stemmen

BenicioDelToro schreef:

- Ben Affleck

- Tom Cruise

- Colin Farrell

- Orlando Bloom (sorrie voor alle pubermeisjes...)

- Robin Williams

- Michael Douglas (vind hem geen slechte acteur, maar om de een of andere reden moet ik hem niet!)

Als ik jou was zou ik achter Robin Williams "(sorrie voor RWL)" zeggen.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

U-96 schreef:

(quote)

Als ik jou was zou ik achter Robin Williams "(sorrie voor RWL)" zeggen.

Ik ken RWL (nog) niet... ik hang hier nog niet zo lang rond... Maar ik neem aan dat RWL voor Robin Wiliams Lover staat...

Bij deze, sorrie voor RWL dat ik RW ietwat irritant vind...

Kabukiman

• 414 berichten
  • 75 stemmen

aiaiai! als 'filmkenner' 21 Grams nog niet gezien??

Nee - vreselijk, weet ik.

Maar dat wordt dan weer goedgemakt door een hoop films waar andere 'filmkenners' (jakkes, wat een word is me dat nu toch!) weer niet van gehoord hebben, danwel niet eens zouden willen zien. dat is (wat Naomi Watts hierboven ook al ongeveer zegt) ook heel erg leuk.

Ik raad je ten zeerste Mulholland Drive, 21 Grams en Ellie Parker aan.

Die eerste twee hebben een aantal malen in mijn Shopping Basket van Amazon gezeten, maar door andere prioriteiten in combinatie met beperkter centen zijn ze er al die keren alweer uitgekukeld. Mulholand Drive is afgelopen jaar een keer op tv geweest, aangestreept om op te nemen - en dn vergeet ik weer de hele week in de gids te kijken of er nog wat komt.

Het is vreselijk - maar ik zie ze absoluut nog 'ns!

RWL

• 872 berichten
  • 832 stemmen

BenicioDelToro schreef:

ik neem aan dat RWL voor Robin Wiliams Lover staat...

Niet dus.

Bij deze, sorrie voor RWL dat ik RW ietwat irritant vind...

Je bent niet de enige en het maakt mij niet uit als iemand hem irritant vind, kan me dat ook wel een beetje voorstellen.

akkkia

• 140 berichten
  • 0 stemmen

jim carrey

Film Pegasus (moderator films)

• 30278 berichten
  • 5152 stemmen

10 acteurs die me irriteren. Noem het de foute top:

Tom Cruise

Tim Curry

Richard Gere

Whoopi Goldberg

Roger Moore

Christopher Lambert

Kurt Rogiers

Hilary Duff

Willem Dafoe

Casper van Dien

Pieter Montana

• 6625 berichten
  • 2151 stemmen

Film Pegasus schreef:

Tom Cruise

Roger Moore

echt???

Goodfella_90

• 10397 berichten
  • 2478 stemmen

Als Chuck Norris op tv is moet ie direct van de zender af.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Kan mij geen Acteur/Actrice opnoemen die ik echt irritant vind. Zangeressen die willen acteren zijn best irritant.

Film Pegasus (moderator films)

• 30278 berichten
  • 5152 stemmen

Pieter Montana schreef:

Film Pegasus schreef:

Tom Cruise

Roger Moore

echt???

Ik doe men best om een film met Tom Cruise te aanvaarden. Maar ik heb het gevoel dat hij altijd hetzelfde doet. Een karakterspeler is het niet. Hij viel dik tegen in Interview with the vampire, had geen charisma in Mission Impossible en hij lijkt me wat miscast in The Firm. Tot nu toe heb ik hem nog maar 2 x kunnen doorstaan zodat ik ten volle van de film kon genieten: Rain man en Collateral. Je ziet ook dat hij in een film als Rain Man meer gevoel en moeite steekt in het acteren dan in z'n latere films (met uitzondering dus van Collateral). Cruise hoort tot die acteurs die denken dat omdat ze kaskrakers hebben gemaakt en enorm populair zijn, dat ze zelfs al neuspeuterend een film kunnen doorbrengen (bij wijze van spreke). Het wordt tijd dat hij terug gaat acteren en niet gewoon zorgen dat hij in beeld is geweest.

En Roger Moore zal mij steeds ergeren. Ik heb de films van Sean Connery gezien als Bond en heb ook al de boeken gelezen van Fleming. Daarin is Bond een hardere figuur die soms met zichzelf worstelt als hij weer iemand dood (het is niet omdat je de vergunning hebt, dat je er volop van moet genieten) of als hij door z'n geheime leven altijd alleen zal blijven. Moore maakt er een discoversie van waarin het allemaal TE vlot en TE gemakkelijk gaat. Kan wel typerend zijn voor de tijdsgeest zijn waarin Moore de rol vertolkte van 007. In die periode ging het helden altijd wel gemakkelijk af (Superman, A-Team, Axel F, ...) Daarom zie ik ook graag de hardere Dalton die weinig crediet heeft gekregen volgens mij en ook Brosnan die een moderne versie van Connery brengt met de juiste dosis humor.

