• 149.646 films
  • 8.312 series
  • 25.351 seizoenen
  • 557.015 acteurs
  • 324.552 gebruikers
  • 8.520.619 stemmen

De meest irritante acteur

zoeken in:

Alexander1900

• 1708 berichten
  • 563 stemmen

lk heb een waslijst aan irritante / matige / over-de-top acteurs zie ik nu maar denk dat ik er nog een paar ben vergeten.

Vince Vaughn

Will Farrell

Adam Sandler

Chris Rock

Mel Gibson

Nicolas Cage

Jet Li

Robert de Niro

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

Owen Wilson met stip op 1, neemt het stokje over van Woody Allen.

(verwijderd)

• 1480 berichten
  • 0 stemmen

Edie schreef:

Velen zullen het er niet mee eens zijn, maar Jason Statham vind ik maar niks om in een film te zien.

Ik ben het júist met je eens.

Alan Rickman ook zeker niet vergeten. Irritant voorkomen zeg, verschrikkelijk.

Timothyvdmeer

• 1443 berichten
  • 2088 stemmen

Alan Rickman?? Juist steengoed acteur in mijn ogen. Waar vond je hem irritant dan?

(verwijderd)

• 1480 berichten
  • 0 stemmen

Timothyvdmeer schreef:

Alan Rickman?? Juist steengoed acteur in mijn ogen. Waar vond je hem irritant dan?

Wat ik zeg: gewoon een irritant voorkomen. Van zijn stem tot zijn gezichtsuitdrukkingen.. Waar hij steengoed in is is voor mij echt een heel groot raadsel.

EDIT: ik zie dat Die Hard in jouw top 10 staat. Deze film had ik niet meegenomen in zijn prestaties, ik kan zijn acteerwerk daarin niet tot nauwelijks herinneren eerlijk gezegd.

Dick2008

• 9624 berichten
  • 662 stemmen

Zelfde verhaal als hier Film >> Cast en crew >> De meest irritante actrice.

Irritant? wat is irritant. Je wilt liever geen films met die erin meer zien. Lastiger wordt het als ze een tegenspeler hebben die je juist wel graag ziet spelen. (Je hebt wel meer soortgelijke topics. o.a. slechte acteur, wat is slecht, dat hij slecht speelt of dat het een vervelende vent is).

Een soort tegenhanger van (het) favoriet(e) lijstje. Niet chronologisch

1 Robert de Niro

2 Henry Fonda

3 Marlon Brando

4 James Dean

5 Jim Carrey

6 Adam Sandler

7 Owen Wilson

8 Rowan Atkinson

9 Michael Douglas

10 Peter Sellers

Mr. Bean vind ik nog steeds erg leuk alleen Mr. Bean=Mr. Bean en geen Atkinson, het is een heel ander type. Eigenlijk hetzelfde met Peter Sellers, Inspecteur Clouseau = Inspecteur Clouseau en geen Sellers.

wordt vervolgd

(komieken zijn vaak irritante acteurs, hoewel het zijn eigenlijk geen echte acteurs. Hun doel is mensen aan het lachen te maken. Maar de manier waarop kan erg irritant zijn).

Brix

• 18906 berichten
  • 4456 stemmen

Dick2008

de nummers 3, 4, 5, 6, 8 en 9 komen ook op mijn lijstje voor

Dick2008

• 9624 berichten
  • 662 stemmen

Heette dit topic vroeger niet langer met "naar de maan verbannen", wat een levendigheid toen.

Dit topic is er ook Film >> Cast en crew >> Wie vind jij slechte acteurs? maar dat is niet hetzelfde. (Tenzij je erg gespitst bent op goed acteren).

Film >> Cast en crew >> De meest irritante acteur grappige vergelijking (Sarah Jessica Parker, knap is ze niet maar irritant ook niet. Zeurderig typ, maar dat zijn wel meer vrouwen)

Dick2008

• 9624 berichten
  • 662 stemmen

Best moeilijk of ik irriteer me minder snel aan acteurs dan vroeger. Zo vond ik Fred Astaire vroeger ook een irritant vent, vooral dat lachje maar de laatste tijd heb ik er juist weer meer bewondering voor gekregen en zelfs in mijn favorietenlijst gekomen.

Gene Kelly vind ik irritanter maar heeft ook wel weer zijn goede kanten. Het is ook maar net welke films je ziet. En 1 film zien van iemand en al meteen irritant vinden is te snel. Andersom kan 1 film juist er voor zorgen dat je ze niet meer (zo) irritant vindt.

Ik ben vandaag tot 24 gekomen, maar hoop tot 30 te komen.

11 Heinz Rühmann

12 Heinz Ehrhardt

13 Paul de Leeuw

14 Kevin Spacey

15 Daniel Craig

16 Danny DeVito

17 Tom Cruise

18 Jack Nicholson

19 Will Ferrell

20 Brendan Fraser

21 Robin Williams

22 Billy Gilbert en 23 James Finlayson (kwam deze met regelmaat in de Laurel and Hardy shorts tegen en halen juist die films naar beneden met hun irritante spel)

24 Charlie (Charles) Chaplin (waarschijnlijk vond ik deze vroeger wel (iets) leuker, maar ik vind hem nu irritant dus kijk ik die films niet meer)

Brix

• 18906 berichten
  • 4456 stemmen

nrs. 13, 17 en 19

Dick2008

• 9624 berichten
  • 662 stemmen

In musicals zijn ook veel irritante namen te vinden, soms ook zangers. Toch zitten daar ook juist leuke mensen in. De contrasten zijn in die films erg groot.

