• 159.521 films
  • 9.825 series
  • 29.137 seizoenen
  • 609.051 acteurs
  • 355.428 gebruikers
  • 8.903.068 stemmen

De meest irritante acteur

zoeken in:

schram101

• 16360 berichten
  • 1952 stemmen

Kan het allemaal wel begrijpen hoor. Tatum is vrij matig en zijn films ook. De trailer van Foxcatcher lijkt ons inderdaad een andere Tatum te beloven maar tot die tijd is het nog steeds een zak hooi met maar één gezichtsexpressie en een irritante stem.

Al kan het veranderen he. Casey Afflack kan ik inmiddels ook een stuk beter pruimen

perri

• 26 berichten
  • 449 stemmen

Ashton Kutcher

Kisje

• 970 berichten
  • 1182 stemmen

perri schreef:

Ashton Kutcher

Hmm.. In sommige rollen vind ik hem echt mega irritant. Maar in the butterfly effect wist hij me wel te bekoren.

Vince Vaughn is nog zo'n acteur die ik echt niet graag zie spelen overigens...

thunderball

• 5637 berichten
  • 1353 stemmen

Naomi Watts schreef:

Haha, Channing Tatum in dit topic. Eén van de frontrunners voor beste acteur voor de oscars van 2015 maarja hij kan er geen reet van natuurlijk

Het gaat er niet perse om of ie goed is (of niet), maar dat hij irritant over komt, of op zijn minst gevonden wordt. Voor mij persoonlijk is zijn aanwezigheid al genoeg om een film minstens voor de helft te verpesten. Hij heeft een erg onsympathieke uitstraling en komt ook vrij oppervlakkig (en dom) over en wat ik van hem gezien heb, was nou ook niet al te opmerkelijk, nee....

Wat de Oscars betreft, dat zegt mij al jaren niets meer en worden sowieso niet altijd de terechte films, of mensen, genomineerd.

Dying Rose

• 1299 berichten
  • 2927 stemmen

Ik ben het eens met thunderball, zowel op vlak van Tatum als van de Oscars. Het "groots" galafeestje dat niet naar de prestaties kijkt maar naar de promotiecampagne en het daarvoor uitbestede budget van een (genomineerde) film, is genoeg om je wenkbrauwen te doen fronsen. Er zijn voorbeelden genoeg van mensen en films die op een verbazingwekkende manier een nominatie en/of award in de wacht konden slepen.

Dus als Tatum genomineerd wordt voor de Oscars, zegt dit helemaal niets over zijn kunnen, want we weten allemaal dat hij nooit een award van zo'n niveau zal krijgen... voor zijn 'talent'. Hij zal zich wel met de juiste mensen hebben omringd die hem in the picture kunnen zetten.

Niettemin is het fijn om een film die het echt verdient een award te zien ophalen. Ongeacht of het een César is of een Oscar. Of een heuse Palme d'Or.

SDG030

• 136 berichten
  • 0 stemmen

Er is helemaal geen waarheid met betrekking tot de Oscars. Je bent het er mee eens of niet.

Om bij de topic titel te blijven, Kevin Bacon is een acteur waar ik niet vrolijk van wordt.

Edie

• 3185 berichten
  • 1220 stemmen

Velen zullen het er niet mee eens zijn, maar Jason Statham vind ik maar niks om in een film te zien.

roth

• 35 berichten
  • 49 stemmen

Zonder twijfel: David Schwimmer

met niet ver daarachter Ashton Kutcher en Adam Sandler

SDG030

• 136 berichten
  • 0 stemmen

David Schwimmer is geniaal in Friends. Met name op de serieuze/emotionele momenten met Rachel. In mijn ogen een onderschatte acteur.

stfuympos

• 13331 berichten
  • 718 stemmen

Edie schreef:

Velen zullen het er niet mee eens zijn, maar Jason Statham vind ik maar niks om in een film te zien.

Op sommige na echt waardeloos ja.

stfuympos

• 13331 berichten
  • 718 stemmen

Tom Arnold op True Lies na waar ik me aan stoor.