Doom

• 8212 berichten
  • 1501 stemmen

ow ja, die is oook zeker zeeeeeer irritant, ik vind btw die hoofdrol speler van The Butterfly Effect ook totaal niets, erger ik me dood aan. Aston Kutcher ofzo ? Ja ik weet niet meer precies, iig kan die gozer niet uit staan!

JonathanTucker

• 764 berichten
  • 0 stemmen

Doom schreef:

ow ja, die is oook zeker zeeeeeer irritant, ik vind btw die hoofdrol speler van The Butterfly Effect ook totaal niets, erger ik me dood aan. Aston Kutcher ofzo ? Ja ik weet niet meer precies, iig kan die gozer niet uit staan!

Ashton Kutcher ja.

dream555

• 78 berichten
  • 38 stemmen

Er is er één die boven alle anderen uittroont: Brad Pitt!

Redenen? Omdat je het vraagt:

- pretentie

- arrogantie

- dikke nek

- narcissus

- zogezegd knap uiterlijk??????????????????????

- middelmatige acteur

stan

• 4649 berichten
  • 1288 stemmen

ik erger me dood aan

- Paris Hilton

- Ben Affleck

- Jennifer Lopez

- een beetje aan Lindsay Lohan

- een beetje aan Hilary Duff (maar die is gewoon te lekker )

- en al helemaal aan Jim Carry

- Shannon Elizabeth

Ik vind deze acteurs/actrices heel goed

- Naomi Watts

- Steve Martin (ookal was cheaper by the dozen wel een beetje minder)

- Anna Faris

- Brad Pitt

- Angelina Jolie

- Tom Cruise kan er ook wel mee door (in the last sammurai was het wel goed)

- robert deNiro (ook al viel Hide and Seek tegen)

- Samual L. Jackson

- John Travolta (maar Be Cool was gewoon kut maar the Punisher weer goed)

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Ik erger me dood aan

Martin Lawrence en Eddy Murphy

Gewoon zo flauw , proberen leuk te doen maar zijn dat niet , en spelen vervolgens ook nog eens in slechte films ..

WildeSinterklaas

• 78 berichten
  • 223 stemmen

Rob Schneider

U-96

• 11870 berichten
  • 1808 stemmen

Gut, daar hebben we mikoz weer die klakkeloos mensen gaat analyseren...

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Ik geef een sarcastische opmerking omdat hij bijna 50% van de actuers en actrices irritant vind .

en Gut daar hebben we duikboot weer die zich weer eens irriteerd'' maar ach .. Past ook eigenlijk wel bij deze tread.

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

U-96 en mikoz, kunnen jullie dit niet via pm's uitvechten? Of moeten 18290 users persé meegenieten?

kappeuter (crew films)

• 71360 berichten
  • 5670 stemmen

Off-topic gezeur verwijderd.

Dustyfan schreef:

U-96 en mikoz, kunnen jullie dit niet via pm's uitvechten? Of moeten 18290 users persé meegenieten?

Wat Dustyfan zegt. Gedraag je een beetje.

dream555

• 78 berichten
  • 38 stemmen

En waar zijn de Brad Pitt-haters? iK KAN TOCH NIET DE ENIGE ZIJN!

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

ze mag dan wel in een film zitten, maar niet iedereen die door het beeld schuift is daadwerkelijk bezig met ACTEREN! Zij weet waarschijnlijk niet eens hoe je het woord acteren schrijft...

XxXDEPPFANXxX

• 180 berichten
  • 148 stemmen

dream555 schreef:

En waar zijn de Brad Pitt-haters? iK KAN TOCH NIET DE ENIGE ZIJN!

Hier zit dr nog eentje, vreselijke acteur is dat!

Hannibal

• 8886 berichten
  • 2933 stemmen

Zeker niet knap genoeg.

dream555

• 78 berichten
  • 38 stemmen

Nog zo'n hatelijk geval: Jim Carrey

Eigenlijk nog veel erger dan Brad Pitt. Ik bedoel, mijn afkeer van Pitt is eerder tegen het feit dat hij zo geïdealiseerd wordt tot mooiste man en zo meer van die totaal onterechte beweringen. Bij Carrey is het de persoon zelf, zo'n bakkes dat gemaakt is om op te kloppen

Silvio Dante

• 2943 berichten
  • 2101 stemmen

dream555 schreef:

Nog zo'n hatelijk geval: Jim Carrey

Eigenlijk nog veel erger dan Brad Pitt. Ik bedoel, mijn afkeer van Pitt is eerder tegen het feit dat hij zo geïdealiseerd wordt tot mooiste man en zo meer van die totaal onterechte beweringen. Bij Carrey is het de persoon zelf, zo'n bakkes dat gemaakt is om op te kloppen

Wat is er zo verschrikkelijk aan Brad Pitt?

Ik geef toe hier en daar(the devil's own,...) speelt hij enkele slechte rollen, maar in Fight Club of Snatch?

En wat heeft mooi met acteren te maken?

PS: Over Jim Carrey kan ik u niet anders dan gelijk geven.

(Ik ben nochthans beniewd naar Ethernal Sunshine o/t Spotless Mind)

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.