25 Mario Lanza

26 Maurice Chevalier

27 Fernandel

28 Eddie Cantor

29 Buddy Hackett

30 Phil Silvers

31 Tony Martin

32 John Goodman

33 Jack Black

34 Arthur Askey

35 Georg Thomalla

36 Al Jolson

Dick2008

• 9624 berichten
  • 662 stemmen

37 Adrien Brody

38 Matthew Perry

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

Toby Jones scoort ook hoog bij me. Met dat eeuwige moeilijke hoofd van 'm.

Malick

• 9014 berichten
  • 0 stemmen

Kan Aidan Gillen niet een werkverbod krijgen?

John Milton

• 18077 berichten
  • 9773 stemmen

Vince Vaughn en Owen Wilson scoren bij mij erg hoog.

SmackItUp

• 3351 berichten
  • 2308 stemmen

Elijah Wood..

John Milton

• 18077 berichten
  • 9773 stemmen

ooooh Saaaam

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

John Milton schreef:

Owen Wilson

Tik 'm aan.

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

Ik moet iets opbiechten... Heb Shailene Woodley vaak aan het kruis genageld omdat ik haar zo irritant vond, maar wát is ze goed (en leuk) in Big Little Lies! De volgende keer dat ik een film met haar kijk ga ik er zonder vooroordelen in.

Timothyvdmeer

• 1443 berichten
  • 2088 stemmen

Miles Teller....

kappeuter (crew films)

• 65732 berichten
  • 5312 stemmen

Films met deze acteurs mijd ik meestal:

Jason Statham

Vin Diesel

Adam Sandler (ook al is Punch-Drunk Love een van mijn favoriete films, de laatste jaren is het kommer en kwel)

De tijd dat Adam Sandler in leuke / goede films speelde ligt ver achter ons. The Meyerowitz Stories (New and Selected) (2017) is dan nog wel een positieve recente uitzondering. In Punch-Drunk Love (2002) vind ik 'm wel briljant en het meest op zijn plaats.

kappeuter (crew films)

• 65732 berichten
  • 5312 stemmen

Na het plaatsen van de trailers bij Holmes & Watson (2018) en A Night at the Roxbury (1998) word ik er weer aan herinnerd hoe irritant Will Ferrell meestal is. Die idiote gekke bekken trek ik niet.

Alleen in de lichtere tragikomische rollen vind ik 'm wel ok. Met name Stranger Than Fiction (2006) springt er in positieve zin uit.

Psycho-M

• 285 berichten
  • 250 stemmen

kappeuter schreef:

Na het plaatsen van de trailers bij Holmes & Watson (2018) en A Night at the Roxbury (1998) word ik er weer aan herinnerd hoe irritant Will Ferrell meestal is.

Will Ferrel zou geen films meer mogen maken.

Laat hem maar een carrière oppakken als doppelganger voor de drummer van de red hot chili peppers.

Een actrice die in mijn allergiezone zit is Anne Hathaway.

Ik heb het echt wel geprobeerd, maar die vrouw is irritant, vreselijke stem en iedere keer dat ze in beeld komt verpest ze de film. Oh en ze zou wat vaker in de zon moeten zitten en wat meer hamburgertjes moeten eten.

Shadowed

• 5652 berichten
  • 4317 stemmen

Chadwick Boseman is niet mijn acteur na het zien van dat vreselijke accent in Black Panther.

BlueJudaskiss

• 11045 berichten
  • 4473 stemmen

kappeuter schreef:

Na het plaatsen van de trailers bij Holmes & Watson (2018) en A Night at the Roxbury (1998) word ik er weer aan herinnerd hoe irritant Will Ferrell meestal is. Die idiote gekke bekken trek ik niet.

Alleen in de lichtere tragikomische rollen vind ik 'm wel ok. Met name Stranger Than Fiction (2006) springt er in positieve zin uit.

In Amerika wordt hij behandeld als Jezus op aarde. De aantrekkingskracht van die man is me inderdaad altijd ontgaan. Ja oké, in Jay and Silent Bob Strike Back was hij grappig, maar dat lag vooral aan de film. Stranger than Fiction vond ik ook mwah.

The Oceanic Six

• 56338 berichten
  • 3632 stemmen

Will Ferrell is hilarisch. Een van de weinige komedieacteurs waar ik oprecht heel hard om kan lachen in zijn betere titels als Step Brothers en Ron Burgundy.

Apollinisch

• 21244 berichten
  • 0 stemmen

Yeah, ik sluit me aan bij Ajax&Litmanen1.

Film Pegasus (moderator films)

• 28838 berichten
  • 4917 stemmen

Ik heb een hekel aan Will Ferrell. Eentje die ondertussen ook sterk stijgt in de irritante hitlijst is Ezra Miller. Als Aquaman niet zorgt dat DC terug op de rails zit, zal Ezra Miller als The Flash er wel de doosteek aan geven. Zijn vertolking past beter in de Joel Schumacher Batmanfilms. Ook in Fantastic Beasts is hij gewoon slecht. En niet in de zin van bad guy.

John Milton

• 18077 berichten
  • 9773 stemmen

Vond ik erg sterk in We Need to Talk About Kevin

Film Pegasus (moderator films)

• 28838 berichten
  • 4917 stemmen

John Milton schreef:

Vond ik erg sterk in We Need to Talk About Kevin

De enige goeie rol tot nu toe. Niet ontoevallig die van rotjong dat het bloed onder de nagels van zijn moeder haalt.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.