John Barry

• 3410 berichten
  • 607 stemmen

Hayden Christensen vind ik in Star Wars erg irritant.

roth

• 35 berichten
  • 49 stemmen

David Schwimmer een onderschatte acteur? geniaal in Friends? Toch even vragen of dit echt serieus is bedoeld? Hij kreeg het voor elkaar om in zijn eentje zowat een hele film te ruineren ( Six Days ) met zijn gejammer en een-dimensionaal acteren....

SDG030

• 136 berichten
  • 0 stemmen

roth

Ja, ben bloedserieus. In Friends laat hij wel degelijk zien goed te kunnen acteren. Met name in de serieuzere scenes met Rachel. Dat is mede een van de redenen die die serie zo goed maken. Wellicht was hij daar goed op zijn plek. Ik heb de film six days niet gezien, dus kan daar niet over oordelen, maar in Friends vond ik hem vaak meer dan overtuigend.

The Oceanic Six

• 58586 berichten
  • 3864 stemmen

David Schwimmer is inderdaad een meer dan prima acteur, oa te zien in Friends en Band of Brothers.

Schwimmer was in Friends ook met afstand de beste acteur van de 6, zowel op komisch vlak als met de dramatische momenten. Zijn romance met Rachel was inderdaad erg overtuigend, zoals SDG030 al zegt.

Nicolage Rico

• 20112 berichten
  • 2202 stemmen

Meer dan prima? In Friends prima, inderdaad, maar in serieuze rollen moet hij me nog overtuigen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Meer dan prima? In Friends prima, inderdaad, maar in serieuze rollen moet hij me nog overtuigen.

Duane Hopwood al gezien?

The Oceanic Six

• 58586 berichten
  • 3864 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Waarom zou Friends niet voor een groot deel bepalend voor die mening mogen zijn? Was gewoon een hele sterke acteerprestatie van hem, 10 seizoenen lang.

En ik noemde BoB ook nog. Vond ik hem ook prima in. Ik noem hem ook geen wereldacteur, maar dat zijn er maar weinig. Hij behoort wel tot de ruime voldoende-acteurs.

kos

• 45937 berichten
  • 8384 stemmen

Niets bijzonders.

Nicolage Rico

• 20112 berichten
  • 2202 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Duane Hopwood al gezien?

Nope. En ik vrees dat ik die ook niet ga zien. Maar zou best kunnen dat hij daarin zijn rol met verve invult.

Nicolage Rico

• 20112 berichten
  • 2202 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Waarom zou Friends niet voor een groot deel bepalend voor die mening mogen zijn? Was gewoon een hele sterke acteerprestatie van hem, 10 seizoenen lang.

En ik noemde BoB ook nog. Vond ik hem ook prima in. Ik noem hem ook geen wereldacteur, maar dat zijn er maar weinig. Hij behoort wel tot de ruime voldoende-acteurs.

In die 10 jaar doet hij voornamelijk 1 trucje. Doet-ie goed, net als Perry. Maar hij heeft me in al die jaren Friends niet overtuigd van zijn andere kanten, wat ook vrij lastig is in zo'n sitcom. Tijdens het dramagedeelte kijkt hij voornamelijk onschuldig/zielig - ook al zo'n trucje.

The Oceanic Six

• 58586 berichten
  • 3864 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

In die 10 jaar doet hij voornamelijk 1 trucje. Doet-ie goed, net als Perry. Maar hij heeft me in al die jaren Friends niet overtuigd van zijn andere kanten, wat ook vrij lastig is in zo'n sitcom. Tijdens het dramagedeelte kijkt hij voornamelijk onschuldig/zielig - ook al zo'n trucje.

Ik vond Perry een veel mindere acteur. Op komisch vlak beter, maar op menselijk vlak kwamen zijn momenten veel minder goed over. Overall vond ik Schwimmer op beide vlakken een goede prestatie leveren. Denk alleen al aan het slot van de serie, met de ''did she get off the plane'' teksten. Kwam gewoon overtuigend over.

roth

• 35 berichten
  • 49 stemmen

Hij was een van de zwakste bij friends. En die serie was een competitie voor meest onnatuurlijk acteren. In Six days, Seven Nights doet hij er nog een schepje bovenop en was hij ongelooflijk vervelend en storend. Zijn optreden kan worden vergeleken met dat van een houten plank, alleen heeft de plank waarschijnlijk een groter scala aan expressie.

leatherhead

• 3556 berichten
  • 1811 stemmen

Robert (kijk-mij-eens-coole-gezichten-trekken) De Niro vind ik een vreselijk irritant acteur. Verder werken o.a. Johnny Depp en Al Pacino me ook regelmatig op de zenuwen.

rokkenjager

• 2857 berichten
  • 1626 stemmen

alexspyforever

• 20982 berichten
  • 2328 stemmen

John Travolta zal best wel een goede acteur zijn, maar doet me weinig als ik em zie acteren. Ik heb ook maar erg weinig van em gezien. Kan me momenteel enkel Carrie herinneren toen hij nog erg jong was.

FunkStarr

• 1776 berichten
  • 677 stemmen

Tom Cruise

Ashton Kutcher

Tracy Morgan

Adam Sandler

Ben Affleck

en nog veel meer maar kan er nu even niet opkomen...

schram101

• 16360 berichten
  • 1952 stemmen

Grappig dat Affleck nog steeds veel genoemd wordt. Vond ik eerst ook, maar na The Town en Argo (en hopelijk binnenkort na Gone Girl) ben ik daar inmiddels behoorlijk van teruggekomen.

Charlie Brown

• 70 berichten
  • 0 stemmen

FunkStarr schreef:

Tom Cruise

Ashton Kutcher

Tracy Morgan

Adam Sandler

Ben Affleck

en nog veel meer maar kan er nu even niet opkomen...

Kutcher, Morgan, Sandler de onheilige drie-eenheid van de apocalyps. Als die drie ooit tegelijk op het scherm verschijnen, wil je jezelf toch van het dak gooien.

Dk2008

• 10114 berichten
  • 797 stemmen

Wel wat extreme titel van het topic....maar zullen wel nooit favorieten worden.

Dick2008 schreef:

Ik ben altijd wat voorzichtig met het opplakken van etiket "irritant". (Dan kijk je toch gewoon niet. Gemakkelijker gezegd dan gedaan). Jim Carrey, Adam Sandler om wat te noemen.

En actrices, teveel om op te noemen: Julie Andrews, Barbara Streisand, Meryl Streep, Liza Minelli, Mary-Kate en Ashley Olsen, Whoopi Goldberg......... bbbrrr

Dk2008 schreef:

Ben geen liefhebber van musicals, maar vind Julie Andrews wel meevallen in Star! en The sound of music. Die laatste film heb ik jarenlang gemeden, wel meer als 30 jaar, dat gehuppel ook altijd, maar moest na afloop, de film wel op dvd hebben. Ik vond Streisand in Hello, Dolly! ook nog wel meevallen.

Even aanvullend dan.

Ook nooit zo geweldig gevonden. Maar tussen haakjes, als die films dan wel gingen

Katharine Hepburn (African Queen (vooral dankzij Humphrey Bogart) / The Iron Petticoat (vanwege Bob Hope)

Robert de Niro (Meet the parents vanwege Ben Stiller / New York New York (vanwege het onderwerp)

Kevin Spacey

Jack Nicholson

Owen Wilson (How do you know. Maar vooral dankzij Reese Witherspoon)

Jennifer Aniston (Office space, vanwege het onderwerp. Als ze haar er uit hadden gelaten, was hij misschien weer iets beter geweest).

In komedies zijn de meeste te vinden en die zijn inderdaad ook echt irritant. Ik vind Steve Martin nog best meevallen. Kan ik niet zeggen van Will Farrell, Steve Carrell, Vince Vaughn (toch goede rol in Domestic Disturbance) , Rowan Atkinson (ondanks het geweldige typetje Mr. Bean)... kan nog een tijd door gaan. Vaak worden komieken na jaren opeens heel irritant. In die oude films zijn ze er ook al, in die Laurel and Hardy shorts zit ook die Billy Gilbert. In die Herbie-films bijvoorbeeld heb je Buddy Brackett en Don Knotts.

Maar in veel films zorgen andere acteurs dan weer voor tegenwicht.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.